اگر قصد سفر به کشورهای توریستی برتر دنیا را دارید اما مقصدتان نامعلوم است با صرافی پلاس همراه باشید. در این مقاله به معرفی 10 کشوری که باید به آن ها سفر کنید خواهیم پرداخت.

۱۰. اردن ؛ کشورهای توریستی

اگر به دنبال کشور تاریخی با آثار تاریخی و سازه‌ی شهری به صورت قدیمی هستید، اردن را انتخاب کنبد. اردن یکی از امن‌ترین کشورهای خاورمیانه‌ که اردن محل زندگی گمشده پترا است. با سفر به اردن به پایین‌ترین نقطه روی زمین خواهید رفت. یکی از توصیه‌های ما این است که در دریای مرده شناور شوید و سپس منظره واضح کویر وادی رام را با لذت تماشا کنید.

کشورهای توریستی 

۹. فیلیپین ؛ کشورهای توریستی

فیلیپین یک مجمع الجزایر است که حدود ۷ هزار جزیره را در خود جای داده و  مقصد تفریحی بسیاری از علاقمندان به گردشگری است. سواحل بی شمار و زیبا‌، اماکن دیدنی و مهمان نوازی گرم این کشور جز جذاب‌ترین جنبه‌های این کشور است. می‌توانید با این کشور به جزیره‌های مختلف بروید و سواحل پنهان را کشف کنید. در میان مرجان های رنگارنگ لحظات خوشی داشته و برخی از ورزش‌های ماجراجویانه را امتحان کنید. یا به شالیزارهای برنج بانا رفته و خود را در زندگی آهسته و شاداب غوطه ور کنید.

کشورهای توریستی 

۸. ویتنام ؛ کشورهای توریستی

می‌توانید در سفر بعدی خود تایلند را نادیده گرفته و به ویتنام بروید تا از زیبایی‌های بکر این منطقه که حتی فکرش را هم نمی‌کنید لذت ببرید. از کوه‌های مرمر در (Danang) گرفته تا آب‌های لاجوردی (Nha Trag)، همچنین دلتای مکونگ گرفته تا شلوغی‌هانوی‌ این کشور را به یکی از برترین مکان‌خای تفریحی تبدیل کرده است. شهر هوشی مین به دلیل معماری استعماری‌، غذاهای نفیس و فرهنگ کافی نت‌های متعدد یکی از شهرهای محبوب گردشگری تبدیل شده است.

کشورهای توریستی 

۷. اندونزی ؛ کشورهای توریستی

اندونزی نیز یکی دیگر از کشورهای با جزایر بی شمار است. همین موضوع این کشور را برای کشف زیبایی‌های بکر و دست نخورده‌اش محبوب کرده است. اگر وقت کافی برای اکتشاف فقط یک جزیره دارید‌، بالی را انتخاب کنید. ابیود‌، مرکز فرهنگی بالی را گشت و گذار کنید یا به یک «ایستگاه طلوع آفتاب» (sunrise trek to Mount Agung) بروید تا کوه آگونگ (بالاترین نقطه در جزیره) یا کوه باتور ، که یک آتشفشان فعال است و در یک دهانه عظیم قرار گرفته است را بازدید نمایید. همچنین می‌توانید به سواحل بروید و به تماشای دلفین ها در لووینا بنشینید.

کشورهای توریستی 

۶. ترکیه ؛ کشورهای توریستی

ترکیه کشوری میان آسیا و اروپا سالهاست که در لیست 10 کشور برتر جهان قرار گرفته است. بنابراین اگر هنوز فرصت دیدن این گوهر شرقی غربی نرفته‌اید، حتما سفر به آن را امتحان کنید زیرا شیفته‌ی این کشور خواهید شد. استانبول جز مهم‌ترین شهرهای این کشور است که اماکن گردشگری متعددی از قبیل مسجد آبی‌، هاگیا سوفیا‌، گرانداز و دیگر اماکن تاریخی و طبیعت دیدنی را در خود جای داده است. هرگز بازدید ازخانه‌های غاری کوپادوکیا و بالون هوای گرم را از منظره سورئال را فراموش نکنید.

کشورهای توریستی 

۵. اتریش ؛ کشورهای توریستی

با این که سوئیس یکی از کشورهای زیبای جهان محسوب می‌شود اما بهتر است سوئیس را فراموش کرده و از همسایه‌ی آن اتریش که کم‌تر شناخته می‌شود دیدن کنید. معماری قرون وسطایی وین‌، خیابان های سنگفرش شده و کافه‌های عجیب این شهر را به یکی از جذاب‌ترین شهرها تبدیل کرده است. از سالزبورگ‌، زادگاه موتسارت دیدن کنید و با دوچرخه سواری در شهری که فیلم کلاسیک صدا موسیقی فیلمبرداری شده است‌، گشت بزنید. در حالی که در سالزبورگ هستید‌، یک روز سفر به آبشارهای کریمل(بالاترین مرتبه اروپا) یا هالستات‌، قدیمی‌ترین روستای که هنوز سکنه دارد را انجام دهید.

کشورهای توریستی 

۴. آفریقای جنوبی ؛ کشورهای توریستی

آفریقای جنوبی با داشتن طیف گسترده‌ای از گزینه‌های گردشگری‌، مقصد محبوب دیگری است که باید در لیست سفرهای گردشگری شما باشد. کیپ تاون در لیست بهترین شهرهای گردشگری قرار گرفته است. پارک ملی کروگر در سافاری‌های حیات وحش خود ماسای مارا در کنیا را رقیب می‌کند. بازدید از کوه‌ها یا دسر کلاهاری را از دست ندهید.

کشورهای توریستی 

۳. یونان ؛ کشورهای توریستی

با وجود مشکلات مالی که یونان را احاطه کرده‌، یونان هنوز یکی از ۱۰ کشور برتر برای بازدید است. آتن تاریخی با ویرانه‌های افسانه‌ای خود‌، جزیره‌های پر زرق و برق (Santorini و Corfu) بسیار دیدنی هستند. با بازدید از جزایر کمتر شناخته شده مانند (Cythera و (Kastelorizo می‌توانند از ازدحام جمعیت شهری دور شوید.

کشورهای توریستی 

۲. اسپانیا ؛ کشورهای توریستی

روزهای آفتابی اسپانیا مکانی مناسبی برای تعطیلات میان فصل در اروپا است. شهرهای بارسلونا و مادرید یکی از بهترین شهر‌های این کشور هستند که نباید بازدید از این شهر‌ها را فراموش کنید. بازدید از قلعه الهامرا در گراندا ، اندلس را از دست ندهید. در صورت امکان در جشنواره‌های متعدد اسپانیا شرکت کنید. زیرا تجربه‌ی نوینی برایتان خواهد بود.

کشورهای توریستی 

۱. استرالیا ؛ کشورهای توریستی

استرالیا در لیست ما جز محبوب‌ترین کشورها است که سالیانه تعداد قابل توجهی گردشگر را به خود جذب می‌کند. طبیعت زیبا، شهرهای ساحلی مدرن و حیات وحش این کشور سالیانه تعداد زیادی مسافر را به خود جذب می‌نمایند.

کشورهای توریستی 

صرافی پلاس با سال‌ها تجربه در حوزه‌ی خدمات ارزی یکی از پیشگامان این عرصه است. ما در صرافی پلاس حواله‌های مختلف به تمامی کشورهای دنیار را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهیم. مشتریان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند با کارشناسان حاذق و مجرب مجموعه از طریق ثبت نام در سایت و ارسال تیکت در ارتباط باشند. صرافی پلاس در ۷ روز هفته و به صورت ۲۴ ساعته (به جز روزهای تعطیل) در حال خدمت به مشتریان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست