در دنیای امروزی که نقل و انتقالات سنتی به کشورهای مختلف دنیا می‌توانند بسیار سخت و پیچیده باشند؛ سیستم‌های مالی آنلاین از قبیل وسترن یونیون و مانی گرام به وجود آمدند که بتوانند نیازهای کاربران از سراسر جهان را در این حوزه‌ برطرف نمایند. با ما همراه باشید تا تفاوت وسترن یونیون با مانی گرام آشنا شوید.

برای آشنایی با مانی گرام و وسترن‌یونیون بهتر است یه مقالات قبلی ما در این حوزه‌ها مراجعه نمایید.

خدمات ارسال پول در عرصه‌ی بین المللی می‌تواند نجات‌دهنده باشد این طور تصور کنید که شما به خارج از کشور سفر کرده‌اید و طی مشکلی نیاز سریع به وجه نقد پیدا کردید،‌ اگر سیستم‌های مالی آنلاین نبپدند تا وجه مورد نظر شما را در چند دقیقه برای شما ارسال نمایند ممکن بود روزها برای ارسال بانکی وجه نقد از کشورتان به کشور مقصد منتظر بمانید. یا تصور کنید شما یا فرزندتان در یکی از دانشگاه‌های خارج از کشور مشغول به تحصیل است و موعد پرداخت شهریه‌ی او رسیده است استفاده از این سیستم های مالی آنلاین یکی از بهترین گزینه‌ها برای ارسال وجه خواهد بود.

ویژگی های مانی گرام و وسترن یونیون

مانی گرام و وسترن یونیون هر دو جز سیستم‌های مالی آنلاین وایر انتقال وجه به سراسر دنیا شناخته می‌شوند.

نمی‌توان این دو سرویس مالی آنلاین را ارزان‌ترین راه‌حل برای انتقال پول معرفی نمود اما قابل ذکر است که این دو سیستم مالی آنلاین جز بهترین‌ها در عرصه‌ی خود هستند.

به دلیل تحریم‌های موجود علیه کشور ایران این دو سیستم مالی آنلاین نمایندگی در کشور ما ندارند پس انتقال وجه از این طریق به خارج از کشور سخت به نظر می‌رسد اما شما می‌توانید با مراجعه‌ به شرکت‌های پرداخت ارزی حواله‌های ارزی خود را به سراسر دنیا ارسال نمایید.

برای اطلاع از کارمزدها و نرخ‌های این دو سیستم مالی آنلاین بهتر است با کارشناسان ما در صرافی پلاس تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

وسترن یونیون

وسترن یونیون سیستم آنلاین انتقال وجه است که برای انتقال پول از شخصی به شخص دیگر استفاده شده و پلتفرمی مناسب برای کسانی است که نمی‌توانند نیازهای مالی خود را در دنیای مالی سنتی برطرف نمایند.

«وسترن یونیون» (Western Union) به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه‌ی انتقال وجه، سهم بازار قابل توجهی دارد و این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا در مورد مواردی مانند هزینه‌ی نقل و انتقالات امنیت و راحتی بسیاری را به دست آورید.

با توجه به تمامی این‌ها، باید بیان کرد که انتقال وجه از طریق وسترن‌ یونیون می‌تواند نسبت به دیگر رقبای خود گران و گزاف باشد برای افرادی که نیاز به انتقال پول با عجله دارند‌، وسترن یونیون انتخاب خوبی خواهد بود.

کارمزدها می‌توانند گزاف یا ارزان باشند‌. کارمزدها باتوجه به عوامل تاثیرگذا‌ر، از جمله نوع پرداخت استفاده شده‌، سرعت تحویل پول‌، پرداخت نقدی یا وایر به بانک‌، محل ارسال (مبدا) و کشور مقصد برای نقل و انتقالات بین المللی‌، نرخ کارمزد ارز و …. تعیین می‌شوند.

اگر وجهی را از حساب بانکی آنلاین خود برداشت کرده‌اید‌، ارسال پول نقد در مارس ۲۰۲۰ حدودا ۱۱ دلار کارمزد دارد. کارمزد نقل و انتقالات بانک به بانک  فقط 0.99 دلار است. استفاده از کارت اعتباری یا کارت نقدی برای ارسال پول نقد، هزینه‌ی بیشتری داشته و به مبلغ ارسال شده بستگی دارد.

همان‌طور که قبلا نیز ذکر شد کارمزدهای وسترن یونیون بسته به شرایط مختلف می‌تواند متفاوت باشد پس بهتر است برای اطلاعات جامع‌تر با کارشناسان ما در صرافی پلاس ارتباط برقرار نمایید.

تفاوت وسترن یونیون با مانی گرام

مانی گرام

مانی گرام در سال ۱۹۴۰ به عنوان شرکت «ترولرز اکسپرس» (Travelers Express) فعالیت خود را آغاز نمود. پس از گذشت زمانی اندک از تاسیس آن،‌ این شرکت به سرعت به یکی از بهترین شرکت‌های انتقال وجه آنلاین بین‌المللی تبدیل شد. دز سال ۱۹۹۸ شرکت ترولرز اکسپرس شرکت انتقال وجه آنلاین بین المللی مانی‌گرام را خرید. مانی‌گرام درواقع یکی از زیرشاخه‌های وسترن یونیون بود.

شرکت‌های ترولرز و مانی‌گرام پیمنت با هم شرکت مانی گرام را تاسیس کردند. بعد از چند سال پس از آغاز فعالیت این شرکت، مانی‌گرام به یکی از برترین و شناخته شده‌ترین‌های تجاری جهان در عرصه انتقال پول بین المللی در سرتاسر جهان تبدیل شد.

در سال ۲۰۰۴ شرکت ترولرز از مانی گرام جدا شد که این مسئله باعث شد شرکت مانی‌گرام به عنوان یک شرکت مستقل به فعالیت خود ادامه دهد.

چرا باید از مانی گرام یا وسترن یونیون استفاده کنیم؟

یکی از مشکلات شرکت‌های سنتی ساعات کاری یا روزهای تعطیل است که باید ذکر کرد در این دو سیستم مالی آنلاین ساعات کاری یا روزهای تعطیل بسیار بی‌اهمیت خواهند بود.

بزرگ‌ترین اشکال در هر سرویس انتقال پول‌، آسیب پذیری مشتریان آن در برابر کلاهبرداری است. در این دو سیستم مالی آنلاین کلاهبرداری معنای چندانی ندارد.

قابل ذکر است مانی گرام با وسترن یونیون تفاوت زیادی ندارد ممکن است وجه تمایز این دو سیستم مالی آنلاین که بسیار مهم است در کارمزدهای آن‌ها باشد.

مشتریان می‌توانند برای انجام حواله وسترن‌یونیون ، وب مانی، پرفکت مانی، حواله‌های بانکی به مجموعه‌ی صرافی پلاس مراجعه نمایند. صرافی پلاس با سال‌ها تجربه در حوزه‌ی ارسال حواله وسترن یونیون و نقد کردن حواله وسترن یونیون مختلف به سراسر جهان یکی از پیشروترین مجموعه‌ها در این حوزه است.

صرافی پلاس با سال‌ها تجربه در حوزه‌ی خدمات ارزی یکی از پیشگامان این عرصه است. ما در صرافی پلاس حواله‌های مختلف به تمامی کشورهای دنیار را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهیم. مشتریان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند با کارشناسان حاذق و مجرب مجموعه از طریق ثبت نام در سایت و ارسال تیکت در ارتباط باشند. صرافی پلاس در ۷ روز هفته و به صورت ۲۴ ساعته (به جز روزهای تعطیل) در حال خدمت به مشتریان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست