کاربران وبمانی می‌توانند کیف WMZ را به کارت‌های بانکی خود لینک کنند. برای لینک کردن کیف پول به کارتشخصی یا حساب وبمانی باید پاسپورت رسمی وبمانی با مشخصات شخصی تایید شده را در اختیار داشته باشید.

چگونه کارت خود را به حساب وبمانی متصل کنیم؟

کارت بانکی خود را با کیف پول WMZ خود پیوند دهید.

کارت خود را از کیف پول WMZ خود بالا ببرید.

لطفا توجه داشته باشید که کارت شما باید از پروتکل تأیید صلاحیت 3D پشتیبانی کند. برای لینک یا متصل کردن کارت بانکی به حساب وبمانی باید وارد صفحه‌ی خدمات (Account Linking) شده و روی (Link a card) کلیک کنید.

حساب وبمانی

سپس باید کیف پولی که می‌خواهید از آن استفاده کنید را برای پیوند کارت خود انتخاب کرده و روی «ادامه» (Continue) کلیک کنید.

حساب وبمانی

مرحله بعدی وارد کردن اطلاعات کارت خود و قبول شرایط پیشنهاد عمومی است.

حساب وبمانی

در طی مراحل پیوند‌، کارت شما با پرداخت مجوز مبلغ کمتر از 1دلار یا یورو هزینه می‌شود که در مدت زمانی کوتاه به کارت شما بازپرداخت می‌شود. کد تأیید (PIN) را از توضیحات پرداخت مجوز در بانکی آنلاین کارت پیوند خود وارد کنید (به عنوان مثال‌، PAYMASTER24 ، PIN AA1B…) و روی تأیید کلیک کنید.

حساب وبمانی

پس از انجام مراحل بالا با جمله‌ی کارت با موفقیت متصل شده است روبه رو خواهید شد.

حساب وبمانی

ارتقا کارت خود از کیف پول WMZ در وبمانی

شما می‌توانید کارت لینک شده خود با وبمانی را از طریق وبسایت سرویس (بخش کارت‌ها  حساب‌های من) ارتقا دهید.

حساب وبمانی

حساب وبمانی

ارتقا کارت لینک شده به حساب وبمانی از طریق رابط WM Keeper نیز ممکن است.

حساب وبمانی

در زمان ارتقا کارت فقط باید مبلغی که شامل هزینه کارمزد و خدمات «محاسبه هزینه خدمات» (calculating the service fee) می‌شود را مجاسبه نمایید.

در مرحله‌ی آخر باید معامله را تأیید کنید.

صرافی پلاس با سال‌ها تجربه در حوزه‌ی خدمات ارزی یکی از پیشگامان این عرصه است. ما در صرافی پلاس حواله‌های مختلف به تمامی کشورهای دنیار را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهیم. مشتریان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند با کارشناسان حاذق و مجرب مجموعه از طریق ثبت نام در سایت و ارسال تیکت در ارتباط باشند. صرافی پلاس در ۷ روز هفته و به صورت ۲۴ ساعته (به جز روزهای تعطیل) در حال خدمت به مشتریان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست