فهرست مطالب

خرید از سایت هتزنر (Hetzner)

سایت هتزنر
hetzner
hetzner

اگر کسب و کار شما با وبسایت‌ها بوده و از طریق سایت‌ها به کسب درآمد می‌پردازید قطعا نیاز به یک سرور پیدا خواهید کرد. یکی از سایت هایی که خدمات عالی را برای کاربران ارائه می‌کند دیتاسنتر هترنز است. در ادمه بیشتر با سایت هتزنر آشنا خواهیم شد .

شرکت هتزنر چه خدماتی ارائه می دهد؟‌

هتزنر شرکت میزبانی است که اپراتور و اینترنت مرکز داده را برای کاربران ارائه می‌دهد. پایگاه هتزنر در آلمان بوده و شرکت زمینه‌های میزبانی اختصاصی صفحات وب، سرورهای مدیریت شده،‌سرورهای خصوصی مجازی،‌ثبت نام دامنه، گواهی‌نامه‌های SSL  است. متاسفانه برای کاربران ایرانی امکان خرید مستقیم از این سایت وجود ندارد  به همین دلیل کاربران و مشتریان عزیز می‌توانند برای خرید از این سایت در سایت صرافی پلاس ثبت نام کرده و درخواست خود را ثبت کنند تا کارشناسان در کوتاه‌ترین زمان ممکن سفارش شما را انجام  دهند.

چگونه از سایت هتزنرخرید کنیم؟

همان‌طور که در بالا نیز به این موضوع اشاره شد کاربران ایرانی برای خریداز سایت هتزنر (hetzner) کافی است وارد سایت صرافی پلاس شده و یک سفارش خرید اینترنتی با پی پال ثبت نمایند .
کارشناسان ما سفارش شما را در کمترین زمان انجام خواهند داد.

مزیت‌های هاست هتزنر چیست؟

  • سرورهای  هتزنر در موقعیت‌های جغرافیایی بسیار مطلوبی قرار گرفته‌اند.
  • یکی از بارزترین مزایای این سایت ، قیمت های پایین ان نسبت به سایر سایت ها میباشد.
  • دارای آپتایم بالا است، به این معنی که این سایت خدمات پایداری‌تری را ارائه می‌کند.

جهت خرید از سایت هتزنر نیازمند احراز هویت در این سایت میباشید.
بدین منظور نیز می توانید از خدمات سایت صرافی پلاس استفاده نمایید.
اما سال‌های پیشین این شرایط در وبسایت وجود نداشت. قابل ذکر است که کاربران ایرانی نمی‌توانن شرایط احراز هویت را انجام دهند زیرا مدارک ایرانی برای این شرکت قابل قبول نخواهند بود.

خرید از وب سایت هتزنر (Hetzner)

برای خرید مستقیم از وبسایت هتزنر باید مدارک غیر ایرانی و  حساب پی پال داشته باشید ،همچنین می توانید از خدمات سایت صرافی پلاس استفاده نمایید.
از خدمات سایت صرافی پلاس می توانیم به ایجاد اکانت در سایت هتزنر و پرداخت فاکتور های هتزنر را نام ببریم.

صرافی پلاس با سال‌ها تجربه در حوزه‌ی خدمات ارزی یکی از پیشگامان این عرصه میباشد. ما در صرافی پلاس حواله‌های مختلف به تمامی کشورهای دنیار را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهیم. مشتریان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند با کارشناسان  مجموعه از طریق ثبت نام در سایت و ارسال تیکت و تلگرام در ارتباط باشند. صرافی پلاس در ۷ روز هفته و به صورت ۲۴ ساعته در حال خدمت به مشتریان میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *