حواله به دانمارک ؛ کشور دانمارک از کشورهای حوزه‌ی اسکاندیناوی است که از جنوب با آلمان مرز زمینی داشته همچنین با کشورهای سوئد و نروژدارای مرز دریایی است. دانمارک توسط پلی به نام اورسوند به سوئد متصل شده است. کشور دانمارک خود از ۴۰۰ جزیره تشکیل شده که ۲۵% آن مسکونی هستند. طبق تقسیماتی که در سال ۲۰۰۷ صورت گرفته کشور دانمارک به پنج استان که عبارتند از هوودستان، نوردیولند، میدیولند، شیلند و سید دانمارک تقسیم بندی شده است.

گرینلند و جزایر فارو در اقیانوس منجمد شمالی جزء قلمرو برون مرزی و خودگردان کشور دانمارک محسوب می‌شوند. شهر کپنهاگ با بیش از یک میلیون نفر جمعیت پایتخت کشور دانمارک است.

سه دلیل این که مردم کشور دانمارک در سال ۲۰۰۶ و ۲۰۰۷ شادترین مردم دنیا شناخته شدند، خدمات آموزشی رتبه‌‌ی ۵ را کسب نموده و اقتصاد قوی و رفاه اجتماعی بالا داشتند موجب شد تا تمایل مهاجرین جهت اخذ اقامت دانمارک افزایش یابد.

آشنایی با دانمارک

بعد از کشور ژاپن قدیمی‌ترین سلسه‌ی پادشاهی در کشور دانمارک است و حکومت آن از نوع حکومت مشروطه پادشاهی است. در سال ۱۸۴۹ قانون اساسی دانمارک بازنگری شد و بر پایه‌ی حکومت مردمی (دموکراسی) قرار گرفت.

با توجه به این که سیاست دولت مبنی بر خصوصی سازی است همین امر موجب شده تا با افزایش صادرات و سرمایه گذاری‌های بخش خصوصی؛ اقتصاد در این کشور رشد خوبی داشته باشد و از نظر درآمد سرانه دانمارک در رتبه‌ی هفتم قرار گیرد. ولی توجه به این نکته نیز ضروری است که اختلاف درآمد مردم بسیار پایین است. این کشور کمترین فساد اداری را در جهان داراست.

دانمارک در شمال قاره‌ی اروپا واقع شده است که بخشی از اسکاندیناوی محسوب می‌شود. دانمارک شبه جزیره «جتلند» (Jutland)، «جزایر زیلند» (Zealand)، «فونن» (Funen) و «هولند فالستر» (Lolland-Falster) و ۴۲۹ جزیره ی نام گذاری شده‌ی دیگر بین دریای شمال و دریای بالتیک را شامل می‌شود که ۷۲ عدد از آن‌ها دارای سکنه هستند.

فاصله از دریا در هر نقطه از کشور دانمارک کمتر از ۵۰ کیلومتر است. در فاصله‌ی چند کیلومتری از شهر‌های مهم دانمارک مانند کپنهاگ یا آرهوس می‌توانید روستاهایی زیبا، دریاچه‌ها و جنگ‌هایی بکر بیابید.

جمعیت کشور دانمارک حدود ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر است که یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر ساکن کپنهاگن و ۳۰۰ هزار نفر ساکن دومین شهر بزرگ دانمارک یعنی آرهوس هستند. قابل ذکر است که ۸۵% جمعیت کشور دانمارک را مهاجرین تشکیل می‌دهند.

طبیعتا زندگی یا سفر به دانمارک در شرایط مختلف نیاز به مراوده‌های مالی بین المللی مخصوصا از کشور ایران به دانمارک یا بالعکس را برای مهاجران ایرانی در این کشور می‌طلبد. ما در صرافی پلاس تمامی امور مالی شما را نه تنها از دانمارک بلکه از تمامی کشورهای دنیا انجام می‌دهیم.

حواله به دانمارک

حواله به دانمارک

ما در صرافی پلاس انواع حواله‌های مختلف (حواله‌های بین بانکی، وسترن یونیون،‌ پی پال،‌سوئیفت ) را به کشور دانمارک انجام می‌دهیم. حواله‌های واریزی در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای مشتریان عزیز انجام می‌شود.

به چه بانک هایی در  دانمارک می توان حواله ارسال کرد؟

کارشناسان ما در صرافی پلاس به تمامی بانک‌های دانمارک حواله ارسال می‌کنند. پس ما برای ارسال حواله‌ی بین بانکی به دانمارک محدودیتی وجود ندارد.

به چه حساب هایی می توان حواله ارسال کرد؟

ارسال حواله به حساب‌های شخصی،‌ شرکتی و دانشگاه وجود دارد.

چه اطلاعاتی برای ارسال حواله به دانمارک نیاز است؟

برای ارسال حواله اطلاعاتی از قبیل نام بانک، شماره حساب بانکی، نام صاحب حساب و مبلغ حواله مورد نیاز است.

چگونه حواله دانشجویی انجام می ‌شود؟

برای ارسال‌ حواله‌های دانشجویی به بانک باید تمامی اطلاعات دانشگاه از قبیل مشخصات حساب بانکی دانشگاه، مشخصات بانکی دانشجو همراه با شماره‌ی دانشجویی برای کارشناسان ما ارسال شود.

ارسال حواله به حساب شخصی چگونه است؟

حواله به شخص یا شرکت قابل انجام است. برای ارسال حواله اگر اطلاعاتی که از مشتریان درخواست می‌شود به درستی به کارشناسان ما ارسال شوند حواله در کوتاه‌ترین زمان ممکن ارسال خواهد شد. برای اطلاع از زمان ارسال حواله می‌توانید از طریق آیدی تلگرامی ما با کارشناسان در ارتباط باشید.

صرافی پلاس با سال‌ها تجربه در حوزه‌ی خدمات ارزی یکی از پیشگامان این عرصه است. ما در صرافی پلاس حواله‌های مختلف به تمامی کشورهای دنیار را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهیم. مشتریان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند با کارشناسان حاذق و مجرب مجموعه از طریق ثبت نام در سایت و ارسال تیکت در ارتباط باشند. صرافی پلاس در ۷ روز هفته و به صورت ۲۴ ساعته (به جز روزهای تعطیل) در حال خدمت به مشتریان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست