حواله به استرالیا ؛ استرالیا ششمین کشور بزرگ دنیا است که شرایط زندگی در آن همانند کشورهایی همچون کانادا است. استرالیا با ایجاد آینده‌ای بهتر برای زندگی خانواده‌، ایجاد تعادل خوب بین کار و زندگی خود و خانواده، ادامه‌ی تحصیل یا شاید برای این که بتوانند در یک اقتصاد قوی‌تر قرار گرفته و زندگی کنند، علاقمندی به مهاجرت به کشور کانادا را در بین ایرانیان دوچندان کرده است.‌

استرالیا یکی از محبوب‌ترین کشورهای بین ایرانیان است. سالانه تعداد زیادی از هم‌وطنانمان به دلایل مختلف به این کشور مهاجرت کرده و زندگی می‌کنند. شهرهای مهم استرالیا تمامی امکانات رفاهی را برای شهروندانشان در نظر گرفته و در اختیارشان قرار می‌دهند. استرالیا کشوری است که بهترین امکانات تفریحی را برای شهروندان خود به وجود آورده است.

دلایلی از قبیل شرایط اقتصادی، ‌سیاسی،‌ زیبایی‌های طبیعی، شرایط رفاه زندگی، سیستم آموزشی و دیگر شرایطی که این کشور را جز برترین کشورها برای مهاجرت تبدیل کرده است، ‌استرالیا را به یکی از قطب‌های مهاجرتی و گردشگری دنیا مبدل ساخته است.

طبیعتا زندگی در استرالیا در شرایط مختلف نیاز به مراوده‌های مالی بین المللی بخصوص از کشور ایران به کشور استرالیا یا بالعکس را برای مهاجرین ایرانی در این کشور می‌طلبد. ما در مجموعه‌ی صرافی پلاس تمامی امور مالی مشتریان را نه تنها از کشور استرالیا بلکه از تمامی کشورهای دنیا انجام می‌دهیم.

صرافی پلاس انواع حواله‌های مختلف از قبیل حواله‌های بین بانکی، وسترن یونیون،‌ پی پال و‌ سوئیفت را به کشور استرالیا  انجام می‌دهیم. حواله‌های واریزی در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای مشتریان عزیز انجام خواهند شد.

حواله به استرالیا

در ادامه شرایط ارسال حواله به استرالیا را برای شما شرح خواهیم داد پس با ما در وبلاگ صرافی پلاس همراه باشید.

به چه بانک هایی در استرالیا می توان حواله ارسال کرد؟

کارشناسان حاذق ما در صرافی پلاس به تمامی بانک‌های استرالیا حواله ارسال می‌نمایند. پس ما برای ارسال حواله‌ی بین بانکی به استرالیا محدودیتی مرتبط با نوع بانک وجود ندارد.

به چه حساب هایی می توان در استرالیا حواله ارسال کرد؟

ارسال حواله به حساب‌های شخصی،‌ شرکتی و دانشگاه امکان پذیر است.

چه اطلاعاتی برای ارسال حواله به استرالیا نیاز است؟

برای ارسال حواله اطلاعاتی از قبیل نام بانک، شماره حساب بانکی، نام صاحب حساب و مبلغ حواله مورد نیاز است.

چگونه حواله دانشجویی انجام می ‌شود؟

برای ارسال‌ حواله‌های دانشجویی باید تمامی اطلاعات دانشگاه از قبیل مشخصات حساب بانکی دانشگاهی، مشخصات بانکی شخص دانشجو همراه و شماره‌ی دانشجویی برای کارشناسان ما ارسال شود.

کارمزد انتقال وجه به استرالیا چقدر است؟

کارمزد انتقال وجه به استرالیا بنا به نوع حواله‌ای که انجام می‌شود متفاوت خواهد بود که باید برای اطلاع از آن به آیدی تلگرامی صرافی پلاس پیام دهید تا با کارشناسان حاذق ما در ارتباط بوده و پاسخ سوال‌های خود را دریافت نمایید.

چه روزهایی می‌توان به استرالیا حواله ارسال نمود؟

ارسال حواله در روزهای دوشنبه و پنج شنبه انجام می‌شود که روزهای غیر تعطیل استرالیا محسوب می‌شوند.

حواله دستی با حواله بانکی چه تفاوتی دارد؟

حواله دستی به صورت پول نقدی حضوری به مشتری تحویل داده شده و حواله بانکی به حساب بانکی مشتری واریز خواهد شد.

ارسال حواله به حساب شخصی استرالیا چگونه است؟

حواله به شخص یا شرکت قابل انجام است. برای ارسال حواله اگر اطلاعاتی که از مشتریان درخواست می‌شود به درستی به کارشناسان ما ارسال شوند حواله در کوتاه‌ترین زمان ممکن ارسال خواهد شد. برای اطلاع از زمان ارسال حواله می‌توانید از طریق آیدی تلگرامی ما با کارشناسان در ارتباط باشید.

صرافی پلاس با سال‌ها تجربه در حوزه‌ی خدمات ارزی یکی از پیشگامان این عرصه است. ما در صرافی پلاس حواله‌های مختلف به تمامی کشورهای دنیار را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهیم. مشتریان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند با کارشناسان حاذق و مجرب مجموعه از طریق ثبت نام در سایت و ارسال تیکت در ارتباط باشند. صرافی پلاس در ۷ روز هفته و به صورت ۲۴ ساعته (به جز روزهای تعطیل) در حال خدمت به مشتریان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست