برای پرداخت هزینه‌ی گرین کارت آمریکا باید دو کد DOS و A-Number را در اختیار داشته باشید. این دو کد در «پاکت ویزا» (Immigrant visa packet) که باید از سفارتخانه یا کنسولگری  آمریکا دریافت نمایید،‌ در اختیارتان قرار می‌گیرد.

پس از انجام مراحل بالا باید به صفحه‌ی USCIS ELIS login مراجعه نمایید، پس از رجوع بع این صفحه جزئیات  اطلاعات شخصی شما نمایش داده می‌شود. پس از مشاهد‌ه‌ی این این اطلاعات باید بر ری دکمه‌ی «ادامه» (Continue) کلیک نمایید تا مراحل ثبت نام را آغاز کنید.

در مرحله‌ی بعدی ثبت نام باید دو کدی که قبلا ذکر کردیم (DOS و A-Number) را وارد نمایید.

باید به این موضوع که در یکی از مراحل ثبت اطلاعات برای فعال سازی حساب خود یکی از روش‌های «ارسال کد فعال سازی با تماس تلفنی» (call secure pin)،‌«ارسال کد فعال سازی با ایمیل» (email secure pin) و « طرح سه پرسش امنیتی توسط شما » (personal identity questions) را انتخاب نمایید.

این مراحل به دلیل این که شخص پرداخت کننده به این اطلاعات نیاز خواهد داشت حائز اهمیت است. اگر تمایل دارید پرداخت خود را کسی به غیر از شخص خودتان انجام دهد باید گزینه‌ی سوم یعنی « طرح سه پرسش امنیتی توسط شما » (personal identity questions) را انتخاب کنید.

پرداخت هزینه گرین کارت آمریکا

پرداخت USCIS فقط مخصوص گرین کارت علاقمندان به مهاجرت است. اگر به مرحله‌ی اخذ گرین کارت و پرداخت هزینه‌ گرین کارت آمریکا نرسیده‌اید می‌توانید برای راهنمایی هرچه بیشتر با همکاران ما در صرافی پلاس تماس گرفته یا با آیدی تلگرامی مجموعه‌ی ما در ارتباط باشید.

داوطلبانی که اقامت دائم دارند مانند (ویزاهای  S و K) و تمایل بازگشت به آمریکا را دارند از پرداخت هزینه‌ی USCIS Immigrant Fee معاف هستند.

متقاضیان مهاجرت به آمریکا هنگام دریافت پکیج ویزای خود باید قبل از سفر به این کشور هزینه‌ی    USCIS Immigrant Feeرا پرداخت نماین در غیر این صورت نمی‌توانند گرین کارت خود را دریافت نمایند.

پس از ورود به خاک آمریکا، گرین کارت به آدرسی که شخص متقاضی هنگام مصاحبه اعلام کرده است، ارسال خواهد شد.

صرافی پلاس با سال‌ها تجربه در حوزه‌ی خدمات ارزی یکی از پیشگامان این عرصه است. ما در صرافی پلاس حواله‌های مختلف به تمامی کشورهای دنیار را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهیم. مشتریان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند با کارشناسان حاذق و مجرب مجموعه از طریق ثبت نام در سایت و ارسال تیکت در ارتباط باشند. صرافی پلاس در ۷ روز هفته و به صورت ۲۴ ساعته (به جز روزهای تعطیل) در حال خدمت به مشتریان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست