اگر از زندگی کارمندی و کار کردن برای دیگران خسته شده‌اید و می‌خواهید کسب و کار خود را راه اندازی نمایید. ممکن است وقتی به راه انداختن شرکت فکر می‌کنید هزینه‌های گزاف شما را از استقلال کاری که مد نظر دارید منصرف کند. طبق همین شرایط است که کسب و کارهای آنلاین طرفداران بیشتری داشته و برای آغاز کار معقول است. ممکن است برای کسب و کارهای آنلاین مقاله‌های متنوعی مطالعه کرده باشید که همین موضوع شما را گمراه کرده است.

در قسمت قبل به 5 شیوه کسب و کار و درآمد آنلاین اشاره کردیم،‌ در این قسمت از مقاله ۵ شیوه‌ی دیگر را برای شما شرح خواهیم داد.

۶. گذاشتن تبلیغات در سایت خود

اگر شما یک وبسایت یا ولاگ دارید باید نهایت تلاش خود را در ایجاد ترافیک بالا برای سایت خود انجام دهید. یکی از شیوه‌های این کار پرداختن به موضوعاتی است که مردم به آن‌ علاقمندند محبوبیت ترافیک بخه وجود می‌آورد. با این کا و با استفاده از ترافیکی که به دست می‌آورید می‌توانید برای اخذ مبلغی خاص به گذاشتن تبلیغ در صفحات پیج خود پرداخته و کسب درآمد کنید. این تجارت را به این دید که شما برای سایت خود زحمت کشیده‌اید و حق شماست که در ازای تبلیغ فیلم تبلیغ کنید،‌ ببینید.

از طرفی دیگر ، می‌توانید در Adsense Google ثبت نام کنید. گوگل ادسنس تبلیغات مناسب برای سایت شما را پیدا می‌کند.

کسب و کار

۷. فروش حامیان مالی برای محتوای مارک دار

زمانی که وبسایتی در حوزه‌ی خاص ایجاد می‌کنید،‌ می‌توانید حامیان مالی که به پرداخت برای تبلیغ وبسایت شما پرداخت برای تبلیغ انجام می‌دهند را پیدا کنید. دلیل انجام این کار به این دلیل است که وب سایت شما برای همان افرادی که شما را پشتیبانی مالی می‌کنند، محتوا ارائه می‌دهد. مخاطبان شما قطعا آن جیزی را که شما اشاره می‌کنید را می‌خرند. این امر به اسپانسرها امکان می‌دهد تا با مخاطبان خود یکپارچه شوند. با این کار از مزایای اعتبار شما برای جذب مشتری جدید بهره می‌گیرند.

کسب و کار

۸. رویدادها و سمینارها

مردم عاشق رفتن به سمینارها و رویدادهایی هستند که بتوانند تاکتیک‌های مختلفی را برای افزایش ثروت خود بیاموزند و در زندگی خود موفقیت بیشتری کسب کنند. شما می‌توانید هر دو رویداد آنلاین و آفلاین را ارائه دهید که پاسخگوی این نیازها باشد. اگر وب سایتی دارید که میلیون‌ها بازدید کننده از سراسر کشور را به خود جلب می‌کند‌، یافتن شرکت کننده برای رویدادهای خود در شهرهای مختلف کار سختی نیست.

کسب و کار

۹. متفکران و مربیان

اگر در حوزه‌ی کاری خود یک متخصص هستید و از طرف دیگران به حرفه‌ای بودن در حوزه‌ی خود شناخته شده‌اید‌، می‌توانید جلسات مربیگری را ارائه دهید. این جلسات متمرکز با قیمت‌های بالا و با قیمت مناسب هستند که به شما امکان می‌دهند تا مشکلات جدی شخص را بیابید تا یک راه حل موثر ایجاد کنید. نکته جالب این است که مربیگری را می‌توان از طریق اسکایپ یا از طریق تلفن انجام داد. جلسات متفکران  نیز می‌توانند همین طور برگزار شده و صحبت‌های انگیزشی در آن ایجاد شود.

کسب و کار

۱۰. خلاق باشید

همان طور که در مقاله‌ی یوتیوب ذکر شد می‌توانید با خلاقیت خود در فضای مجازی هم از طریق یوتیوب و هم از طریق همکاری با آمازون به کسب درآمد آنلاین بپردازید.

کسب و کار

صرافی پلاس با سال‌ها تجربه در حوزه‌ی خدمات ارزی یکی از پیشگامان این عرصه است. ما در صرافی پلاس حواله‌های مختلف به تمامی کشورهای دنیار را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهیم. مشتریان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند با کارشناسان حاذق و مجرب مجموعه از طریق ثبت نام در سایت و ارسال تیکت در ارتباط باشند. صرافی پلاس در ۷ روز هفته و به صورت ۲۴ ساعته (به جز روزهای تعطیل) در حال خدمت به مشتریان است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست