حواله به هلند ؛ هلند یکی از زیباترین کشورهای جهان به شمار می‌رود که با مساحتی کوچک در قسمت شمال غربی قاره‌ی‌ اروپا واقع شده است. کشور هلند این زیبایی‌ها را مدیون آب و هوای اقلیمی و گونه‌های مختلف گل‌ در سراسر کشور است. همچنین هلند، لقب کشور پرگل را در جهان به خود اختصاص داده است. جالب است بدانید یک چهارم مساحت کشور هلند، در ارتفاعی کمتر از سطح آب‌های آزاد جهان قرار گرفته است. علاوه بر شهرت هلند به گل (به خصوص گل‌های لاله)، پنیرهای لذیذ و مطبوع آن (مخصوصا پنیر گودا) نیز در سراسر جهان شناخته شده و محبوب هستند.

کشور هلند یکی از عضوهای قدیمی اتحادیه‌ی اروپا و همچنین عضو پیمان نظامی ناتو است. هر چند مساحت این کشور اروپایی حدود ۴۱ هزار کیلومتر مربع بوده و به کشور مینیاتوری شناخته می‌شود؛ اما جمعیتی بالغ بر ۱۷ میلیون نفر در این کشور ساکن هستند. ۸۵ درصد از کل جمعیت را هلندی زبان‌ها (اضالت کشور هلند) و مابقی را مردمی از ترکیه، مراکش، اندونزی و سورینام تشکیل داده‌اند.

دین رسمی مردم کشور هلند مسیحیت است و طبق اسناد؛ ۳۱ درصد دین مردم هلند را مذهب کاتولیک، ۲۱ درصد را پروتستان و مابقی را اسلام و دیگر ادیان و مذاهب تشکیل داده‌اند. زبان رسمی این کشور زبان هلندی بوده و درصد کمی از جمعیت نیز به زبان فریزلندی، ترکی استانبولی و عربی صحبت می‌کنند. پول رسمی هلند یورو (€) است.

آشنایی با کشور هلند

آمستردام پایتخت هلند است که یکی از مشهورترین و محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در این کشور محسوب می‌شود. هلند از شرق با آلمان، از جنوب با بلژیک و از غرب با بریتانیا همسایه است.

این سرزمین در آمریکای مرکزی دارای چند جزیره است‌. پس از شهر  آمستردام، روتردام دومین شهر بزرگ هلند محسوب می‌شود که با توجه به وسعت و تعداد اسکله‌های موجود در آن، لقب بزرگ‌ترین بندر اروپا را از آن خود کرده است.

هلند مناظر و چشم‌اندازهای زیبای متعددی دارد که همیشه مورد توجه گردشگران خارجی قرار گرفته است. پارک ملی هوخه ویلوه با زیبایی طبیعی خارق‌العاده‌، حیات وحش و جنگل‌های انبوه یکی از مقصدهای اصلی گردشگری در این کشور محسوب می‌شود.

منطقه‌ یوردان در آمستردام نیز یکی از خاص‌ترین جاذبه‌های گردشگری است که با کافی‌شاپ‌های متعدد، نگارخانه‌ها، فروشگاه‌ها و خیابان‌های دنج شهرت دارد و همچنین موزه‌ اشتدلیک با مجموعه‌ای از هنرهای معاصر از دیگر دیدنی‌های آمستردام  محسوب می‌شود. در نزدیکی آمستردام، شهری کوچک و زیبا به نام لیدن قرار گرفته که کهن‌ترین دانشگاه این کشور در آن واقع شده و فضا و معماری تاریخی آن، گردشگران را به سوی خود جذب می‌کند. جزایر فریزیان نیز مجموعه‌ی زنجیروار از جزایری هستند که از هلند تا دانمارک واقع شده‌اند و دهکده‌های کهن و سواحل شنی، از ویژگی‌های محبوب‌ این جزایر محسوب می‌شوند.

طبیعتا زندگی یا سفر به هلند در شرایط مختلف نیاز به مراوده‌های مالی بین المللی مخصوصا از کشور ایران به هلند یا بالعکس را برای مهاجران ایرانی در این کشور می‌طلبد. ما در صرافی پلاس تمامی امور مالی شما را نه تنها از هلند بلکه از تمامی کشورهای دنیا انجام می‌دهیم.

حواله به هلند

حواله به هلند

ما در صرافی پلاس انواع حواله‌های مختلف (حواله‌های بین بانکی، وسترن یونیون،‌ پی پال،‌سوئیفت ) را به کشور هلند انجام می‌دهیم. حواله‌های واریزی در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای مشتریان عزیز انجام می‌شود.

به چه بانک هایی در  هلند می توان حواله ارسال کرد؟

کارشناسان ما در صرافی پلاس به تمامی بانک‌های هلند حواله ارسال می‌کنند. پس ما برای ارسال حواله‌ی بین بانکی به هلند محدودیتی وجود ندارد.

به چه حساب هایی می توان حواله ارسال کرد؟

ارسال حواله به حساب‌های شخصی،‌شرکتی و دانشگاه وجود دارد.

چه اطلاعاتی برای ارسال حواله به هلند نیاز است؟

برای ارسال حواله اطلاعاتی از قبیل نام بانک، شماره حساب بانکی، نام صاحب حساب و مبلغ حواله مورد نیاز است.

چگونه حواله دانشجویی انجام می ‌شود؟

برای ارسال‌ حواله‌های دانشجویی به بانک باید تمامی اطلاعات دانشگاه از قبیل مشخصات حساب بانکی دانشگاه، مشخصات بانکی دانشجو همراه با شماره‌ی دانشجویی برای کارشناسان ما ارسال شود.

ارسال حواله به حساب شخصی چگونه است؟

حواله به شخص یا شرکت قابل انجام است. برای ارسال حواله اگر اطلاعاتی که از مشتریان درخواست می‌شود به درستی به کارشناسان ما ارسال شوند حواله در کوتاه‌ترین زمان ممکن ارسال خواهد شد. برای اطلاع از زمان ارسال حواله می‌توانید از طریق آیدی تلگرامی ما با کارشناسان در ارتباط باشید.

صرافی پلاس با سال‌ها تجربه در حوزه‌ی خدمات ارزی یکی از پیشگامان این عرصه است. ما در صرافی پلاس حواله‌های مختلف به تمامی کشورهای دنیار را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهیم. مشتریان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند با کارشناسان حاذق و مجرب مجموعه از طریق ثبت نام در سایت و ارسال تیکت در ارتباط باشند. صرافی پلاس در ۷ روز هفته و به صورت ۲۴ ساعته (به جز روزهای تعطیل) در حال خدمت به مشتریان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست