پرداخت مروبط به چاپ مقاله در ژورنال و مجلات خارجی ؛ بسیاری از دواطلبان مهاجرت تحصیلی برای انجام این امر نیازمند مقاله‌های علمی و پژوهشی (ISI) هستند. تعداد زیادی از مجلات خارجی پس از دریافت خلاصه (Abstract) مقاله آن را بررسی کرده و پس از آن نتیجه را «قبول» (Accept) یا «رد» (Reject) می‌کند و پس از آن به «نویسنده» (Author) اعلام می‌کند.

پس از این که مقاله برای چاپ در ژورنال خارجی یا مجله‌ی بین‌المللی پذیرفته شد. همان طور که در مقاله‌ی قبل پرداخت ژورنال‌‌ها و کنفرانس‌‌های بین‌المللی ذکر شد،‌ موسسه‌های مربوطه‌که مقاله‌های نویسنده را پذیرفتند هزینه‌ای را بایت «چاپ مقاله» (Publication Fee) دریافت می‌نماید. هزینه‌ی چاپ مقاله می‌تواند بین ۳۰ تا ۵۰۰ (دلار، پوند یا یورو) متغیر باشد.

چگونه برای پرداخت هزینه‌ های مربوط به چاپ مقاله در ژورنال و مجلات خارجی اقدام نماییم؟

مشتریان عزیز می‌توانند برای پرداخت هزینه‌های مربوط به چاپ مقاله در ژورنال‌ها و مجلات خارجی به صرافی پلاس مراجعه نمایند.

چند روش برای پرداخت مروبط به چاپ مقاله در ژورنال‌ ها و مجلات خارجی وجود دارد؟

معمولا بیشتر هزینه‌های مربوط به چاپ مقاله در ژورنال‌ ها و مجلات خارجی را با پی پال پرداخت می‌کنند، ‌اما با ویزاکارت و مسترکارت نیز می‌توان هزینه‌های مربوطه را پرداخت کرد.

پرداخت مروبط به چاپ مقاله در ژورنال‌ ها و مجلات خارجی؛ با پی پال

معمولا پرداخت هزینه‌های مربوط به چاپ مقاله در ژورنال‌ ها و مجلات خارجی پی پال انجام پذیر است. با این نوع پرداخت پس از مطالعه‌ی دستورالعمل و پرکردن صفحه‌ی پرداخت پی پال می‌توان ثبت سفارش کرده تا پرداخت چاپ مقاله در ژورنال‌ ها و مجلات خارجی در مدت حداکثر سه ساعت انجام می‌شود. این صفحه پایین پرداخت پی پال در دسترس است.

پرداخت مروبط به چاپ مقاله در ژورنال‌ ها و مجلات خارجی؛ با ویزا کارت و مستر کارت

یکی دیگر از شیوه های پرداخت چاپ مقاله در ژورنال‌ ها و مجلات خارجی از طریق ویزا کارت و مستر کارت است. پس از انتخاب آیکون ویزا کارت و مستر کارت می‌توان اقدام به ثبت سفارش کرده و هزینه‌ را پرداخت نمود.

داوطلبان و علاقمندان به اخذ مدرک تافل و پرداخت هزینه‌ی آزمون‌های بین المللی می‌توانند با آیدی تلگرامی سایت صرافی پلاس در ارتباط باشند تا علاوه بر راهنمایی داوطلبان پرداخت های ارزی آن‌ها نیز انجام شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست