پرداخت وقت سفارت انگلیس ؛ اخذ ویزای کشور انگلستان نیازمند تعیین وقت مصاحبه و حضور در یکی از مرکزهای صدور ویزا (VAC) برای مصاحبه است. به همین دلیل سیستم آنلاینی به اسم VISA4UK برای تعیین وقت مصاحبه سفارت ایجاد شده است. داوطلبان می‌توانند علاوه بر تعیین وقت سفارت، از این سیستم برای پرداخت هزینه‌ی درخواست شده را نیز اقدام نمایند.

پس از بازگشایی مجدد سفارت کشور انگلستان در ایران،‌ نام مرکز سفارت تهران به لیست دفاتر کنسولی این سیستم اضافه شده است. به همین دلیل می‌توانید علاوه بر کشورهای ترکیه و امارات وقت مصاحبه‌ی خود را در تهران نیز انتخاب نمایید.

مدارک مورد نیاز جهت تعیین وقت سفارت انگلستان

برای تعیین وقت آنلاین در سیستم VISA4UK باید در ابتدا اقدام به افتتاح یک حساب کاربری بپردازید. پس از ایجاد حساب کاربری باید تمامی فرم‌های موجود را با اطلاعات درست تکمیل نمایید. دقت داشته باشید که در هر مرحله از تکمیل فرم دکمه‌ی SAVE  را فشار دهید. در صورتی که تصمیم به خارج شدن از صفحه و تکمیل فرم یا صفحه پس از یک زمان خاص را دارید باید گزینه‌ی  SAVE AND EXIT را انتخاب نمایید.

می‌توانید برای اطلاع از مدارک لازم به وبسایت رسمی کشور انگلستان که VF GLOBAL  نام دارد مراجعه نمایید. در این سایت اطلاعات تکمیلی از تمامی مدارک،‌ نحوه‌ی تکمیل فرم‌ها و دیگر موارد به دست آورید.

پس از انجام تمامی مراحل بالا باید یک نسخه از تمامی فرم‌های پر شده را چاپ کرده و امضا کنید،‌ زیرا در روز مصاحبه‌ی خود باید این مدارک به سفارت ببرید.

پرداخت وقت سفارت انگلستان ؛ اطلاعات ضروری برای ورود اطلاعات

مشخصات نوع ویزا

آدرس پستی محل اقامت در کشور انگلستان

زمان و تاریخ دقیق سفر خود به کشور انگلستان

آدرس ایمیل یا جیمیل  معتبر

پرداخت وقت سفارت انگلستان

پرداخت وقت سفارت انگلستان ؛ هزینه های موجود

هنگام تکمیل فرم ها با دو پرداخت متفاوت روبه رو خواهید شد که در ادامه نوع این پرداخت‌ها را برای شما شرح خواهیم داد:

در صورت انصراف از درخواست ویزا،‌ رد شدن ویزا یا اشتباه واریزی IHS مبلغ واریزی در مدت ۹۰ روز به حساب‌تان یا کارتی که با آن پرداخت انجام داده‌اید مسترد می‌گردد.

هزینه‌ی صدور ویزاهای مختلف، ‌متفاوت است. به همین دلیل سیستمی مخصوص محاسبه‌ی هزینه‌ی ویزاهای مختلف راه‌اندازی شده است. هزینه‌ی IHS در واقع مبلغی اضافی برای خدمات سلامت متقاضیان مهاجرت است که در صورتی که عضو کشورهای ثالث در واقع غیر شینگن باشید باید این هزینه را پرداخت نمایید.

به نکات زیر توجه لازم داشته باشید:

پس از تکمیل فرم،‌ ارائه‌ی مدارک و سابمیت کردن این موارد فقط ۳ ساعت برای پرداخت هزینه‌ی سفارت زمان خواهید داشت.

تاریخ مصاحبه پس از انجام پرداخت ویزای انگلستان  برای کشور امارات لیمیت ۶۰ روزه و برای کشور ترکیه لیمیت ۹۰ روز دارد که نباید زمان مصاحبه بیشتر از این زمان ذکر شده طول بکشد.

پس از پرداخت هزینه‌ی سفارت انگلیس، دو ایمیل از سیستم VISA4UK دریافت خواهید کرد که یکی از ایمیل‌ها شماره‌ی اپلیکیشن (Unique Visa Application Reference Number) بوده که (GWF) نیز گفته می‌شود. دیگری نیز حاوی شناسه پرداخت (Payment Reference Number) است. این شماره  برای تعیین وقت، مصاحبه و همچنین دیگر مراحل اخذ ویزا ضروری خواهد بود.

دو پرداخت IHS و Pay for Application توسط ویزا و مسترکارت انجام  می‌شود.

صرافی پلاس با سال‌ها تجربه در حوزه‌ی خدمات ارزی یکی از پیشگامان این عرصه است. ما در صرافی پلاس حواله‌های مختلف به تمامی کشورهای دنیار را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهیم. مشتریان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند با کارشناسان حاذق و مجرب مجموعه از طریق ثبت نام در سایت و ارسال تیکت در ارتباط باشند. صرافی پلاس در ۷ روز هفته و به صورت ۲۴ ساعته (به جز روزهای تعطیل) در حال خدمت به مشتریان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست