بیت کوین (Bitcoin) و بیت کوین کش (Bitcoin Cash) ارزهای مطمئن و امنی در اینترنت هستند. شما می‌توانید بدون ارائه‌ی اطلاعات مالی حساس پرداخت خود را انجام دهید. در این نوع پرداخت نیازی به حساب کاربری نخواهید داشت. در ادامه به توضیح بیت پی خواهیم پرداخت.

برای اطلاعات بیشتر از پرداخت بلاک چین و شیوه‌ی پرداختی بیت پی با صرافی پلاس همراه باشید.

کیف پول

در ابتدا برای اقدام به پرداخت؛ به کیف پول بیت کوین یا بیت کوین کش ابزاری که به شما اجازه‌ی دریافت، نگه داری و خرج بیت کوین و بیت کوین کش را می‌دهد، نیاز دارید.

با استفاده از این شیوه‌های پرداخت که توسط بیت کوین و بیت کوین کش ارائه می‌دهند،‌ می‌توانید پرداخت امن و راحت را تجربه کنید.

پرداخت متن باز (open source)

یکی از بهترین شیوه‌های پرداخت بیت پی، پرداخت متن باز است زیرا هنگام خرید محصول به صورت اتوماتیک درگاه قیمت را به بیت کوین محاسبه می‌کند، همان مبلغ محاسبه شده بیت کوین از حساب شخص کسر می‌شود.

به خرید بیت کوین فکر کنید!

امروزه با فراگیر شدن ارزهای دیجیتال و صرافی‌های آنلاین، خرید بیت کوین و بیت کوین کش بسیار آسان و راحت شده است؛ با توجه به پرداخت‌های آسان و امن بیت پی باید به خرید این دو ارز دیجیتال فکر کنید.

بیت پی

انجام پرداخت بلاک چین سریع‌، راحت و بسیار ایمن است. برای انجام پرداخت توسط بلاک چین بیت کوین و بیت کوین کش‌، نیازی به وارد کردن اطلاعات کارتی حساس نیست. در عوض‌، شما به سادگی می‌توانید از برنامه‌ی کیف پول خود پرداخت را انجام دهید.

دقت کنید که برای پرداخت‌ها به وسیله‌ی بیت کوین و بیت کوین کش تنها ۱۵ دقیقه وقت دارید اگر پرداخت شما بیش از ۱۵ دقیقه طول بکشد، پرداخت منقضی می‌شود. مبلغ پرداختی را به فاکتورهای منقضی ارسال نکنید.

کیف پول‌ بیت کوین و بیت کوین کش روش‌های پرداختی متنوعی را برای شما ارائه می‌کند.

بیت پی

اسکن کیو آر کد (QR Code)

اگر کیف پول شما در گوشی موبایل‌تان باشد، می‌توانید با اسکن کردن کیو آر کد پرداخت خود را انجام دهید. کیف پول شما پس از اسکن قفل شده سپس پرداخت را انجام می‌دهد پس باید بعد از انجام پرداخت قفل کیف پول خود را باز کنید.

پرداخت را بصورت دستی ارسال کنید

URL پرداخت را از فاکتور کپی کرده و آن را در صفحه‌ی ارسال کیف پول خود قرار دهید‌، جزئیات پرداخت خود را بررسی کنید و پرداخت را ارسال کنید.

کارمزد ماینرهای بیت کوین و بیت کوین کش

کارمزدی که کیف پول برای خرید از حساب کیف پول شما کسر می‌کند، کارمزدی است که برای تراکنش‌های موجود در محاسبات‌های پرداختی ارزهای بیت کوین و بیت کوین کش انجام می‌شود. این کارمزدها بسته به تعداد خرید و قیمت کالای خریداری شده ممکن است زیاد و کم شود. کارمزدهای کسر شده در این پرداخت‌ها به ماینرهای بیت کوین و بیت کوین کش تعلق می‌گیرد.

کارمزدهای شبکه

کارمزدهای شبکه نیز در فاکتور کلی برای شما ارسال می‌شود.

بازپرداخت و بررسی مشکلات سفارش

بیت پی ابزاری را برای مشاهده‌ی پرداخت‌های موفق و بازپرداخت‌ها را دارد که خریدار می‌تواند پرداخت‌ها و بازپرداخت‌های خود را در بیت کوین و بیت کوین کش مدیریت کند.

صرافی پلاس با سال‌ها تجربه در حوزه‌ی خدمات ارزی یکی از پیشگامان این عرصه است. ما در صرافی پلاس حواله‌های مختلف به تمامی کشورهای دنیار را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهیم. مشتریان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند با کارشناسان حاذق و مجرب مجموعه از طریق ثبت نام در سایت و ارسال تیکت در ارتباط باشند. صرافی پلاس در ۷ روز هفته و به صورت ۲۴ ساعته (به جز روزهای تعطیل) در حال خدمت به مشتریان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست