با توجه به شرایط مساعد کشور نیوزلند برای مهاجرها، هر ساله تعداد زیادی به این کشور مهاجرت کرده یا برای سفر و گرشگری به این کشور سفر می‌کنند. اخذ ویزا نیوزلند و ویزاهای متفاوت شرایط مختلفی دارند که متقاضیان می‌توانند از سایت مهاجرت نیوزلند از این شرایط آگاه شوند.

هزینه ی ویزا نیوزلند

این هزینه‌های مدام در حال تغییر هستند بنابراین بهتر است هزینه‌ها را از صفحه‌ی سفارت این کشور چک نمایید.

لازم به ذکر است در صورت رد شدن درخواست ویزا هزینه‌ای به متقاضی مسترد (برگشت) داده نمی‌شود. ممکن است هزینه‌ها مورد بازیابی قرار گیرند به همین دلیل بهتر است به لینک محاسبه‌گر هزینه در سایت مربوطه به سفارت نیوزلند مراجعه کرده و اطلاعات لازم را به دست آورید.

تمامی پرداخت‌های ویزای نیوزلند از طریق کارت اعتباری بین المللی یا در موارد خاص به صورت نقدی در سفارت نیوزلند پرداخت می‌شوند. اگر مبلغ ویزا را به صورت نقدی پرداخت نمایید هزینه به صورت یورو محاسبه می‌شود.

متقاضی به ازای خود، همسر و فرزندان زیر ۲۵ سال باید تنها هزینه‌ی یک «اپلیکیشن فی» (Application Fee) پرداخت نماید. اگر متقاضی فرزندی بالای ۲۵ سال داشته باشد باید هزینه‌ی جدا اپلیکیشن فی باید پرداخت شود.

ویزای اقامت (Skilled Migrant) در کشور انگلستان صادر می‌شوند به همین دلیل باید مدارک به انگلستان پست شوند که هزینه‌ی ارسال و بازگشت آن از متقاضی اخذ می‌شود.

چگونه می‌ توان هزینه ‌ی ویزا نیوزلند را پرداخت کرد؟

متقاضیان می‌توانند برای پرداخت‌های بین المللی خود به مجموعه‌ی صرافی پلاس اعتماد نمایند.

صرافی پلاس با سال‌ها تجربه در حوزه‌ی خدمات ارزی یکی از پیشگامان این عرصه است. ما در صرافی پلاس حواله‌های مختلف به تمامی کشورهای دنیار را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهیم. مشتریان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند با کارشناسان حاذق و مجرب مجموعه از طریق ثبت نام در سایت و ارسال تیکت در ارتباط باشند. صرافی پلاس در ۷ روز هفته و به صورت ۲۴ ساعته (به جز روزهای تعطیل) در حال خدمت به مشتریان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست