فهرست مطالب

نقد کردن وب مانی

نقد وب مانی

 

وب مانی همانند پرفکت مانی یکی از سیستم‌های مالی آنلاین محبوب و مناسب برای ایرانیان است. وب مانی امنیت بسیار بالایی دارد و خطر بسته‌ شدن حساب نیز برای ایرانیان ندارد زیرا مانند پی پال و اسکریل ایران را تحریم نکرده است. به همین دلایل است که ایرانیان می‌توانند با فراغ خاطر از این سیستم مالی آنلاین استفاده نمایند. حساب وب مانی همانند پی پال برای نقد کردن درآمد ارزی یکی از مناسب‌ترین شیوه‌ها است. نقد وب مانی یکی از خدمات پرطرفدار صرافی پلاس است که در ادامه به شیوه‌ی انجام نقد وب مانی در صرافی پلاس اشاره خواهیم کرد.

سیستم مالی آنلاین وب‌مانی دارای چندین کیف پول مجازی است که یکی از محبوب‌ترین آن‌ها کیف پول دلاری است. کیف پول دلاری در وب مانی با علامت اختصاری WMZ  نشان داده می‌شود.

دیگر کیف پول‌های وب مانی کیف «پول روبل» (WMR)، «کیف پول یورو» (WME)، «کیف پول بیت کوین» (WMX) هر WMX برابر با یک هزارم بیت کوین است‌،‌ «کیف پول طلا» (WMG)،‌ «کیف پول گریونا اکران»‌ (WMU )،‌ «کیف پول روبل بلاروس» (WMB )،‌ «کیف پول قزاقستانی» (WMK ) قزاقستانی واحد پول قزاقستان است،‌ «کیف پول دانگ ویتنام» (WMV ) و «کیف پول لایت کوین»‌ (WML) است.

برای استفاده از خدمات وب مانی باید ابتدا در سایت صرافی پلاس ثبت نام نموده و در بخش احراز هویت مدارک مپرد نیاز را آپلود نمایید که تمامی‌ این‌ کارها برای امنیت هرچه بیشتر تراکنش‌های مشتریان عزیز است سپس در قسمت سفارش‌ها سفارش خود را به ثبت برسانید تا در کم‌تر از ۵ دقیقه سفارش شما به انجام برسد.

روش نقد کردن وب مانی

۱. مشتریان عزیزی که اقدام به نقد وب مانی می‌کنند اما حساب وب مانی ندارند، صرافی پلاس با در اختیار گذاشتن حساب وب مانی در اختیارشان ارز وب مانی را گرفته و ریال را در کم‌تر از ۲۴ ساعت به حساب مشتری واریز می‌شود.

۲. در این روش مشتری حساب دارد اما می‌خواهد دلار را تبدیل به ریال نمایند که ما دلار وبمانی را خریداری کرده و ریال را در کم‌تر از ۲۴ ساعت به حساب مشتریان عزیز واریز می‌نماییم.

مزایای نقد وب مانی در صرافی پلاس

صرافی پلاس با سال‌ها تجربه‌ی خود در حوزه‌ی انجام تراکنش‌های بین المللی یکی از پیشتازان این عرصه است، در ادامه به مزایای نقد وب مانی در صرافی پلاس خواهیم پرداخت:

  1. پشتیبانی قوی
  2. پاسخگویی ۲۴ ساعته
  3. سرعت بالای انجام تراکنش‌ها
  4. نداشتن سقف و محدودیت
  5. مشاوره ی رایگان

نقد وب مانی

فروش دلار وب مانی

وب مانی با توجه به محبوبیت و عدم تحریم برای ایرانیان یکی از روش‌های محبوب برای خرید از سایت‌های خارجی است. مشتریان عزیز می‌توانند با مراجعه به سایت صرافی پلاس و ثبت نام اقدام به خرید دلار وب مانی نمایند. پس از ثبت سفارش،‌کارشناسان حاذق ما در کم‌تر از ۵ دقیقه سفارش را انجام می‌دهند.

ارسال وجه با وب مانی

وب مانی در انتقال ارزها به خارج از کشور نیز عملکرد خوبی دارد، ارسال حواله‌ی وب مانی به خارج از کشور یکی از خدمات صرافی پلاس است که کارشناسان ما در انجام آن‌ها تبحر و تجربه‌ی کافی را دارند. کافی است به صرافی پلاس اعتماد نمایید تا تفاوت را حس کنید.

وب مانی چیست؟

«وب مانی» (WebMoney) سیستم مالی آنلاین است که برای کسب‌و کارهای اینترنتی و مردم سراسر جهان امکان ارسال و دریافت پول را میسر می‌کند. دفتر اصلی این شرکت در روسیه قرار داشته و  فعالیت خود را از سال ۱۹۹۸ آغاز کرده است. طبق ادعای وب مانی بیش از ۴۰ میلیون کاربر در این سیستم فعالیت دارند.

سیستم مالی آنلاین وب‌مانی اصولا برای انتقال ارز به صورت بین المللی،‌ نقد کردن درآمد ارزی،‌ خرید از سالیت خارجی و شارژ حساب‌های خارجی استفاده می‌شود.

وب مانی خدمات مانند پی پال را برای کاربران خود ارائه می‌دهد،‌اما اصلی‌ترین دلیل محبوبیت این سیستم مالی آنلاین در این است که به دلیل روسی بودن آن کاربران ایرانی می‌توانند بدون هیچ مشکلی در این سایت‌ها به فعالیت بپردازند.

آیا ایجاد حساب وب مانی نیاز به احراز هویت دارد؟

احراز هویت در این سیستم مالی آنلاین اجباری نیست اما در صورت احراز هویت نشدن نمی‌توانید بیشتر از ۳۰۰ دلار در حسابتان پول داشته باشید.

صرافی پلاس با سال‌ها تجربه در حوزه‌ی خدمات ارزی یکی از پیشگامان این عرصه است. ما در صرافی پلاس حواله‌های مختلف به تمامی کشورهای دنیار را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهیم. مشتریان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند با کارشناسان حاذق و مجرب مجموعه از طریق ثبت نام در سایت و ارسال تیکت در ارتباط باشند. صرافی پلاس در ۷ روز هفته و به صورت ۲۴ ساعته (به جز روزهای تعطیل) در حال خدمت به مشتریان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.