پرداخت لاج استرالیا در واقع به این معنی است که داوطلب بعد از پرداخت هزینه‌ی لاج تمامی اسناد و مدارک مورد نیازی که پیش از این اسکن یا آپلود شد و به روش پستی ارسال کرده است را می‌توان به صورت آنلاین و سذیع با استفاده از ویزا کارت و مستر کارت انجام دهد.

مهاجرت به کشور استرالیا از طریق برنامه‌های اپلیکشن متفاوت امکان پذیر است. داوطلب مهاجرت پس از این که اجازه‌ی مهاجرت را دریافت نمود. مدارکی از قبیل دعوت نامه و … را از سازمان‌های مربوطه در استرالیا دریافت نماید که توسط آن می‌تواند به ثبت نام و تسلیم مدارک مهاجرتی به اداره‌ی مهاجرت کشور استرالیا اقدام نماید. این بخش از اقدامات برای مهاجرت «لاج» (Lodge) نامیده می‌شود.

برنامه‌ی اپلیکیشن محبوب مهاجرتی  نیروی متخصص بین ایرانیان (General Skilled Migration) است که مهاجران باید اول با استفاده از سامانه‌ی (SkillSelect) پذیرش یکی از ایالت‌های استرالیا را دریافت نماید. (SkillSelect) یکی از سیستم‌های آنلاین اداره‌ی مهاجرت استرالیا است که دولت از این سیستم برای مدیریت برنامه‌ی جذب نیروهای متخصص استفاده می‌نماید. این سیستم به دلیل این موضوع که نیروهای جذب شده با نیازهای اقتصادی این کشور مطابقت داشته باشد مورد استقاده قرار می‌گیرد.

لاج آنلاین و لاج آفلاین

لاج کشور استرالیا به دو صورت «لاج آنلاین» (Online Lodge) و «لاج آفلاین یا کاغذی» (Based/Offline Lodge) امکان‌پذبر است.

لاج آنلاین Online Lodge

در لاج آنلاین فرم‌های شامل اطلاعات ثبت نامی در وبسایت‌ اداره‌ی مهاجرت استرا به صورت آنلاین تکمیل شده و پس از پرداخت هزینه‌ی لاج تمامی اسناد و مدارک مورد نیازی که قبلا توسط داوطلب اسکن شده بود، ‌آپلود خواهند شد. پرداخت با ویزا کارت و مستر کارت به صورت آنلاین و آنی انجام خواهد شد.

لاج آفلاین Based/Offline Lodge

در لاج آفلاین نسخه‌های آنلاین فرم‌ها دانلود،‌ پرینت و تکمیل شده و همراه با مدارک مورد نیاز سفارت کشور استرالیا به صورت پستی ارسال خواهد شد تا در نوبت بررسی قرار گیرد. در این روش یعنی لاج آفلاین متقاضی باید یک ویزا کارت سفارش دهد و اطلاعات آن که شامل شماره ۱۶ رقمی،‌ کد امنیتی CVV2 همچنین تاریخ انقضای کارت در فرم مخصوص پرداخت قید شوند.

نکته‌ی مهمی که می‌توان به آن توجه کرد مشابه بودن فرآیند ثبت نام هزینه‌ی لاج استرالیا در دو شیوه‌ی لاج آفلاین و لاج آنلاین است. طبیعتا لاج آنلاین دارای مزیت های متفاوتی است که به بیان آن ها خواهیم پرداخت. یکی از مزیت‌های لاج آنلاین روند تکمیل فرم‌ها به صورت آنلاین است که روند ثبت نام نیز خواهد بود یعنی ثبت نام به صورت اتوماتیک مرحله به مرحله کنترل می‌شود، اگر نقصی در این روند باشد داوطلب در زمان ثبت نام متوجه آن شده و نت به رفع آن اقدام خواهد کرد. در لاج آنلاین مدارک ارسال می‌شوند که پس از گذشت زمان و انجام بررسی‌ها نقص مدارک به داوطلب اطلاع داده خواهد شد. فاصله دریافت و بررسی مدارک توسط سفارت به صورت آنلاین زمان کوتاهخ‌تری را در پی داشته و نسبت به لاج آفلاین سریع‌تر خواهد بود.

هزینه ثبت نام لاج استرالیا

مبلغ لاج برای اپلیکیشن‌های متفاوت متغیر خواهد بود. پرداخت لاج استرالیا برای برنامه‌ (General Skilled Migration) که شامل ویزاهای 189-190-489 می‌شوند برابر با ۳۶۰۰ دلار استرالیا خواهد بود.

نکات قابل توجه برای لاج استرالیا

داوطلب باید برای ثبت نام لاج آنلاین استرالیا باید در سایت اداره‌ی مهاجرت استرالیا در بخش immiAccount یک حساب کاربری ایجاد نموده و در پنل کاربری اپلیکیشن New Application انتخاب شود. بعد از انجام این مراحل فرم ها برای داوطلب باز شده و امکان تکیل آن‌ها فراهم می‌شود.

داوطلب باید توجه باشد که تکمیل پروسه ثبت نام نیازمند ۶۰ عدد مدرک است پس نباید تعداد مدارک ارسالی بیش‌تر از ۶۰ عدد باشد. داوطلب باید پس از تکمیل هر مرحله از ثبت نام اطلاعات وارد شده را با دکمه Save ذخیره کند.

پس از پایان تمامی مراحل یک رسید یا (Transaction Reference Number) که با (TRN) نیز شناخته می‌شود به داوطلب داده می‌شود.

صرافی پلاس با سال‌ها تجربه در حوزه‌ی خدمات ارزی یکی از پیشگامان این عرصه است. ما در صرافی پلاس حواله‌های مختلف به تمامی کشورهای دنیار را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهیم. مشتریان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند با کارشناسان حاذق و مجرب مجموعه از طریق ثبت نام در سایت و ارسال تیکت در ارتباط باشند. صرافی پلاس در ۷ روز هفته و به صورت ۲۴ ساعته (به جز روزهای تعطیل) در حال خدمت به مشتریان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست