ارزیابی مدارک پرستاری کانادا ؛ مهاجرت کاری به بیشتر کشورهای دنیا یکی از بهترین نوع مهاجرت است. زیرا شرایط آسان‌تری را برای متقاضی فراهم نموده و پروسه‌ی مهاجرت روند سریع‌تری را پیش می‌گیرد. یکی از روش‌های اخذ اقامت کشور کانادا  مهاجرت از طریق رشته‌ی پرستاری است. با توجه به نیاز  پرستار در این کشور افرادی که دارای مدرک پرستاری هستند امتیاز بالاتری را نسبت به دیگر داوطلبان برای مهاجرتی کبک اسکیل ورکر و فدرال اسکیل ورکر خواهند داشت.

دواطلبان مهاجرت به کانادا با مدرک پرستاری باید مدارک تحصیلی خود را برای بررسی و تایید به سازمان  پرستاری کانادا (Canadian Nurse Association) ارسال نمایند. سازمان (National Nursing Assessment Service) که به طور مخفف (NNAS) شناخته می‌شود،‌ خدمات ارزیابی مدارک پرستاری را برای داوطلبان مهاجرت به این کشور ارائه می‌کنند.

متقاضیان مهاجرت از طریق تخصص پرستاری باید در آزمون رجیستری پرستاری که به صورت سراسری برگزار می‌شودد شرکت کنند.  در صورتی که داوطلب مهاجرت بخواهد برای به استان دیگری برود،‌ ممکن است لزوم تبدیل مجوز یا رجیستری را داشته باشد.  برای تبدیل مجوز در استان کبک کانادا شرکت داوطلب در آزمون با زبان فرانسوی الزامی است.

هزینه‌ های ارزیابی مدارک پرستاری در پروسه مهاجرت به کانادا

هزینه‌های مربوط به ارزیابی پرستاری بسته به نیازها‌ی پروسه‌ی اپلیکیشن داوطلب می‌تواند متفاوت باشد. زمانی که متقاضی در سایت NNAS حساب کاری ساخته و پروفایل کاربری خود را تکمیل می‌کند،‌ می‌تواند هزینه‌ای که باید پرداخت نماید را مشاهده نماید.

اگر بخواهیم به طور کامل شرح دهیم  ممکن است هزینه‌ای معادل ۶۵۰ دلار (اپلیکیشن جدید) یا ۱۸۰ دلار کانادا (برای فعال سازی دوباره اکانت منقضی شده) دریافت شود.

چگونه هزینه ارزیابی مدارک پرستاری را پرداخت نماییم؟

این هزینه اغلب با مستر کارت و ویزا کارت پرداخت می‌شود که به دلیل تحریم‌های اعمال شده علیه ایران پرداخت آن توسط متقاضی می‌تواند سخت و پیچیده باشد. متقاضیان عزیز بهتر است برای پرداخت هزینه‌ی اپلیکیشن فی به صرافی پلاس مراجعه کرده و با فراغ خاطر به صرافی پلاس اعتماد نمایند.

لازم به ذکر است هزینه‌ی پرداخت شده به NNAS حتی در صورت انصراف متقاضی غیرقابل بازگشت خواهد بود.

صرافی پلاس با سال‌ها تجربه در حوزه‌ی خدمات ارزی یکی از پیشگامان این عرصه است. ما در صرافی پلاس حواله‌های مختلف به تمامی کشورهای دنیار را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهیم. مشتریان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند با کارشناسان حاذق و مجرب مجموعه از طریق ثبت نام در سایت و ارسال تیکت در ارتباط باشند. صرافی پلاس در ۷ روز هفته و به صورت ۲۴ ساعته (به جز روزهای تعطیل) در حال خدمت به مشتریان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست