فهرست مطالب

۱۵ روش کسب درآمد از سایت آمازون (قسمت دوم)

سایت آمازون

همان‌طور  که در مقاله‌ی قبل نیز اشاره کردیم ما می‌خواهیم ۱۵ روش کسب درآمد از سایت یوتیوب را برای علاقمندن درآمد زایی شرح دهیم.  در مقاله‌ی گذشته یک روش را شرح دادیم که آن هم درآمد زایی از طریق فروشنده بودن در سایت آمازون بود. در ادامه به دیگر روش‌های درآمد زایی از طریق سایت آمازون اشاره خواهیم کرد.

۲. لیلبل‌ ها یا برچسب های خصوصی محصولات شما

به دلیل رقابت‌‌های سخت و زیاد در این سایت بسیاری از فروشندگان تصمیم به انتخاب برچسب‌ خصوصی محصولات خود گرفته‌اند،‌ این برچسب‌ها به این معنی است که اگز کالا یا محصولی با این برچسب یا لیبل در آمازون مشاهده کردید؛ آن محصول یا کالا به شخص خاص یا فروشنده‌ی آن تعلق دارد.

فرآیند برچسب زدن خصوصی پیچیده تر از خرید کالا از «علی بابا» (Alibaba) و فروش آن است. در واقع شما به همین راحتی‌ها نمی‌توانید از سایت علی بابا خرید کرده و برچسب خاصی روی آن بزنید تا متعلق شما شود و این محصولات را در سایت آمازون به فروش برسانید.

نکته‌ی مهمی که در فروش محصول‌های برند خود در آمازون وجود دارد این است که شما همیشه کنترل کاملی بر لیست خود داشته و در صورت نیاز می‌توانید تغییراتی در محصول خود ایجاد کنید. بیایید بگوییم که مشتریان شما از ویژگی خاصی از محصول شما شکایت کرده اند‌، شما توانایی ایجاد اصلاحات در آن ویژگی محصولات خود را خواهید داشت.

برای مثال شما در سایت آمازون فروشنده‌ی مداد هستید، بسیاری از خریداران نظرات منفی برای پاک کن مداد و سایز مداد را ذکر کده‌اند زیرا پاک کن مداد خوب پاک نمی‌کند و مداد برای در دست گرفتن بسیار باریک است. فروشنده می‌تواند با اصلاحات تمامی این موارد مداد برند خود را تولید کرده و به فروش برساند.

۳. سود زیاد در خرده فروشی

این کار دقیقا برعکس برچسب‌های فروشی در سایت آمازون است. بسیاری از فروشندگان محصولات را با قیمت پایین خریداری کرده و با سود و قیمت بالا در سایت آمازون به فروش می‌رسانند. فروشندگان از همین طریق یک کار سودآور برای خود به وجود آورده‌اند.

بسیاری از این قبیل از فروشنگان خرده فروش از پرداخت هزینه‌ی حمل و باربری خودداری می‌کنند به عنوان مثال هزینه‌های باربری چین نسبت به سودی که دارند بسیار گران است،‌ به همین دلیل خود دست به کار شده و به محل فروش محصولات رفته و خود کالاها و محصولات را بار می‌زنند.

با این تفاسیر،‌ بسیاری از فروشندگان زمان زیادی را در مسیرها صرف می‌کنند تا بهترین محصولات را با کم‌ترین قیمت پیدا کرده و خود آن ها را با بزنند! فروشندگان خرده فروش تعداد بسیاری از کالاهایی که در ترخیص هستند را خریداری کرده و سپس آن‌ها را در آمازون می‌فروشند.

من یک پادکست در Side Hustle Nation شنیدم که یک زن و شوهر تمام وقت زندگی خود را صرف خرده فروشی در آمازون می‌گذراندند و سالانه بیش از یک میلیون دلار فروش داشتند.

استراتژی آن‌ها بسیار ساده‌ است کافی است زمان محلی‌شان را مشخص کرده و از اپلیکیشنی که تعداد فروش محصولات و نوع‌شان (در واقع چه محصولاتی بیشتر در شهر یا کشور آن ها به فروش می‌رسد) را اسکن و مشخص کنند. بعد از تمامی اسن‌ها کافی است از تجربیات خود استفاده نمایند. بنابراین آن‌ها به راحتی محصولی که ارزش فروش داشته باشد را به سرعت پیدا خواهند کرد.

این زوج به قدری والمارتز (Walmarts) برند خرده فروشی آمریکایی معروف شدند که بسیاری از مدیران فروش آمازون را شناخته و در خرید بازی‌های ویدئویی تخفیف‌های خیلی خوبی می‌دهند که باعث خرید صد‌ها نفر از آن‌ها می‌شود.

خرده فروشی با سود خوب نمی‌تواند برای همه موفقیت آمیز باشد زیرا وقت زیادی برای پیدا کردن مکان‌های (حتی سایت‌هایی وجود دارند که می‌توانید در آن عضویت داشته باشید تا به شما امکان جست و جوی ارزان‌ترین سایت‌های فروش نقدینگی را بدهد) دارای محصولات زیاد و فروش ترخیص کالا از گمرک می‌خواهد.

سایت آمازون

 ۴. همکار تحویل کار انبار

اگر در مکان (شهر یا کشور) مناسبی قرار دارید‌، می‌توانید به عنوان عضو تحویل دار انبار برای مراکز تحقق‌، مراکز مرتب سازی‌، ایستگاه‌های تحویل‌، مکان‌های اولیه‌ و مراکز خدمات به مشتری درخواست کار دهید.

می‌توانید برای انتخاب شغل پاره وقت و تمام وقت  جستجوی خود را بر اساس مکان فیلتر کنید.

۵. کار پست به صورت اختصاصی برای آمازون (Amazon Flex)

زمانی که من از آمازون خرید کردم متوجه شدم که بسته‌ی من توسط یک شخص با لباس شخصی به من تحویل داده شد.

گزینه‌ی تحویل یک روزه آمازون برای مشتریان‌، نیاز به کمک بیشتر در زمینه‌ی تحویل در مناطق مختلف شهری را برانگیخته است. اگر یک ماشین قابل اعتماد و تلفن هوشمند دارید‌، تحویل کالا را از طریق Amazon Prime فرصت شغلی مناسبی برای شما خواهد بود.

آمازون فلکس در حال حاضر ساعتی بین ۱۸ تا ۲۵ دلار برای پست خود می‌دهد. قبل از کار باید برنامه را بارگیری کرده و به چند سوال ساده پاسخ دهید. آکازون بر انعطاف‌پذیری و در دسترس بودن شیفت تأکید می‌کند‌، طبیعتا روند نزولی همیشه در منطقه شما وجود نخواهد داشت.

من دوستی دارم که این کار را برای به دست آوردن درآمد اضافی انجام می‌دهد‌، ‌ او می‌گوید که اغلب اوقات چند ساعت زودتر کار خود را تمام می‌کند‌، اما با تمامی این وجود برای کل ۵ ساعت یا ساعات از پیش تعیین شده حقوق دریافت می‌کند.

البته‌، ممکن است این کار برای همه‌ی کسانی که آن را برای درآمد اضافی انجام می‌دهند‌، مناسب نباشد. اما بهتر است از این موضوع باخبر شوید که شما می‌توانید کار خود را زودتر از ساعات شیفت خود به اتمام برسانید اما حقوقی که صحبت شده را دریافت نمایید.

۶. دورکاری برای سایت آمازون

اگر می‌خواهید به عنوان دورکار یا فریلنسر در منزل خود کار کنید، یک تیم در زمینه خدمات مشتری مجازی آمازون ‌، با عنوان خدمات کار مشتریان از آمازون معروف به Amazon‌، شغل ایده‌آلی برای شما محسوب خواهد شد.

فرصت کارهای به صورت دورکاری و مجازی در همه جا در دسترس نیست اما اگر در یک منطقه خاص زندگی می‌کنید‌، ممکن است بتوانید با توجه به اینکه واجد شرایط بوده و مناسب این شغل هستید برای دورکاری یا فریلنسر شدن در سایت آمازون اقدام نمایید.

مبلغ پرداختی تعیین شده ۱۰ دلار در ساعت است و موقعیت‌های کار تمام وقت و پاره وقت فقط در مناطق معین موجود است‌، با این وجود می‌توانید جستجوی خود را بر اساس طبقه بندی کار از خانه و بر اساس مکان فیلتر کنید.

این شغل می‌تواند یک موقعیت فصلی باشد اما پتانسیل تبدیل شدن به یک شغل دائمی را دارد.

انواع مختلفی از موقعیت‌های ذکر شده وجود دارد‌، از جمله موقعیت‌های نمایندگی خدمات مشتری برای افرادی که به زبانی دیگر به غیر از زبان انگلیسی صحبت می‌کنند‌.

همچنین موقعیت‌های خدماتی غیر خدمات مشتریان وجود دارد که افراد با سابقه فنی واجد شرایط (از جمله مدیران حساب های فناوری cloud) می‌‌توانند برای جایگاه مدیر فنی در این سایت درخواست دهند.

سایت آمازون

۷. تبدیل شدن به یک شرکت وابسته به آمازون ؛ همکاری با آمازون

اگر یک وبلاگ یا وب سایت دارید که حجم مناسبی از ترافیک را ایجاد می‌کند‌، بازاریابی وابسته راهی درخشان برای درآمدزایی منفعل است.

با قرار دادن پیوندهای ویژه وابسته به محصولات مختلف آمازون در سایت خود‌، به یک شرکت وابسته در آمازون تبدیل شوید و کمیسیون دریافت کنید.

ایده این است که محصولاتی را ترسیم کنید که با وبلاگ یا ماهیت وب سایت شما مطابقت دارند. به عنوان مثال، اگر وب سایت در مورد سفر یا گردشگری دارید‌، می‌توانید محصولاتی مانند بسته بندی مکعب‌ها‌، چمدان‌های محکم یا لباس‌های بدون چین و چروک که در سایت آمازون به فروش می‌رسند را تبلیغ کنید.

هربار کسی از طریق وب سایت شما روی پیوند وابسته کلیک کند‌، مقداری درآمد کسب می‌کنید. شما می‌توانید از هر کلیک چیزی حدود ۴٪ تا ۸.۵٪ کمیسیون دریافت کنید.

به خاطر داشته باشید که کمیسیون‌ها به طور کلی کم هستند‌، به همین دلیل ترافیک سایت شما باید بالا باشد تا کمیسیون خوبی نصیبتان شود!

هرچه تعداد بازدیدهای صفحه بیشتر باشد‌، شانس بیشتری وجود دارد که در لینک تبلیغ آمازون کلیک شود.

آمازون یک ساختار درآمدی مترقی را در بیشتر کالاها ارائه می‌دهد که هرچه کلیک و خرید بیشتری از سایت شما دریافت کند‌، سود بیشتری نصیبتان خواهد شد.

صرافی پلاس با سال‌ها تجربه در حوزه‌ی خدمات ارزی یکی از پیشگامان این عرصه است. ما در صرافی پلاس حواله‌های مختلف به تمامی کشورهای دنیار را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهیم. مشتریان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند با کارشناسان حاذق و مجرب مجموعه از طریق ثبت نام در سایت و ارسال تیکت در ارتباط باشند. صرافی پلاس در ۷ روز هفته و به صورت ۲۴ ساعته (به جز روزهای تعطیل) در حال خدمت به مشتریان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.