بلژیک کشور اروپایی است که مردم آن به زبان فرانسوی و هلندی صحبت می‌کنند. تفاوت‌های زیادی بین نواحی ساحلی در فصل تابستان و همین‌طور بخش‌های مرتفع در فصل زمستان کشور بلژیک دیده می‌شود اما به طور کلی آب و هوای بلژیک معتدل است. در ادامه با شرایط حواله به بلژیک آشنا خواهید شد.

آتروپ یکی از مهم‌ترین مراکز تجارت الماس در دنیا محسوب می‌شود این‌طور که آمارها نشان می‌دهد در طول روز ۲۰۰ میلیون دلار الماس به این شهر وارد و یا از این شهر صادر می‌شود. در این شهر بزرگ حدود ۷ شرکت بزرگ از ۱۰ شرکت برتر پتروشیمی دنیا قرار دارد که سبب شده است؛ کشور بلژیک یکی از پایگاه‌های مهم اقتصادی و تجاری در قاره اروپا باشد.

این کشور توانسته خرید و فروش محصولات را به نرخ واقعی در دنیا نمایش دهد و یکی از پیشرفت‌های مهم بلژیک در زمینه قدرت خرید مردم این کشور است که خوشبختانه توانسته بهترین شرایط را فراهم سازد.

سفر به بلژیک، سفر به یک مقصد گردشگری جذاب است که شما را به چشم اندازی سرسبز از یک کشور اروپایی می‌‌برد. بلژیک؛ کشوری در غرب اروپا ست که با هلند، فرانسه، آلمان و لوکزامبورگ همسایه است، همچنین این کشور از سمت شمال غربی با دریای شمال، مرز آبی دارد. در بروکسل، پایتخت بلژیک، مکان‌هایتوریستی تحسین برانگیزی  وجود دارد که جزء میراث یونسکو هستند.

آشنایی با کشور بلژیک

شهر گنت دارای جذاب‌ترین مکان‌های تاریخی مذهبی و کلیسای بزرگ با معماری گوتیک و سردابه‌های دوران روم قدیم است. دره سرسبز سموآ که آثار تاریخی زیادی را در خود جای داده، از جاذبه‌های طبیعی گردشگری این کشور است. این ملت کوچک در طی سال‌ها، در خط مقدم تاریخ اروپا بوده است.

مساحت کشور بلژیک ۳۰ هزار ۵۲۸  کیلومتر مربع است، بلژیک دارای دشت‌های ساحلی در بخش شمال غربی‌، فلات مرکزی و کوه‌های آردن در جنوب شرقی است.

دشت ساحلی عموماً تپه های شنی هستند.بانوان در کشور بلژیک در سن ۶۵ سالگی بازنشسته میشوند و آقایان در این کشور در سن ۶۶ سالگی به بازنشستگی می رسند. هزینه‌ی زندگی خانواده در کشور بلژیک برای هر ماه ۱۶۰۰ یورو در ماه اعلام شده است و اگر بخواهید تنها زندگی کنید هزینه زندگی شما ۱۱۰۰ یورو برای هر ماه تغییر خواهد کرد.
در این کشور همگرایی وسیعی با کشورهای همسایه دیده می‌شود و مشخص است روابط تجاری کشور بلژیک به نسبت سایر کشورها بیشتر است.

طبیعتا زندگی یا سفر به بلژیک در شرایط مختلف نیاز به مراوده‌های مالی بین المللی مخصوصا از کشور ایران به بلژیک یا بالعکس را برای مهاجران ایرانی در این کشور می‌طلبد. ما در صرافی پلاس تمامی امور مالی شما را نه تنها از بلژیک بلکه از تمامی کشورهای دنیا انجام می‌دهیم.

حواله به بلژیک

حواله به بلژیک

ما در صرافی پلاس انواع حواله‌های مختلف (حواله‌های بین بانکی، وسترن یونیون،‌ پی پال،‌سوئیفت ) را به کشور بلژیک انجام می‌دهیم. حواله‌های واریزی در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای مشتریان عزیز انجام می‌شود.

به چه بانک هایی در  بلژیک می توان حواله ارسال کرد؟

کارشناسان ما در صرافی پلاس به تمامی بانک‌های بلژیک حواله ارسال می‌کنند. پس ما برای ارسال حواله‌ی بین بانکی به بلژیک محدودیتی وجود ندارد.

به چه حساب هایی می توان حواله ارسال کرد؟

ارسال حواله به حساب‌های شخصی، ‌شرکتی و دانشگاه وجود دارد.

چه اطلاعاتی برای ارسال حواله به بلژیک نیاز است؟

برای ارسال حواله اطلاعاتی از قبیل نام بانک، شماره حساب بانکی، نام صاحب حساب و مبلغ حواله مورد نیاز است.

چگونه حواله دانشجویی انجام می ‌شود؟

برای ارسال‌ حواله‌های دانشجویی به بانک باید تمامی اطلاعات دانشگاه از قبیل مشخصات حساب بانکی دانشگاه، مشخصات بانکی دانشجو همراه با شماره‌ی دانشجویی برای کارشناسان ما ارسال شود.

ارسال حواله به حساب شخصی چگونه است؟

حواله به شخص یا شرکت قابل انجام است. برای ارسال حواله اگر اطلاعاتی که از مشتریان درخواست می‌شود به درستی به کارشناسان ما ارسال شوند حواله در کوتاه‌ترین زمان ممکن ارسال خواهد شد. برای اطلاع از زمان ارسال حواله می‌توانید از طریق آیدی تلگرامی ما با کارشناسان در ارتباط باشید.

صرافی پلاس با سال‌ها تجربه در حوزه‌ی خدمات ارزی یکی از پیشگامان این عرصه است. ما در صرافی پلاس حواله‌های مختلف به تمامی کشورهای دنیار را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهیم. مشتریان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند با کارشناسان حاذق و مجرب مجموعه از طریق ثبت نام در سایت و ارسال تیکت در ارتباط باشند. صرافی پلاس در ۷ روز هفته و به صورت ۲۴ ساعته (به جز روزهای تعطیل) در حال خدمت به مشتریان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست