با توجه به تحریم های موجود ارسال حواله به کشورهای دیگر یکی از اساسی‌ترین دغدغه‌ها یا مشکلات تجار عزیز ایرانی است اما باید بگوییم که تقریبا مانند هر مشکلی که راه‌حلی دارد این موضوع نیز دارای راه‌حل‌های مختلف است. ارسال حواله ممکن است سخت بوده و دارای ریسک‌هایی باشد اما باید به این موضوع بپردازیم که قابل انجام است و بسته فردی دارد که حواله را برای شما ارسال می‌کند اگر این فرد به اندازه کافی ماهر باشد می‌تواند حواله‌ی شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بدون هیچ مشکلی به انجام برساند. صرافی پلاس با سال‌ها تجربه در این حوزه یکی از برترین شرکت‌های پرداختی است که سال‌ها‌ تجربه در حوز‌ی ارسال حواله دارد. با ما همراه باشید تا اطلاعات جامع و کاملی از حواله یوان به چین به دست آورید.

تماس با صرافی پلاس

چرا یوان را برای انجام تجارت خود انتخاب کنید؟

باید به این موضوع اشاره کنیم که حواله یوان به دلیل ارتباط خوب ایران و چین نسبت به دیگر حوالجات دارای مزایای (کارمزد کم، سرعت زیاد انجام حواله، نبود خطر بلوکه شدن) است که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

کارمزد کم نسبت به دیگر حوالجات

ارسال حواله یوان به چین برخلاف حوالجات دلار، یورو و پوند از کارمزد بسیار پایینی برخوردار است که قابل قیاس با همتایان خود نیست باید به این موضوع ذکر کنیم که کارمزد اراسال حواله یوان به چین بسته به میزان مبلغ و نوع حساب و بانک متغیر خواهد بود پس بهتر است برای اطلاع دقیق از این موضوع با همکاران ما در صرافی پلاس تماس بگیرید تا راهنمایی شوید.

سرعت زیاد انجام حواله

برخلاف دیگر حوالجات که زمان حدودی بین ۳ تا ۵ روز (این زمان تقریبی بوده و بسته به تعطیلات کشور مقصد و غیره متغیر خواهد بود) برای نشستن وجه در حساب گیرنده نیاز دارد ارساله حواله یوان به چین معمولا در کم‌تر از یک روز کاری و در عرض ۲۴ ساعت به حساب شخص گیرنده واریز می‌شود.

نبود خطر بلوکه شدن حساب یا حواله

با توجه به ارتباطات نزدیک بین ایران و چین و تحریم نبودن ایران به وسیله‌ی این کشور یا برعکس خطر بلوکه شدن حساب بانکی یا حواله وجود نخواهد داشت به همین دلیل مشتریان عزیز می‌توانند با فراغ خاطر حواله‌های یوان خود به چین را ارسال کنند.

تمامی مواردی که در بالا ذکر کردیم همگی دست به دست هم داده‌اند تا حواله‌ی یوان را برای کاربران ایرانی بسیار مناسب کنند به همین دلیل بهتر است که حواله‌ی یوان را برای تراکنش‌های بین المللی خود انتخاب کنیم.

چگونه می توان ‌‌‌‌‌‌‌‌حواله یوان بدون کارمزد انجام داد؟

حواله یوان به چین

حواله های بدون کارمزد در شرایط‌هایی خاص ارسال می‌شوند که برای اطلاعات از تمامی آن‌ها بهتر است با کارشناسان ما در صرافی پلاس تماس بگیرید.

نرخ حواله یوان

همانند دیگر ارزها نرخ ارز یوان نیز دارای نوسان است به همین دلیل نمی‌توان به هیچ قیمتی به صورت مستقیم اشاره کرد پس باید برای اطلاعات از نرخ روز با کارشناسان ما در صرافی پلاس تماس بگیرید تا آن‌ها شما را راهنمایی کنند.

صرافی حواله یوان چین

برای انجام حوالجات خود می‌توانید به صرافی پلاس که یکی از بهترین شرکت‌های خدمات بین‌المللی است مراجعه کرده تا پس از ثبت نام و ثبت سفارش حواله‌های شما به انجام برسد. قابل ذکر است که صرافی پلاس با بالای ۱۰ سال تجربه در این حوزه یکی از برترین شرکت‌هایی است که می‌توانید به آن اعتماد کرده و امور مالی بین‌المللی خود را ا فراغ خاطر به آن بسپارید.

سوالات متداول

  • به چه بانک هایی در چین می توان حواله ارسال کرد؟
  • کارشناسان حاذق ما در صرافی پلاس به تمامی بانک‌های چین حواله ارسال می‌نمایند. پس ما برای ارسال حواله‌ی بین بانکی به چین محدودیتی مرتبط با نوع بانک وجود ندارد.
  • به چه حساب هایی می توان در چین حواله ارسال کرد؟
  • ارسال حواله به حساب‌های شخصی،‌ شرکتی و دانشگاه امکان پذیر است.
  • چه اطلاعاتی برای ارسال حواله یوان به چین نیاز است؟
  • برای ارسال حواله اطلاعاتی از قبیل نام بانک، شماره حساب بانکی، نام صاحب حساب و مبلغ حواله مورد نیاز است.
  • چگونه حواله دانشجویی انجام می ‌شود؟
  • برای ارسال‌ حواله‌های دانشجویی باید تمامی اطلاعات دانشگاه از قبیل مشخصات حساب بانکی دانشگاهی، مشخصات بانکی شخص دانشجو همراه و شماره‌ی دانشجویی برای کارشناسان ما ارسال شود.
  • کارمزد انتقال وجه به چین چقدر است؟
  • کارمزد انتقال وجه به چین بنا به نوع حواله‌ای که انجام می‌شود متفاوت خواهد بود که باید برای اطلاع از آن به آیدی تلگرامی صرافی پلاس پیام دهید تا با کارشناسان حاذق ما در ارتباط بوده و پاسخ سوال‌های خود را دریافت نمایید.
  • چه روزهایی می‌توان به چین حواله ارسال نمود؟
  • ارسال حواله در روزهای دوشنبه و پنج شنبه انجام می‌شود که روزهای غیر تعطیل چین محسوب می‌شوند.
  • حواله دستی با حواله بانکی چه تفاوتی دارد؟
  • حواله دستی به صورت پول نقدی حضوری به مشتری تحویل داده شده و حواله بانکی به حساب بانکی مشتری واریز خواهد شد.
  • ارسال حواله به حساب شخصی چین چگونه است؟
  • حواله به شخص یا شرکت قابل انجام است. برای ارسال حواله اگر اطلاعاتی که از مشتریان درخواست می‌شود به درستی به کارشناسان ما ارسال شوند حواله در کوتاه‌ترین زمان ممکن ارسال خواهد شد. برای اطلاع از زمان ارسال حواله می‌توانید از طریق آیدی تلگرامی ما با کارشناسان در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست