حواله به کانادا ؛ کشور کانادا پس از کشور روسیه بزرگ‌ترین کشور جهان است. این کشور مساحتی برابر با ۷ هزار کیلومتر مربع دارد. کشور کانادا بیشترین بخش از آمریکای شمالی را اشغال کرده است. کشور کانادا از سمت شمال غرب با آلاسکا هم مرز بوده و دارای ۱۰ استان، ۳ سرزمین و ۵ منظقه‌ی اصلی است. این نکته قابل ذکر است که کانادا از لحاظ سطح رفاه، ساختار اقتصادی و سیستم آموزشی و تحصیلی بسیار به آمریکا شبیه است.

این کشو بین ایرانیان بسیار محبوب است، زیرا می‌توانند در کشوری همانند آمریکا زندگی کنند. به دلیل وجود مهاجران بسیار در این کشور مهاجرین تمامی‌ کشورها با مردم بومی این کشور سطحی یکسان در شرایط زندگی دارند که همین امر محبوبیت کانادا را چندین برابر می‌کتد.

دلایل زیادی برای مهاجرت ایرانیان به کانادا وجود دارد، دلایلی از قبیل ایجاد آینده‌ای بهتر برای زندگی خانواده‌، ایجاد تعادل خوب بین کار و زندگی خود و خانواده، ادامه‌ی تحصیل یا شاید فقط برای این که بتوان در یک اقتصاد قوی‌تر قرار گرفت و زندگی کرد، علاقمندی به مهاجرت به کشور کانادا را در بین ایرانیان دوچندان می‌کند.‌

طبیعتا زندگی در کانادا در شرایط مختلف نیاز به مراوده‌های مالی بین المللی مخصوصا از کشور ایران به کانادا یا بالعکس را برای مهاجران ایرانی در این کشور می‌طلبد. ما در صرافی پلاس تمامی امور مالی شما را نه تنها از کانادا بلکه از تمامی کشورهای دنیا انجام می‌دهیم.

حواله به کانادا

ما در صرافی پلاس انواع حواله‌های مختلف (حواله‌های بین بانکی، وسترن یونیون،‌ پی پال،‌سوئیفت ) را به کشور کانادا  انجام می‌دهیم. حواله‌های واریزی در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای مشتریان عزیز انجام می‌شود.

حواله به کانادا

به چه بانک هایی می توان حواله ارسال کرد؟

کارشناسان ما در صرافی پلاس به تمامی بانک‌های کانادا حواله ارسال می‌کنند. پس ما برای ارسال حواله‌ی بین بانکی به کانادا محدودیتی وجود ندارد.

به چه حساب هایی می توان حواله ارسال کرد؟

ارسال حواله به حساب‌های شخصی،‌شرکتی و دانشگاه وجود دارد.

چه اطلاعاتی برای ارسال حواله به کانادا نیاز است؟

برای ارسال حواله اطلاعاتی از قبیل نام بانک، شماره حساب بانکی، نام صاحب حساب و مبلغ حواله مورد نیاز است.

چگونه حواله دانشجویی انجام می ‌شود؟

برای ارسال‌ حواله‌های دانشجویی به بانک باید تمامی اطلاعات دانشگاه از قبیل مشخصات حساب بانکی دانشگاه، مشخصات بانکی دانشجو همراه با شماره‌ی دانشجویی برای کارشناسان ما ارسال شود.

ارسال حواله به حساب شخصی چگونه است؟

حواله به شخص یا شرکت قابل انجام است. برای ارسال حواله اگر اطلاعاتی که از مشتریان درخواست می‌شود به درستی به کارشناسان ما ارسال شوند حواله در کوتاه‌ترین زمان ممکن ارسال خواهد شد. برای اطلاع از زمان ارسال حواله می‌توانید از طریق آیدی تلگرامی ما با کارشناسان در ارتباط باشید.

صرافی پلاس با سال‌ها تجربه در حوزه‌ی خدمات ارزی یکی از پیشگامان این عرصه است. ما در صرافی پلاس حواله‌های مختلف به تمامی کشورهای دنیار را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهیم. مشتریان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند با کارشناسان حاذق و مجرب مجموعه از طریق ثبت نام در سایت و ارسال تیکت در ارتباط باشند. صرافی پلاس در ۷ روز هفته و به صورت ۲۴ ساعته (به جز روزهای تعطیل) در حال خدمت به مشتریان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست