پرفکت مانی یکی از سیستم‌های مالی آنلاین است که برای پرداخت‌ها و انتقال وجه آنلاین سریع و امن به وجود آمده است. در ادامه نحوه‌ی استفاده و خدماتی که برای مشتریان ارئه می‌دهد را شرح می‌دهیم.

پرفکت مانی چه خدماتی را ارائه می کند؟

  • انتقال وجه بین کاربران در این سیستم وجود دارد.
  • پرداخت به نمایندگی‌هایی که پروژه‌های تجاری مختلف در اینترنت دارند.
  • توانایی انجام پرداخت‌های اینترنتی.
  • توانایی پرداخت هزینه‌ی کالا و خدمات از فروشگاه‌های اینترنتی.
  • توانایی ذخیره‌ی ارزهای دیجیتال خود بدون نیاز به کیف پول.
  • توانایی خرید بیت کوین‌، طلا‌، دلار و یورو بصورت آنلاین.
  • توانایی گرفتن وام با توجه به شرایط خود.

پرفکت مانی کدام ارزهای دیجیتال را پشتیبانی می‌ کند؟

در واقع در پرفکت مانی هر حساب کاربری به یک اعتبار چند منظوره تبدیل شده است به این صورت که می‌توان در هر حساب ۴ ارز را ذخیره کرد.

USD (واحد PM‌، معادل دلار ایالات متحده)

EUR (واحد PM‌، معادل یورو)

GOLD (واحدهای PM‌، معادل فلز گران‌بها‌، بیان شده در اونس تروی)

Bitcoin بیت کوین

چگونه می توان حساب کاربری پرفکت مانی افتتاح کرد؟

کاربران می‌توانند برای افتتاح حساب پرفکت‌مانی به صرافی پلاس مراجعه نمایند تا درخواستشان در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شود.

برای دریافت پول باید از چه شماره حسابی استفاده کنم؟

برای انتقال وجه‌، باید از شماره حساب خود استفاده کنید‌، برای پیدا کردن شماره حساب خود لطفا وارد حساب کاربری خود شوید. پس از ورود به بخش کاربری شماره حساب‌ خود را در بخش «حساب من» (My Accounts) مشاهده خواهید کرد. شما باید یک حساب کاربری مناسب را بر اساس ارز مورد استفاده انتخاب کنید:

(U) برای دلار آمریکا

(E) برای یورو

(G) برای طلا

(B) برای بیت کوین

لیستی گیرندگان چیست و چرا به آن احتیاج خواهید داشت؟

لیست گیرندگان ویژگی‌ای است که برای ذخیره سازی راحت شماره حساب گیرندگان شما به صورت سازمان یافته طراحی شده است.

 

تفاوت بین پرداخت تک و پرداخت برنامه ریزی شده چیست؟

پرداخت تک پرداخت فوری است. میزان مبلغ پرداخت توسط شما تعیین می‌شود. پرداخت برنامه ریزی شده ویژگی‌ای است که به کاربران امکان می‌دهد تا در تاریخ‌های از پیش تعیین شده در مبلغ از پیش تعیین شده‌، پرداخت‌های حساب‌های مشخص شده را برنامه ریزی کنند.

امکان برگشت وجه وجود دارد؟

خیر ، پس از انجام تراکنش ، امکان برگشت مبلغ فراهم نمیباشد.

چگونه می توان برای تلفن همراه پول ارسال کرد؟

برای ارسال پول به تلفن همراه شخصی‌، باید مبلغ‌، حسابی را که می‌خواهید از طریق آن پول ارسال کنید و شماره تلفن گیرنده را تعیین کنید. پس از انجام این مراحل کد e-Voucher به تلفن همراه وی ارسال می‌شود. گیرنده باید این کد را در حساب کاربری خود فعال کند.

چگونه می توان به آدرس ایمیل پول ارسال کرد؟

می‌توانید از طریق آدرس ایمیل برای هر کسی پول ارسال کنید‌، حتی اگر او حساب پرفکت مانی نداشته باشد. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که آدرس ایمیل گیرنده‌، مقدار مبلغ دقیق و حسابی را که می‌خواهید از آن پول ارسال کنید را مشخص نمایید. دريافت كننده وجه یک لینک  ويژه به وب سايت را در آدرس ایمیل  خود دريافت می‌کند که به معنی دریافت وجه است.

پرفکت مانی

چگونه می‌ توان از کارمزدهای انتقال وجه داخلی در پرفکت مانی مطلع شد؟

کارمزد انتقال داخلی‌ را می توانید ،از منو ارسال پول (Send Money)  ، سپس پیش نمایش (Preview)   را مشاهده نمایید.

چرا گیرنده ؛ وجه انتقالی من را در حساب خود نمی بیند؟

در برخی موارد واریز مستقیم به حساب شخص دیگر توسط سیستم هلد و بصورت دستی بررسیی و انجام می گردد.

این روند کمی طولانی تر از انتقال خودکار است. اگر انتقال شما برای چند ساعت به تعویق افتاد ، نگران نباشید. پس از تأیید پرداخت شما به عنوان پرداخت قانونی‌، این پول به حساب شخص گیرنده واریز می شود.

تفاوت بین پرداخت سریع و انتقال معمولی چیست؟

تنها تفاوت این دو پرداخت در سرعت معاملات است. کاربر برای رفتن به صفحه مورد نظر، انتخاب ارز‌، تأیید جزئیات و غیره وقت خود را تلف نمی‌کند. او فقط باید حساب گیرنده را مشخص کند تا سیستم بطور خودکار ارز مناسب و حساب را برای برداشت وجوه از آن انتخاب نماید. رابط پرداخت سریع بلافاصله با کلیک روی دکمه «پرداخت سریع» (Quick Payment) که در زیر منوی عضویت قرار دارد‌، ظاهر می‌شود.

کارمزد پرداخت سریع چقدر است؟

کارمزد پرداخت سریع با پرداخت معمولی برابر بوده و تفاوتی با کارمزد پرداخت معمولی ندارد.

پرداخت سریع چگونه انجام می شود؟

بدین منظور از بخش منو  در گوشه‌ی سمت چپ بالای منو روی «پرداخت سریع» (Quick Payment) کلیک کنید. فرم را با شماره حساب گیرنده و مبلغ انتقال پر کنید. سیستم به طور خودکار میزان ارز و حساب مناسب را برای برداشت وجوه برای این انتقال تعیین می‌کند.

چگونه سیستم برای ارسال پول از یک حساب کاربری استفاده می کند؟

این سیستم یک حساب با بودجه کافی انتخاب می‌کند. اگر کاربر دارای چندین حساب با مانده‌های کافی باشد‌، سیستم از کاربر می‌خواهد این انتخاب را خود انجام دهد.

چرا باید ارز را به ارز دیگر مبادله کرد؟

با توجه به اینکه بازارهای ارز بسیار بی‌ثبات هستند و نرخ ارز در طول روز به سرعت تغییر می‌کند‌، ممکن است مبادله ارز بسیار سودآور شود. با مبادله یک ارز به ارز دیگر‌، می‌توانید درآمد کسب کرده یا از پس انداز خود محافظت کنید.

چگونه می توان با مبادله؛ ارز به دست آورد یا از دست داد؟

خدمات تحلیلی پرفکت مانی به شما امکان می‌دهد بدانید که آیا از معامله ارزی خود سود کرده یا ضرر خواهید کرد. برای بررسی نتایج‌، با کلیک روی لینک پایین صفحه در بخش «تبدیل ارز» (Exchange) به بخش Exchange Analytics)) بروید. در این قسمت می‌توانید تجزیه و تحلیل در هر معامله ارزی را مشاهده کنید.

صرافی پلاس با سال‌ها تجربه در حوزه‌ی خدمات ارزی یکی از پیشگامان این عرصه است. ما در صرافی پلاس حواله‌های مختلف به تمامی کشورهای دنیار را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهیم. مشتریان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند با کارشناسان حاذق و مجرب مجموعه از طریق ثبت نام در سایت و ارسال تیکت در ارتباط باشند. صرافی پلاس در ۷ روز هفته و به صورت ۲۴ ساعته (به جز روزهای تعطیل) در حال خدمت به مشتریان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست