فهرست مطالب

حواله به ترکیه

حواله به ترکیه

حواله به ترکیه ؛ کشور ترکیه (turkey) از شرق با گرجستان،‌ارمنستان، آذربایجان و ایران از سمت غرب با بلغارستان، ‌یونان و از جنوب با سوریه و عراق همسایه است. ترکیه یکی از مهم‌ترین کشورها‌ی خاورمیانه و اروپا است. ترکیه کشوری زیبا با اماکن تاریخی متعدد است که بین آسیا و اروپا واقع شده است. زبان رسمی این کشور ترکی استانبولی است که تفاوت خیلی کمی با زبان آذری دارد.

این کشور به عنوان منطقه‌ای با ارزش اقتصادی و فرهنگی در جهان شناخته می‌شود. مهم‌ترین شهر کشور ترکیه استانبول (با جمعیت حدود ۲۰ میلیون) و پایتخت آن آنکارا است. این کشور بنا به نزدیکی مسیر و هم مرز بودن آن با ایران سالانه تعداد زیادی مسافر را به خود جذب می‌کند.

ترکیه یکی از کشورهایی است که بیشتر حواله‌های ایران از آن ارسال می‌شود. شرکت‌های متعدد ایرانی در این کشور مشغول به کار هستند. فرهنگ ترکیه ترکیبی از فرهنگ اسلامی ات زیرا دین رسمی این کشور اسلام است.

مسلما زندگی در ترکیه در شرایط مختلف نیاز به مراوده‌های مالی بین المللی مخصوصا از کشور ایران به ترکیه یا بالعکس را برای مهاجران ایرانی در این کشور می‌طلبد. ما در صرافی پلاس تمامی امور مالی شما را نه تنها از ترکیه بلکه از تمامی کشورهای دنیا انجام می‌دهیم.

حواله به ترکیه

حواله به ترکیه

ما در صرافی پلاس انواع حواله‌های مختلف (حواله‌های بین بانکی، وسترن یونیون،‌ پی پال،‌سوئیفت ) را به کشور ترکیه  انجام می‌دهیم. حواله‌های واریزی در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای مشتریان عزیز انجام می‌شود.

به چه بانک هایی در ترکیه می توان حواله ارسال کرد؟

کارشناسان ما در مجموعه‌ی صرافی پلاس به تمامی بانک‌های ترکیه حواله ارسال می‌کنند. پس ما برای ارسال حواله‌ی بین بانکی به ترکیه  محدودیتی وجود ندارد.

به چه حساب هایی می توان حواله ارسال کرد؟

ارسال حواله به حساب‌های شخصی،‌شرکتی و دانشگاه برای مشتریان امکان‌پذیر خواهد بود.

چه اطلاعاتی برای ارسال حواله لیر به ترکیه نیاز است؟

برای ارسال حواله اطلاعاتی از قبیل نام بانک، شماره حساب بانکی، نام صاحب حساب و مبلغ حواله ضروری بوده و مورد نیاز است.

چگونه حواله دانشجویی به ترکیه انجام می ‌شود؟

برای ارسال‌ حواله‌های دانشجویی به بانک باید تمامی اطلاعات دانشگاهی از قبیل مشخصات حساب بانکی دانشگاه، مشخصات بانکی دانشجو همراه با شماره‌ی دانشجویی برای کارشناسان ما ارسال شود.

ارسال حواله لیر به حساب شخصی چگونه است؟

حواله به شخص یا شرکت قابل انجام است. برای ارسال حواله اگر اطلاعاتی که از مشتریان درخواست می‌شود به درستی به کارشناسان ما ارسال شوند حواله در کوتاه‌ترین زمان ممکن ارسال خواهد شد. برای اطلاع از زمان ارسال حواله می‌توانید از طریق آیدی تلگرامی ما با کارشناسان در ارتباط باشید.

صرافی پلاس با سال‌ها تجربه در حوزه‌ی خدمات ارزی یکی از پیشگامان این عرصه است. ما در صرافی پلاس حواله‌های مختلف به تمامی کشورهای دنیار را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهیم. مشتریان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند با کارشناسان حاذق و مجرب مجموعه از طریق ثبت نام در سایت و ارسال تیکت در ارتباط باشند. صرافی پلاس در ۷ روز هفته و به صورت ۲۴ ساعته (به جز روزهای تعطیل) در حال خدمت به مشتریان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *