اگر این مقاله را می‌خوانید مدت‌ها است که با سیستم‌های پرداخت الکترونیکی آشنا هستند. این سیستم‌های آنلاین انتقال وجه به دلیل راحتی و امنیتی که دارند بسیار محبوب هستند. یکی از سیستم‌های پیشرو الکترونیکی وبمانی و پی پال است. این دو سیستم مالی آنلاین تعداد زیادی ویژگی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

اگر دارای حساب وبمانی یا پی پال هستید ممکن است برای شما سوال پیش آید که چگونه می توان بین حساب وبمانی با پی پال تبادل مالی انجام داد؟ موضوع تبدیل ارز الکترونیکی بسیار مهم است. از آن‌جا که بسیاری از افراد و شرکت‌ها در هر دو سیستم پرداخت دارای حساب هستند.

در اوایل تبادل یک ارز بین دو سیستم مالی آنلاین کار دشواری بود. تیم وبمانی بسیاری از عملیات‌ها را انجام داده و کمیسیون‌های قابل توجهی را پرداخت کرده است تا بتوانید انتقال وجه را بین حساب‌های وبمانی و پی پال داشته باشید. اکنون این مبادله‌ی وجه در چند دقیقه انجام می‌شود.

چگونه می توان انتقال وجه را بین وبمانی و پی پال انجام داد؟

برای انجام مبادله‌ی وجه بین پی پال و و بمانی می‌توانید از خدمات آنلاینی که جدیدا اضافه شده است استفاده کنید. این نوع مبادله توسط سیستم وبمانی پشتیبانی می‌شود. با این حال‌، اجرای آن بدون پشتیبانی کاربران امکان‌پذیر نخواهد بود. ویمانی برای شما کار می‌کند تا بتوانید ارز الکترونیکی را سریع و راحت مبادله کنید.

برای انتقال وجه بین وبمانی و پی پال باید به دستورات زیر دقت نمایید:

حساب در هر دو سیستم پرداخت داشته باشید.

حساب پی پال را به حساب  ((Webmoney WMID خود پیوند دهید.

سفارش مبادله ی بین وبمانی و پی پال را ثبت نمایید.

پرداخت هزینه سفارش با (Webmoney Merchant) انجام دهید.

تمام کاری که باید برای انتقال وجه از حساب وبمانی به حساب پی پال انجام دهید همین است!

پی پال چیست؟

پی پال یک سرویس مالی آنلاین است که به کاربران امکان می‌دهد با استفاده از یک حساب اینترنتی مطمئن به خرید، ‌پرداخت، انجام حواله‌‌های داخلی و خارجی وجه بپردازید.‌ مشتریان به سادگی می‌توانند ‌اطلاعات بانکی‌، کارت اعتباری یا دبیت کارت (کارت بدهی) خود را به سیستم پی پال اضافه نموده و در زمان پرداخت کارت مورد نظر خود را انتخاب کنند. ‌‌همچنین کاربران می‌توانند یکی از روش‌های پیش فرض پرداخت را انتخاب کرده  و مورد استفاده قرار دهند.

دارندگان پی پال قادر خواهند بود از تعداد زیادی فروشگاه آنلاین‌‌، از جمله رستوران‌ها‌، پمپ بنزین‌ها خرید کرده یا پرداخت انجام دهند.

علاوه بر خرید و پرداخت ‌‌با استفاده از پی پال‌، می‌توان از طریق این سرویس پول نیز دریافت کنید.‌ هر وجه دریافت شده در حساب «پی پال» (‌‌PayPal) ‌ قرار دارد از همین رو می‌توان هنگام پرداخت‌ از مانده‌ی موجود در کارت‌های اختصاص یافته در پی پال یا حساب بانکی‌، ‌استفاده نمود.

وبمانی

وب مانی چیست؟

وب مانی سیستم آنلاین انتقال پول الکترونیکی سریع است، این سیستم انلاین تراکنش‌های مالی را بدون نیاز به حساب بانکی در کوتاه‌ترین زمان انجام می‌دهد. تراکنش‌های انجام شده در این سیستم مالی غیر قابل بازگشت، غیر قابل شناسایی و بسیار امن هستند.

به دلیل این که شرکت وب ‌مانی نسبت به دیگر شرکت‌ها تکامل بیشتری یافته است، می‌تواند انعطاف پذیری بالایی در تراکنش‌های مختلف برای مشتریان داشته باشد. این سیستم آنلاین پرداخت ارزی بر اساس قوانین جمهوری فدرال روسیه است،‌ به همین دلیل قانون تحریم برای کاربران ایرانی در این سیستم نقل و انتقال ارز الکترونیکی وجود ندارد. به دلیل همین نبود محدودیت برای کاربران ایرانی وب مانی در بین ایرانیان بسیار محبوب است.

وبمانی سیستم پرداخت آنلاین است که امروزه بیش از 40 میلیون مشتری در سراسر جهان دارد. می‌توانید از این روش پرداخت استفاده کنید تا کارمزد نداشته و بتوانید حساب Exness خود را ارتقا بخشید.

مشتریان عزیز می‌توانند برای افتتاح حساب وبمانی، پی پال،‌ پرفکت مانی به مجموعه‌ی صرافی پلاس مراجعه نمایند. انتقال وجه از حساب وبمانی به پی پال در صرافی پلاس با توجه به کارشناسان مجرب این مجموعه در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام خواهد شد. صرافی پلاس با سال‌ها تجربه در حوزه‌ی پرداخت ارزی به صورت ۲۴ ساغته و در ۷ روزه هفته در حال ارائه‌ی خدمات به مشتریان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست