خرید و فروش با ویزا کارت

در صرافی پلاس

صرافی پلاس با داشتن حساب بانکی خارج از کشور و همچنین دارا بودن ویزا کارت فیزیکی آماده ارائه خدمات به هموطنان خود در داخل ایران هست

خرید با ویزا کارت و مستر کارت

چطور با ویزا کارت و مستر کارت خرید کنیم

ثبت نام

در پنل معاملاتی ما ثبت نام کن

سفارش خرید با ویزا

در قسمت ثبت سفارش ، سفارش خرید با ویزا را انتخاب کن

آدرس سایت و میزان ارز

ادرس سایت مورد نظر و میزان ارز را انتخاب کن

تایید کن!

حالا بزن رو ثبت سفارش

خرید با ویزا/مستر کارت


  • نرخ لحظه ای دلار ویزا/مستر:
  • در حال به روز رسانی ...

امنیت کاربر در صرافی پلاس

برنامه نویسان حرفه ای ما برای حفظ امنیت شما کاربران عزیز، احراز هویت دو مرحله ای را به این پلتفرم اضافه کرده اند.

در مرحله احراز هویت از طریق ایمیل، یک کد برای شما ایمیل می‌شود و تنها با وارد کردن این کد می‌توانید به حساب خود دسترسی داشته باشید.

 روش بعدی که قابل انتخاب است، روش پیامکی است که یک کد مخصوص برای شما پیامک می‌شود و تنها با وارد کردن این کد به‌همراه رمز عبور می‌توانید به حساب خود دسترسی داشته باشید.

روش سوم که امن‌ترین روش‌ احراز هویت دو مرحله ای است، با نصب اپلیکیشن Google Authenticator و متصل کردن حساب به اپلیکیشن، کد ورود منحصر‌به‌فرد که زمان مشخصی دارد دریافت و با آن کد به حساب خود دسترسی پیدا می‌کنید.

خرید با ویزا کارت

 امروزه استفاده از کارت‌ها‌ی اعتباری تقریبا در تمام نقاط دنیا مقدور بوده و در موارد مختلف از پرداخت هزینه رستوران‌، رزرو هتل تا دریافت پول توسط خودپردازها به کار گرفته می‌شوند. یکی دیگر از مهم‌ترین کاربردهای کارت‌های اعتباری امکان انجام پرداخت توسط آن‌ها بر روی سایت‌های اینترنتی است. پرداخت با ویزا کارت و مستر کارت برای خریدهای اینترنتی یکی از خدمات محبوب مجموعه صرافی پلاس است.

کجا می توان از ویزا کارت استفاده کرد؟

  • پرداخت هزینه آزمون‌های مختلف از جمله تافل و آیلتس.
  • پرداخت هزینه دانشگاه‌های خارجی.
  • پرداخت هزینه سفارت‌های خارجی برای اخذ ویزا، تایید مدارک پرداخت هزینه خرید هاست و دامنه‌های خارجی.
  • پرداخت و رزرو هتل در سراسر دنیا.
  • پرداخت هزینه حق اشتراک سایت‌های مختلف.
  • پرداخت هزینه همایش، کنفرانس و غیره.
  • خرید گیفت کارت از آمازون

خرید و فروش با ویزاکارت پس از تایید هویت

هنگام ثبت نام در پلتفرم معاملاتی صرافی پلاس کاربر برای انجام معاملات خود موظف است که احراز هویت انجام دهد.
کاربر ابتدا باید اطلاعات خود از قبیل شماره تلفن، ایمیل، کدملی و … را تایید کند و سپس شروع به کار با پلتفرم کند. کاربر بدون هیچ پیچیدگی و به راحتی می تواند کارت بانکی خود را اضافه کند و تراکنش های خود را انجام دهد.

آموزش کار با پنل معاملاتی

میتونی با وب مانی  هم خرید کنی!

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

خرید با ویزا کارت و مستر کارت

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد، کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده، شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد، تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی، و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد، در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها، و شرایط سخت تایپ به پایان رسد و زمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی، و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد، کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده، شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد، تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی، و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد، در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها، و شرایط سخت تایپ به پایان رسد و زمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی، و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

چرا با صرافی پلاس کار کنیم

۱۰ سال تجربه فعالیت بین المللی

پشتیبانی رایگان و ۲۴ ساعته

ارسال و دریافت حواله جات

خرید و فروش ارزهای دیجیتال

سوالات متداول

سامانه صرافی پلاس دارای احراز هویت دو مرحله ای است که به سه روش ایمیل، پیامک و اپلیکیشن Google Authenticator انجام صورت میگیرد.

محتوای آکارئون
محتوای آکارئون
محتوای آکارئون
محتوای آکارئون