حواله به انگیس ؛ کشور انگلستان (England) به نیمه‌ی جنوبی جزیره‌ی بریتانیای کبیر و یکی از چهار بخش کشور پادشاهی متحد بریتانیا و ایرلند شمالی گفته می‌شود. این منطقه از شمال با اسکاتلند و از غرب با ولز هم‌مرز بوده که مهم‌ترین و عمده‌ترین بخش تشکیل دهنده‌ی بریتانیا است.

مرز‌های آبی انگلستان در شمال غرب دریای ایرلند، در جنوب غرب دریای سلتی و در شرق دریای شمال بوده و در جنوب نیز کانال مانش آن را از اروپای قاره‌ای و کشور فرانسه جدا می‌کند.

سالانه تعداد زیادی از ایرانیان برای زندگی یا تفریح به این کشور سفر می‌کنند به همین دلیل مراوده‌های مالی زیادی بین دو کشور انجام می‌شود.

صرافی پلاس انواع حواله‌های مختلف از قبیل حواله‌های وسترن یونیون، بین بانکی، ‌ پی پال و‌ سوئیفت را به کشور انگیس انجام می‌دهیم. حواله‌های واریزی در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای مشتریان عزیز انجام خواهند شد.

حواله پوند به انگیس

در ادامه شرایط ارسال حواله به انگیس را شرح خواهیم داد پس با ما در وبلاگ صرافی پلاس همراه باشید.

به چه بانک هایی در انگیس می توان حواله ارسال کرد؟

کارشناسان مجرب ما در صرافی پلاس به تمامی بانک‌های کشور انگیس حواله ارسال می‌نمایند. پس برای ارسال حواله‌ی بین بانکی به انگیس محدودیتی مرتبط با نوع بانک وجود ندارد.

صرافی پلاس به چه حساب هایی در انگیس حواله ارسال می کند؟

ارسال حواله به حساب‌های شخصی،‌ شرکتی و دانشگاه‌ها امکان پذیر بوده و هیچ محدودیتی نسبت به حساب‌های مختلف وجود ندارد.

چه اطلاعاتی برای ارسال حواله به انگیس نیاز است؟

برای ارسال حواله اطلاعاتی از قبیل نام بانک، شماره حساب بانکی، نام صاحب حساب و مبلغ حواله مورد نیاز است.

چگونه حواله دانشجویی انجام می ‌شود؟

برای ارسال‌ حواله‌های دانشجویی باید تمامی اطلاعات دانشگاه از قبیل مشخصات حساب بانکی دانشگاهی، مشخصات بانکی شخص دانشجو همراه و شماره‌ی دانشجویی برای کارشناسان ما ارسال شود.

حواله به انگیس

کارمزد انتقال وجه به انگیس چقدر است؟

کارمزد انتقال وجه به انگیس بنا به نوع حواله‌ای که انجام می‌شود متفاوت خواهد بود که باید برای اطلاع از آن به آیدی تلگرامی صرافی پلاس پیام دهید تا با کارشناسان حاذق ما در ارتباط بوده و پاسخ سوال‌های خود را دریافت نمایید.

چه روزهایی می‌توان به انگیس حواله ارسال نمود؟

ارسال حواله در روزهای دوشنبه و پنج شنبه انجام پذیر است که روزهای غیر تعطیل استرالیا محسوب می‌شوند.

حواله دستی با حواله بانکی چه تفاوتی دارد؟

حواله دستی به صورت پول نقدی حضوری به مشتری تحویل داده شده و حواله بانکی به حساب بانکی مشتری واریز خواهد شد.

ارسال حواله به حساب شخصی انگیس چگونه است؟

حواله به شخص یا شرکت قابل انجام است. برای ارسال حواله اگر اطلاعاتی که از مشتریان درخواست می‌شود به درستی به کارشناسان ما ارسال شوند حواله در کوتاه‌ترین زمان ممکن ارسال خواهد شد. برای اطلاع از زمان ارسال حواله می‌توانید از طریق آیدی تلگرامی ما با کارشناسان در ارتباط باشید.

صرافی پلاس با سال‌ها تجربه در حوزه‌ی خدمات ارزی یکی از پیشگامان این عرصه است. ما در صرافی پلاس حواله‌های مختلف به تمامی کشورهای دنیار را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهیم. مشتریان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند با کارشناسان حاذق و مجرب مجموعه از طریق ثبت نام در سایت و ارسال تیکت در ارتباط باشند. صرافی پلاس در ۷ روز هفته و به صورت ۲۴ ساعته (به جز روزهای تعطیل) در حال خدمت به مشتریان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست