حواله به اتریش ؛ اتریش در اروپای مرکزی واقع شده است که با کشورهای اسلواکی، مجارستان، جمهوری چک، آلمان، لیختن اشتاین، سوئیس، ایتالیا و اسلوونی هم مرز است. مردم این کشور به زبان آلمانی صحبت می‌کنند؛ اما زبان کرواتی و مجارستانی نیز در این کشور رایج بوده و شنیده می‌شود. وین پایتخت و بزرگ‌ترین شهر اتریش است.

کشور اتریش تقریباً ۸ میلیون و ۷۰۰ هزارنفر جمعیت دارد که در اروپای مرکزی قرار گرفته است. وسعت اتریش ۸۷۸ هزار و ۸۳ کیلومتر مربع (۳۲ هزار و ۳۸۵ مایل مربع) است. این کشور دارای آب و هوای معتدل و کوهستانی است. کشور اتریش بین رشته کوه‌های آلپ قرار گرفته است. اکثریت جمعیت اتریش به زبان آلمانی که زبان رسمی کشور است، صحبت می‌کنند.

کشور اتریش نماینده پارلمان دموکراسی  جهانی است. پایتخت و بزرگ‌ترین شهر اتریش با جمعیت بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر‌، شهر وین است. اتریش یکی از ثروتمندترین کشورها در جهان است که تولید ناخالص داخلی سرانه آن ۴۶ هزار و ۹۷۲ دلار در سال است.

آشنایی با کشور اتریش

این کشور سطح کیفیت زندگی را توسعه داده است که در سال ۲۰۱۶ به دلیل شاخص توسعه‌ی انسانی خود در رتبه ۲۴ جهان قرار گرفت. اتریش از سال ۱۹۵۵ عضو سازمان ملل متحد و اتحادیه اروپا پیوست، همچنین در همین سال بنیان‌گذار OECD شد.

اتریش به عنوان یکی از مرفه‌ترین و پایدارترین کشورهای عضو اتحادیه اروپا تبدیل شده است که شرایط ایده‌آلی را به سرمایه گذاران خود ارائه می‌دهد. با در نظر گرفتن اعضای جامعه، اقتصاد اتریش می‌تواند به عنوان یک اقتصاد بازار آزاد شناخته شود.

اتریش یک کشور صنعتی بسیار پیشرفته و دارای بخش خدمات مهمی است. مهم‌ترین آن‌ها صنایع مواد غذایی و لوکس، مهندسی مکانیک، ساخت فلز، مواد شیمیایی و ساخت وسایل نقلیه است. این کشور در زمینه‌ی کشاورزی سمت کشاورزی ارگانیک کشیده شد.

اتریش جزو ۱۰ کشور ثروتمند و برتر دنیا (از نظر تولید ناخالص داخلی سرانه) است. «گراس کلاکنر» با ارتفاع ۳۷۹۷ متر در رشته کوه‌های هوخ تاورن آلپ واقع شده است. اتریش پنج قله مرتفع‌تر از ۳۵۰۰ متر هم دارد.

طبیعتا زندگی یا سفر به اتریش در شرایط مختلف نیاز به مراوده‌های مالی بین المللی مخصوصا از کشور ایران به اتریش یا بالعکس را برای مهاجران ایرانی در این کشور می‌طلبد. ما در صرافی پلاس تمامی امور مالی شما را نه تنها از اتریش بلکه از تمامی کشورهای دنیا انجام می‌دهیم.

شهر وین یک مکان برجسته در قلب اروپا است که نمایندگی‌های بسیاری از سازمان‌های غیر دولتی بین المللی را در خود جای داده است. مرکز بین المللی وین، از ۲۳ اوت سال ۱۹۷۹ پذیرای سازمان‌های بین‌المللی بسیاری بوده است.

حواله به اتریش

حواله به اتریش

ما در صرافی پلاس انواع حواله‌های مختلف (حواله‌های بین بانکی، وسترن یونیون،‌ پی پال،‌سوئیفت ) را به کشور اسکاتلند انجام می‌دهیم. حواله‌های واریزی در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای مشتریان عزیز انجام می‌شود.

به چه بانک هایی در  اتریش می توان حواله ارسال کرد؟

کارشناسان ما در صرافی پلاس به تمامی بانک‌های اسکاتلند حواله ارسال می‌کنند. پس ما برای ارسال حواله‌ی بین بانکی به اتریش  محدودیتی وجود ندارد.

به چه حساب هایی می توان حواله ارسال کرد؟

ارسال حواله به حساب‌های شخصی،‌ شرکتی و دانشگاه وجود دارد.

چه اطلاعاتی برای ارسال حواله به اتریش نیاز است؟

برای ارسال حواله اطلاعاتی از قبیل نام بانک، شماره حساب بانکی، نام صاحب حساب و مبلغ حواله مورد نیاز است.

چگونه حواله دانشجویی انجام می ‌شود؟

برای ارسال‌ حواله‌های دانشجویی به بانک باید تمامی اطلاعات دانشگاه از قبیل مشخصات حساب بانکی دانشگاه، مشخصات بانکی دانشجو همراه با شماره‌ی دانشجویی برای کارشناسان ما ارسال شود.

ارسال حواله به حساب شخصی چگونه است؟

حواله به شخص یا شرکت قابل انجام است. برای ارسال حواله اگر اطلاعاتی که از مشتریان درخواست می‌شود به درستی به کارشناسان ما ارسال شوند حواله در کوتاه‌ترین زمان ممکن ارسال خواهد شد. برای اطلاع از زمان ارسال حواله می‌توانید از طریق آیدی تلگرامی ما با کارشناسان در ارتباط باشید.

صرافی پلاس با سال‌ها تجربه در حوزه‌ی خدمات ارزی یکی از پیشگامان این عرصه است. ما در صرافی پلاس حواله‌های مختلف به تمامی کشورهای دنیار را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهیم. مشتریان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند با کارشناسان حاذق و مجرب مجموعه از طریق ثبت نام در سایت و ارسال تیکت در ارتباط باشند. صرافی پلاس در ۷ روز هفته و به صورت ۲۴ ساعته (به جز روزهای تعطیل) در حال خدمت به مشتریان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست