فهرست مطالب

سوالات متداول از اسکریل

اسکریل

اسکریل نیز مانند پی پال، وسترن یونیون، مانی گرام و غیره یکی از سیستم‌های مالی آنلاین است که می‌توانید با استفاده از آن به تمامی نقاط دنیا وجه ارسال نمایید. برای مطالع‌ی مطلب اسکریل چیست به مقالات قبلی صرافی پلاس مراجعه نمایید. ما در این مقاله به سوالات متداولی که ممکن است از این سیستم مالی انلاین برای کاربران پیش آید خواهیم پرداخت.

پرداخت اسکریل چیست؟

skrill یک سرویس مالی آنلاین است که به شما امکان می‌دهد انتقال پول و پرداخت بین المللی را در سریع ترین زمان ممکن و با کارمزد کم ارسال کنید. این شرکت به عنوان یکی از سریع‌ترین خدمات انتقال پول است که هم اکنون جز برترین‌ها در عرصه‌ی خود است.‌ این شرکت در لندن مستقر است و در بیش از ۳۰ کشور جهان شعبه دارد.

آیا پرداخت با اسکریل بی خطر است؟

پرداخت اسکریل دارای احراز هویت و تأیید اعتبار دو عاملی است که یک لایه‌ی امنیتی بیشتر را برای کاربران فراهم می‌کند، این کار برای کمک به ایمن نگه داشتن پول در این سیستم بسیار  کاربردی بوده است.

آیا اسکریل ایمن تر از پی پال است؟

پی پال و skrill دبیت کارت‌هایی را به مشتریان خود ارائه می‌دهند که دسترسی سریع به وجوه را امکان پذیر می‌کند. استفاده از دبیت کارت‌ها ایمن‌تر از حمل پول نقد یا کارت اعتباری شخصی خود در خارج از کشور است.  همچنین استفاده از دبیت کارت به این معنی است که لازم نیست چند روز منتظر بمانید تا شرکت وجوه خود را به حساب بانکی شما منتقل کند. متاسفانه‌، پی پال فقط این سرویس را به کاربران آمریکایی ارائه می‌دهد‌، در حالی که skrill  این خدمت را در سراسر جهان ارائه می‌دهد.

با این حال‌؛ در بین معامله‌گران، skrill بیش از پی پال محبوب است زیرا skrill یک راه حل موثر پرداخت‌های آنلاین همراه با ویژگی‌های امنیتی پیشرفته مانند ارزیابی ریسک و مدیریت ضد کلاهبردانه است. بیش از ۲۵ میلیون نفر در سراسر جهان ترجیح می‌دهند از اسکریل به برای خرید آنلاین استفاده کنند.

آیا استفاده از اسکریل رایگان است؟

اگر فقط گیرنده‌ی پول در skrill هستید کارمزدی برای شما اعمال نمی‌شود. با این حال‌، اگر یک حساب تجاری در skrill دارید‌، بسته به وضعیت حساب و نوع تجارت شما برای دریافت پول‌، ممکن است کارمزدهای متفاوتی اعمال شود.

پرداخت در اسکریل چگونه است؟

برای انجام تراکنش‌ها در skrill باید ابتدا اقدام به ثبت نام و ایجاد حساب کاربری در سایت اسکریل کنید، سپس تراکنش‌های خود در این سایت را انجام دهید.

مزایای استفاده از پرداخت اسکریل در فرم های من چیست؟

در skrill نیز همانند پی پال برای انجام تراکنش‌ها فقط به ادرس ایمیل شما نیاز است.
چندین گزینه برای پرداخت مانند پول نقد‌، کارت‌های اعتباری و معاملات ایمیل در این سیستم برای کاربران فراهم می شود.
skrill یک ابزار مفید برای فروشگاه‌های آنلاین است. احراز هویت دو مرحله ای در این سیستم مالی آنلاینامنیت آن را دوچندان کرده است. دریافت پول در حساب اسکریل همیشه رایگان است. برای اطلاعات بیشتر از skrill با کارشناسان ما در مجموعه‌ی صرافی پلاس ارتباط برقرا نمایید تا به طور کامل راهنمایی شوید.

آیا اسکریل با پرداخت درگاه پرداخت PCI سازگار است؟

پرداخت اسکریل بالاترین استانداردهای امنیت صنعت کارت پرداخت (PCI-DSS) را ارائه می‌دهد‌، بنابراین حتی اگر کسی بخواهد آن را رهگیری کند‌، داده‌های شما غیرقابل خواندن است.‌ علاوه بر این‌، skrill فقط به آدرس ایمیل و رمز ورود شما برای پرداخت نیاز دارد. بنابراین در این سیستم مالی آنلاین جزئیات کارت یا بانک شما فاش نمی‌شود.

اسکریل

چه ارزهایی با پرداخت اسکریل پذیرفته می شوند؟

با مراجعه به تنظیمات‌، می‌توانید ارز موجود در قسمت پرداخت خود را بررسی کنید. ارزهای ارئه شده در پی پال بسته به کشور مبدا و مقصد می‌تواند متفاوت باشد به همین دلیل بهتر است از کارشناسان مالی خود در این باره سوال کنید.

چگونه می توانم با استفاده از اسکریل پول دریافت کنم؟

برای دریافت پول با اسکریل تمام آن‌چه شما نیاز دارید یک حساب skrill و یک آدرس ایمیل معتبر است.‌

آیا اسکریل کارمزدی بابت دریافت وجه اخذ می‌ کند؟

اسکریل بابت دریافت پول به حساب شما هیچ هزینه‌ی تراکنشی دریافت نمی‌کند. با این حال، skrill بابت برداشت وجه از شما کارمزد می‌گیرد.

آیا می توانم پرداخت های دوره ای را با اسکریل تنظیم کنم؟

در حال حاضر امکان تنظیم پرداخت‌های دوره‌ای با استفاده از ادغام پرداخت skrill وجود ندارد.

چگونه می توانم برای پرداخت های اسکریل را بازپرداخت کنم؟

برای بازپرداخت پرداخت‌ها از داشبورد حساب اسکریل خود باید پردازش کنید.

پرداخت اسکریل در چه مدت زمانی به حساب گیرنده واریز می شوند؟

دریافت پول از طریق skrill معمولاً بصورت فوری و رایگان است.‌ همچنین باید اطمینان حاصل کنید که آدرس ایمیلی که با JotForm ادغام کرده‌اید همان نشانی ثبت شده در حساب اسکریل خود باشد.

صرافی پلاس با سال‌ها تجربه در حوزه‌ی خدمات ارزی یکی از پیشگامان این عرصه است. ما در صرافی پلاس حواله‌های مختلف به تمامی کشورهای دنیار را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهیم. مشتریان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند با کارشناسان حاذق و مجرب مجموعه از طریق ثبت نام در سایت و ارسال تیکت در ارتباط باشند. صرافی پلاس در ۷ روز هفته و به صورت ۲۴ ساعته (به جز روزهای تعطیل) در حال خدمت به مشتریان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *