در مقاله‌ی قبل در باره‌ی ویزای موقت کانادا (My CIC) توضیح دادیم، در این مقاله در باره‌ی پرداخت حق اقامت دائم کانادا (RPRF) توضیح خواهیم داد. برای اطلاعات بشتر با وبلاگ صرافی پلاس همراه باشید.

برای اخذ اقامت دائم در کانادا (نیروی کار فدرال یا نیروی کار کبک) متقاضیان باید هزینه‌ی (Right of Permanent Residence Fee) را پرداخت کنند. این هزینه اصطلاحا به «لندینگ فی» (Landing Fee) گفته می‌شود.

پرداخت حق اقامت دائم کانادا (RPRF) برای اسکیل ورکر در کانادا

مبلغ لندینگ فی پس از تایید مدیکال افراد باید پرداخت شود. تمامی این کارها را می‌توان زودتر و در زمان تشکیل پرونده انجام داد و رسید آن را با تاییدیه مدیکال ارائه کرد. بنا به همین دلیل هنگامی که می‌خواهید پرداخت آنلاین لندیدنگ فی را انجام دهید،‌ دو انتخاب زمانی را خواهید داشت که در ادامه به شرح آن‌ها خواهیم پرداخت:

مصادف با زمان پرداخت هزینه‌های Application Fee)) برای اعضای خانواده یا فرد اصلی هزینه‌ی لندینگ فی را پرداخت کنید.

بازه‌ی دوم زمانی، ابتدای فرآیند اقدام است که هزینه‌ی (‌Application Fee) برای اعضای خانواده یا فرد اصلی پرداخت کنید و هزینه‌ی لندینگ فی را در پایان کار و پس از تایید مدیکال به صورت جداگانه پرداخت نمایید.

در صورت انجام نشدن لندینگ یا رجکت شدن شخص یا پرونده هزینه مسترد نخواهد شد.

پرداخت حق اقامت دائم کانادا چقدر هزینه دارد؟

این هزینه برای تمامی برنامه‌های مهاجرتی که برنامه‌ی اقامت دائمی دارند باید پرداخت شود، هزینه‌های موجود برای افراد بزرگسال و همسرشان نفری ۴۹۰ دلار است. برای فرزندان مبلغی پرداخت نمی‌شود. پرداخت این مبالغ از طریق ویزا کارت و مسترکارت انجام خواهد شد.

ممکن است در زمان به روز رسانی مدارک یا به اصطلاح آپدیت مدارک رسید پرداخت لندینگ فی از متقاضی درخواست شود،‌ به همین دلیل نگه داشتن رسید مدارک همراه خود حائز اهمیت است.

با توجه به تغییرات روند مهاجرت در (Federal skilled worker) و (Quebec skilled worker) ممکن است هزینه‌های گفته شده متفاوت باشند. می‌توانید برای اطلاع از هزینه‌ها به سایت رسمی مهاجرت کانادا مراجعه نمایید.

صرافی پلاس با سال‌ها تجربه در حوزه‌ی خدمات ارزی یکی از پیشگامان این عرصه است. ما در صرافی پلاس حواله‌های مختلف به تمامی کشورهای دنیار را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهیم. مشتریان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند با کارشناسان حاذق و مجرب مجموعه از طریق ثبت نام در سایت و ارسال تیکت در ارتباط باشند. صرافی پلاس در ۷ روز هفته و به صورت ۲۴ ساعته (به جز روزهای تعطیل) در حال خدمت به مشتریان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست