تعیین وقت سفارت سوئد ؛ سوئد یکی از پشرفته‌ترین کشورهای عضو شنگن است که سالانه تعداد زیادی مهاجر را به خود جذب می‌نماید. کشور سوئد دارای ویزاهای متفاوتی است که برای آگاهی از انواع ویزاهای این کشور بهتر است به سایت سفارت سوئد مراجعه نمایید. بهتر  است قبل از اقدام به اخذ ویزا از شرایط ویزای متناسب با خود آگاه شوید.

ویزا های محبوب سوئد ؛ تعیین وقت سفارت سوئد

در ادامه به معرفی ویزاهای پرتکرار کشور سوئد و شرایط‌های موجود ویزاهای مختلف خواهیم پرداخت:

 ویزای کوتاه مدت سوئد

ویزای کوتاه مدت سوئد حداکثر ۹۰ روز به متقاضی اجازه‌ی اقامت در این کشور را می‌دهد. ویزاهای کوتاه مدت شامل ویزاها‌ی توریستی، ملاقات با دوستان و آشنایان،‌ قرار‌های کاری،‌ سفرهای پزشکی و … می‌شود.

 ویزای کاری سوئد

این ویزا برای مهاجران شغلی صادر می‌شود. یکی از لازمه‌های اصلی این ویزا اپلای برای یک شغل در این کشور است که پس از پذیرفته شدن شخص توسط کارفرما متقاضی می‌تواند اقدامات خود برای مهاجرت را فراهم نماید.

ویزای ازدواج یا ویزای خانواده

اگر شخصی با یک فرد سوئدی ازدواج نماید می‌تواند این ویزا را اخذ کرده و به این کشور مهاجرت نماید. ویزای خانواده نیز به این صورت است که اگر شخصی از نزدیکان متقاضی در این کشور سکونت داشته باشد متقاضی می‌تواند از این طریق به سوئد مهاجرت نماید.

ویزای تحصیلی سوئد

ویزای تحصیلی به متقاضی اجازه‌ می‌دهد پس از قبولی شخص در دانشگاه این کشور به تحصیل در سوئد بپردازد.

 تعیین وقت سفارت سوئد ؛ ویزای شهروندی سوئد

ویزای شهروندی درواقع به متقاضی پس از چندین سال در سوئد اعطا می‌گردد. در واقع متقاضی پس از زندگی کردن در این کشور طی چند سال پی در پی می‌تواند ویزای شهروندی سوئد را دریافت نماید.

تعیین وقت آنلاین برای ویزای سوئد

ابتدا باید برای تعیین وقت سفارت سوئد یک حساب کاربری در سایت سفارت سوئد ایجاد کرده و پس از ورود به حساب کاربری خود در این سایت فرم‌های مربوطه را تکمیل کرد. پس از تکمسل فرم‌ها و انجام پرداخت مربوطه زمان تعیین وقت آنلاین سفارت سوئد فرا می‌رسد.

چگونه می‌ توان هزینه ‌ی ویزای سوئد را پرداخت کرد؟

متقاضیان می‌توانند برای پرداخت‌های بین المللی خود به مجموعه‌ی صرافی پلاس اعتماد نمایند.

صرافی پلاس با سال‌ها تجربه در حوزه‌ی خدمات ارزی یکی از پیشگامان این عرصه است. ما در صرافی پلاس حواله‌های مختلف به تمامی کشورهای دنیار را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهیم. مشتریان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند با کارشناسان حاذق و مجرب مجموعه از طریق ثبت نام در سایت و ارسال تیکت در ارتباط باشند. صرافی پلاس در ۷ روز هفته و به صورت ۲۴ ساعته (به جز روزهای تعطیل) در حال خدمت به مشتریان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست