فهرست مطالب

ارسال بین المللی پول با وسترن یونیون

وسترن یونیون

شرکت «وسترن یونیون» (Western Union)  یک صرافی بین‌المللی است که با بیش از ۱۵۰ سال سابقه‌ی فعالیت و ۵۰۰ هزار شعبه در بیش از ۲۰۰ کشور دنیا به یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین شرکت‌های فعال در زمینه‌ی انتقال وجه سریع و بدون محدودیت پول در سراسر دنیا تبدیل شده است.

وسترن یونیون روشی برای انتقال پول از شخص به شخص دیگر است که در حوزه‌ی بین المللی از شهرت و محبوبت زیادی برخوردار است‌. این روش، برای افرادی که به روش‌های انتقال پول مرسوم دسترسی ندارند گزینه نسبتا خوبی فراهم می‌کند. وسترن یونیون به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه انتقال پول‌، سهم قابل توجهی در بازار داشته و این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند تا هزینه‌ی نقل و انتقال را به عهده‌ی مشتریان باشد. با توجه به این نکته‌، استفاده از این سیستم مالی آنلاین اغلب گران است با این حال می‌تواند برای افرادی که نیاز به انتقال پول فوری دارند از سیستم مالی آنلاین وسترن یونیون استفاده کنید.

وسترن یونیون چیست؟

محبوب‌ترین روش استفاده از وسترن‌یونیون برای نقل و انتقال پول داخلی بین المللی است. این بدان معناست که اگر والدین بخواهند ارسال پول فوری به فرزندشان داشته باشند اما به دلایلی نمی‌توانند از انتقال بانکی استفاده کنند‌، قادر خواهند بود به شعبه‌های وسترن یونیون مراجعه کرده و پول مورد نظر را برای آن‌ها ارسال کنند. این شعبه‌ها به طور معمول در فروشگاه‌های مواد غذایی و مراکز خرید قرار دارند. کاربران می‌توانند به صورت آنلاین نیز به انتقال وجه موردنظر اقدام نمایند. هر چند ممکن است در هنگام استفاده از دبیت کارت از طریق اینترنت‌، هزینه‌ها کمی بیشتر شود.

«وسترن یونیون» (Western Union) یکی از شرکت‌های قدرتمند و قدر در حوزه‌ی ارسال بین المللی آنلاین پول به سراسر جهان است که در بیشتر کشورهای جهان شعبه دارد. کاربران می‌توانند با نصب اپلیکیشن موبایلی این سیستم مالی آنلاین به راحتی وجه مورد نظر خود را به هرجایی از دنیا انتقال دهند. (قابل ذکر است به دلیل تحریم‌های موجود بر کشور ایران بهتر است حواله‌های خود را به کارشناسان حاذق محول کنید زیرا احتمال بلوکه شدن حساب وسترن شما خواهد شد).

با وسترن یونیون می‌توانید از طریق حساب بانکی یا کارت اعتباری خود مستقیماً از طریق دستگاه تلفن همراه خود به اقوام و دوستان خود وجه انتقال دهید. وسترن یونیون از به روزترین نرخ‌های ارز استفاده می‌کند تا مطمئن شود مشکلی برای کاربران خود به وجود نمی‌آید. با استفاده از سیستم مالی آنلاین بین المللی وسترن یونیون برای دوستان خود پول ارسال کرده و نقل و انتقالات پولی را پیگیری کنید، اطمینان داشته باشید که معامله‌ی شما با وسترن یونیون همیشه هموار خواهد بود.

ویژگی های برنامه ی انتقال پول  از طریق وسترن یونیون

  •  ارسال پول نقد به بیش از ۲۰۰ کشور جهان
  •  پیگیری انتقال پول از طریق اپلیکیشن تلفن همراه
  •  ارسال وجه به دوستان یا خانوداده از طریق حساب‌های بانکی
  •  پیگیری پول از طریق معاملات گذشته یا معلق‌، مخاطبین‌، اطلاعات شخصی و روش‌های پرداخت کارت اعتباری با به روز رسانی دستگاه تلفن همراه خود.
  •  نرخ‌ها و هزینه‌های ارز بطور مداوم به روز می‌شوند تا کاربران بتوانند از روند ارسال وجه آنلاین خود مطلع شوند.اپلیکیشن تلفن همراه وسترن یونیون می‌تواند به کاربران در یافتن مسیرها‌، ساعات کاری و سایر خدماتی که در بیش از ۵۰۰ هزار نمایندگی و شعبه‌ی مکان‌های مختلف وسترن یونیون کمک کنند.

وسترن یونیون

ارسال پول به دوستان و خانواده از طریق وسترن یونیون

  •  از طریق حساب بانکی یا کارت اعتباری خود به راحتی هر جایی از جهان وجه ارسال نمایید.
  • با استفاده از «مستر کارت» ‌(Mastercard) یا «ویزا کارت» (visa card) پول نقد ارسال کرده و بازپرداخت پرداخت‌ها‌ی انجام شده را چک کنید، یا از ارسال سریع که در سیستم وسترن یونیون وجود دارد استفاده نمایید.
  • با استفاده از هر کدام از شیوه‌هایی مثل پول نقد‌، کارت اعتباری‌، دبیت کارت یا حساب بانکی‌، نقل و انتقالات بانکی را در وسترن‌یونیون انجام دهید.
  •  ارسال پول به تلفن همراه‌، کارت اعتباری‌، حساب بانکی‌، کارت تلفن یا بارگیری مجدد کارت‌های اعتباری پیش پرداخت در این سیستم مالی آنلاین امکان‌پذیر خواهد بود.
  •  خدمات به مشتریان تلفن همراه به طور شبانه روزی از طریق اپلیکیشن تلفن همراه در دسترس تمامی کاربران خواهد بود.

برنامه تلفن همراه Western Union همه ی موارد لازم برای ارسال پول و پیگیری نقل و انتقالات را به سرعت و به آسانی انجام می‌دهد.

سلب مسئولیت قانونی: محدودیت‌ها و هزینه‌های ارسال پول بسته به تاریخ معامله‌، کشور گیرنده‌، مکان و روش تحویل در سیستم وسترن یونیون متفاوت است.

صرافی پلاس با سال‌ها تجربه در حوزه‌ی خدمات ارزی یکی از پیشگامان این عرصه است. ما در صرافی پلاس حواله‌های مختلف به تمامی کشورهای دنیار را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهیم. مشتریان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند با کارشناسان حاذق و مجرب مجموعه از طریق ثبت نام در سایت و ارسال تیکت در ارتباط باشند. صرافی پلاس در ۷ روز هفته و به صورت ۲۴ ساعته (به جز روزهای تعطیل) در حال خدمت به مشتریان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *