فهرست مطالب

چگونه از طریق پی پال وجه ارسال کنیم؟

پی پال

لازم به ذکر است پی پال ایران و ایرانیان را تحریم کرده و استفاده از پی پال در ایران ریسک لیمیت شدن حساب را دارد پس بهتر است حواله و خرید خود را به دست کارشناسان این حوزه‌ی صرافی پلاس محول کنید، در غیر این صورت صرافی پلاس هیچ مسئولیتی را برعهده نمی‌گیرد. اگر نمی‌دانید که پی‌پال چیست و چگونه کار می‌کند با صرافی پلاس همراه باشید.

با سیستم مالی آنلاین «پی پال» (PayPal) می‌توانید به هر کسی با آدرس ایمیل یا شماره تلفن همراه پول ارسال کنید یا پرداخت انجام دهید.

از طریق کامپیوتر‌ خود می‌توانید تمام مراحلی که در زیر آمده را دنبال کرده و وجه مورد نظر را ارسال نمایید:

گزینه‌ی «ارسال و درخواست» (Send & Request) در بالای صفحه را انتخاب کنید.

نام گیرنده‌، نام کاربری حساب پی‌پال ، آدرس ایمیل یا شماره تلفن همراه را وارد کنید و گزینه‌ی «بعدی» (Next‌) را انتخاب نمایید.

مبلغی که می‌خواهید ارسال نمایید را وارد کرده سپس ارز مورد نظر خود را انتخاب کنید‌، یک یادداشت اضافه کنید (در صورت لزوم) و ادامه را کلیک کنید.

پس از انجام مراحل بالا باید «پرداخت برای یک کالا یا خدمات» (Paying for an item or service) یا «ارسال به یک دوست» (Sending to a friend) را انتخاب کنید.

نحوه‌ی پرداخت خود را انتخاب کرده و  روی گزینه‌ی بعدی را کلیک کنید.

اطلاعات وارده را برای اطمینان از صحیح بودن مرور کرده و روی «ارسال پرداخت هم‌اکنون»  (Send Payment Now) کلیک کنید.

سیستم مالی آنلاین پی‌پال برای گیرنده ایمیلی ارسال خواهند کرد تا به گیرنده‌ی وجه اطلاع دهد، شما برای آن‌ها پول ارسال کرده‌اید. اگر آن‌ها حساب PayPal ندارند‌، نحوه‌ی ثبت نام و افتتاح حساب کاربری در پی پال را توضیح خواهیم داد.

نکاتی که قبل از ارسال وجه در پی پال باید بدانید

پس از ارسال پول‌، دیگر قادر به لغو یا معکوس کردن معامله نیستید. لطفاً قبل از ارسال پرداخت وجزئیات معامله را به دقت بررسی کنید.

اگر وسیله‌ای خریداری می‌کنید‌، «پرداخت هزینه یک کالا یا خدمات» (Paying for an item or service) یا «کالاها و خدمات» (Goods and Services) را انتخاب کنید. هنگام خرید‌، فروشنده برای دریافت پول شما هزینه‌ی کمی پرداخت می‌کند.

اگر برای یکی از دوستان یا اعضای خانواده خود پول ارسال می‌کنید‌، «ارسال به دوست» (Sending to a Friend) یا «دوستان و خانواده» (Friends and Family) را انتخاب کنید. اگر از حساب بانکی خود‌، حساب نقدی پرداخت پی‌پال استفاده کنید‌، می‌توانید به هرکسی در ایالات متحده پرداخت شخصی داشته باشید. با حساب «پی پال کش پلاس» PayPal Cash Plus)) اگر از کارت نقدی یا اعتباری استفاده می‌کنید‌، برای پرداخت شما هزینه‌ی کمی در نظر گرفته می‌شود.

اگر اطلاعات وارده را اشتباه وارد کرده باشید، از جمله ارسال مبلغ اشتباه یا انتخاب نوع پرداخت اشتباه «ارسال به دوست» (Sending to a friend) به جای «پرداخت برای یک کالا یا خدمات» (Paying for an item or service)، برای درخواست بازپرداخت باید با گیرنده تماس بگیرید.

لطفا توجه داشته باشید که گیرنده فقط می‌تواند با استفاده از وب سایت پی پال بازپرداخت را انجام دهد. اگر «پرداخت برای یک کالا یا خدمات» (Paying for an item or service) را انتخاب کرده‌اید اما در حال ارسال پول به دوست یا یکی از اعضای خانواده خود هستید‌، باید قبل از این‌که رسید تایید شود، دریافت کالا را تأیید کنید تا بازپرداخت  در پی‌پال انجام گیرد.

پی پال

چگونه وجه را در پی پال دریافت نماییم؟

با  سیستم مالی آنلاین پی پال، هنگامی که شخصی پرداختی را به آدرس ایمیل یا شماره تلفن همراه شما ارسال می‌کند‌، پول را دریافت می‌کنید.  پس از این اتفاق‌، پی پال به شما پیامی ارسال خواهد کرد تا اطلاع دهد که پول طریق پی پال به حساب شما واریز شده است.

با رفتن به قسمت «کش حساب خود» (Cash account) می‌توانید از حساب «پی پال کش» (PayPal Cash)  یا «پی پال پلاس کش» (PayPal Cash Plus) به پول خود دسترسی پیدا کنید. سپس می‌توانید یکی از گزینه‌های زیر را انتخاب کنید:
وجوه را به حساب بانکی خود منتقل کنید ، یا وجوه را در حساب پی پال خود نگه دارید و از موجودی خود برای ارسال پول به دوستان و خانواده یا خرید آنلاین استفاده کنید.

صرافی پلاس با سال‌ها تجربه در حوزه‌ی خدمات ارزی یکی از پیشگامان این عرصه است. ما در صرافی پلاس حواله‌های مختلف به تمامی کشورهای دنیار را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهیم. مشتریان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند با کارشناسان حاذق و مجرب مجموعه از طریق ثبت نام در سایت و ارسال تیکت در ارتباط باشند. صرافی پلاس در ۷ روز هفته و به صورت ۲۴ ساعته (به جز روزهای تعطیل) در حال خدمت به مشتریان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *