سایت ebay یکی از سایت‌های معروف و بزرگ در سطح جهان است که‌ مشتریان می‌توانند از سراسر دنیا جنس‌های نو و دست دوم از آن خریداری کنند.

دو روش اصلی برای خرید از این سایت وجود دارد: روش اول حراجی است که در آن قیمت کالاها را خریداران تعیین می‌کنند، کسی که بالاترین قیمت را پیشنهاد دهد می‌تواند کالا را خریداری کند. روش دوم استفاده از «اکنون آن را بخرید» (buy it now) که در آن قیمت تعیین شده است و شما به همان روشی که در همه‌ی سایت‌های فروش آنلاین است، می‌توانید خرید کنید.

ما در صرافی پلاس سعی کرده‌ایم در این مقاله نحوه‌ی خرید از این سایت را برای شما شرح دهیم، پس با ما همراه باشید.

برای خرید از این سایت شما به اینترنت و کامپیوتر به همراه دبیت یا کردیت کارت نیاز دارید.

سایت eBay

ابتدا به سایت eBay مراجعه نمایید.

پس از ورود به سایت ثبت نام کنید،‌ بعد از ثبت نام در این سایت می‌توانید جنسی را برای فروش گذاشته یا از این سایت خرید کنید.

( چنان‌چه در این سایت حساب کاربری دارید،‌ می‌توانید با ثبت نام در این سایت و با وارد نمودن نام‌ کاربری و رمز خود به این سایت وارد شوید.)

زمانی که گزینه‌ی «ثبت نام» یا (Register) را انتخاب می‌نمایید،‌ پنجره‌ای برای شما باز می‌شود که باید نام و نام خانوادگی، آدرس ایمیل و پسورد خود را وارد نمایید.

بعد از انجام مراحل بالا یک پنجره‌‌ی جدید باز خواهد شد‌ که شما را به سایت eBay باز می‌گرداند. با تایپ کردن در نوار جستجو و کلیک بر روی سرچ می‌توانید کالاهای مورد نظر خود را پیدا کنید.

اکنون لیستی از مواردی ارائه می‌شود که با معیارهای جستجوی شما مطابقت دارند. با فیلتر کردن کالاها، درواقع تایپ کردن کالای مورد نظر خود در قسمت سرچ می‌توانید کالاهای مورد نظر خود را پیدا کنید.

اطلاعات مربوط به حراج در کنار تصویر و نام کالا، اطلاعاتی است که به شما تعداد پیشنهادات موجود و بالاترین پیشنهاد را نشان می‌دهد. در ستون آخر مقدار زمان مانده به پایان حراج محصول نمایش داده می‌شود به عنوان مثال  (d 20h 6) به این معنی است که شش روز و ۲۰ ساعت برای پیشنهاد خرید این کالا فرصت باقی مانده است.

در این لیست نو یا دست دوم بودن کالا برای خریداران نمایش داده می‌شود،‌ هزینه‌ی ارسال نیز در این پنجره نمایش داده می‌شود.

در خریدهای معمولی نیز قیمت کالاهای مختلف درج شده است که شما فقط با کلیک بر روی یک گزینه قادرخواهید بود محصول را به سبد خرید خود اضافه کرده و هزینه را پرداخت نمایید.

حراج در سایت eBay

با کلیک بر روی محصول می‌توانید اطلاعات و جزئیات محصول را مشاهده نمایید. برای قرار دادن پیشنهاد حراج، حداکثر مبلغی را که آماده پرداخت آن هستید در جعبه‌ی ارائه شده وارد کنید و روی دکمه پیشنهاد ارسال که آبی رنگ است کلیک کنید. اگر پیشنهاد بیشتری از پیشنهاد شما برای کالای مورد نظر خود ارسال نشود سایت eBay کالا را به شما می‌فروشد.

وقتی از شما خواسته شد که پیشنهاد خود را تأیید کنید‌، تأیید پیشنهاد را کلیک کنید. بعد از مراحل بالا صفحه‌ای جدید باز خواهد شد که برای شما توضیح می‌دهد که مبلغ بالاتری از پیشنهاد شما وجود دارد، در این صورت یا باید پیشنهاد بالاتری وارد نمایید، یا از خرید کالای مورد نظر خود صرف نظر کنید. اگر پیشنهاد بالاتری وجود نداشت می‌توانید با تایید رقم تعیین شده، در خواست خود را تایید و ارسال کنید.

اگر برای اولین بار است که از سایت eBay خرید می‌کنید باید آدرس خود و شماره همراه خود را در پنجره‌ی باز شده یادداشت نمایید.

اگر در حراج سایت، مبلغی را پیشنهاد داده‌اید باید کالای مورد نظر را بررسی کنید تا مبلغ بیشتری نسبت به مبلغ پیشنهادی شما ارائه نشده باشد، اگر می‌خواهید ادامه دهید باید مبلغ بالاتر و جدیدتر را وارد نمایید. اگر مبلغ شما بالاترین مبلغ پیشنهادی بوده و زمان حراج به پایان رسیده باشد، ایمیلی بر مبنای این که شما برنده‌ی حراج شدید ارسال می‌شود. بهتر است مبلغ کالا را در اسرع وقت پرداخت نمایید.

سایت eBay

خرید با قیمت ثابت

کالاهایی که جز حراج نیستند دارای قیمت ثابتی هستند که مشتریان قادر خواهند بود با کلیک بر روی خرید، به راحتی کالای مورد نظر خود را با قیمت مشخص شده خریداری نمایند.

زمانی که بر روی کلید خرید کلیک می‌کنید، پنجره‌ای جدید برای شما باز می‌شود که مشخصات کالا، آدرس و هزینه‌ی پیک را نمایش می‌دهد اگر اطلاعات وارد شده درست است بر روی دکمه‌ی ادامه‌ی آبی رنگ کلیک کنید.

نحوه‌ی پرداخت در این سایت به آسانی انجام می‌شود اگر مشتریان دارای دبیت کارت، کردیت کارت یا پی پال باشند می‌توانند تنها در عرض چند دقیقه پرداخت خود را انجام دهید.

صرافی پلاس با سال‌ها تجربه در حوزه‌ی خدمات ارزی یکی از پیشگامان این عرصه است. ما در صرافی پلاس حواله‌های مختلف به تمامی کشورهای دنیار را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهیم. مشتریان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند با کارشناسان حاذق و مجرب مجموعه در ارتباط باشند. صرافی پلاس در ۷ روز هفته و به صورت ۲۴ ساعته (به جز روزهای تعطیل) در حال خدمت به مشتریان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست