نقد کردن حساب پی پال

در صرافی پلاس

نقد حساب پی پال با پلتفرم معاملاتی صرافی پلاس

مراحل نقد کردن حساب پی پال در صرافی پلاس

ثبت نام

در پنل معاملاتی ما ثبت نام کن

ثبت درخواست

از طریق بخش فروش درخواستت را ثبت کن

تمام!

مبلغ مورد نظر به حسابت واریز می شود

نقد کردن حساب پی پال


  • نرخ لحظه ای فروش دلار پی پال:
  • در حال بروزرسانی ...

  • نرخ لحظه ای فروش یورو پی پال:
  • در حال بروزرسانی ...

  • نرخ لحظه ای فروش پوند پی پال:
  • در حال بروزرسانی ...

امنیت کاربر در صرافی پلاس

برنامه نویسان حرفه ای ما برای حفظ امنیت شما کاربران عزیز، احراز هویت دو مرحله ای را به این پلتفرم اضافه کرده اند.

در مرحله احراز هویت از طریق ایمیل، یک کد برای شما ایمیل می‌شود و تنها با وارد کردن این کد می‌توانید به حساب خود دسترسی داشته باشید.

 روش بعدی که قابل انتخاب است، روش پیامکی است که یک کد مخصوص برای شما پیامک می‌شود و تنها با وارد کردن این کد به‌همراه رمز عبور می‌توانید به حساب خود دسترسی داشته باشید.

روش سوم که امن‌ترین روش‌ احراز هویت دو مرحله ای است، با نصب اپلیکیشن Google Authenticator و متصل کردن حساب به اپلیکیشن، کد ورود منحصر‌به‌فرد که زمان مشخصی دارد دریافت و با آن کد به حساب خود دسترسی پیدا می‌کنید.

شارژ و نقد کردن پی پال پس از تایید هویت

هنگام ثبت نام در پلتفرم معاملاتی صرافی پلاس کاربر برای انجام معاملات خود موظف است که احراز هویت انجام دهد.
کاربر ابتدا باید اطلاعات خود از قبیل شماره تلفن، ایمیل، کدملی و … را تایید کند و سپس شروع به کار با پلتفرم کند. کاربر بدون هیچ پیچیدگی و به راحتی می تواند کارت بانکی خود را اضافه کند و تراکنش های خود را انجام دهد.

آموزش کار با پنل معاملاتی

حساب پی پالت رو شارژ کن!

شارژ آنی حساب پی پال و ورود به بازار جهانی با پلتفرم معاملاتی صرافی پلاس

شارژ حساب پر پال

نقد کردن حساب پی پال

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد، کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده، شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد، تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی، و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد، در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها، و شرایط سخت تایپ به پایان رسد و زمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی، و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد، کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده، شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد، تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی، و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد، در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها، و شرایط سخت تایپ به پایان رسد و زمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی، و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

چرا با صرافی پلاس کار کنیم

۱۰ سال تجربه فعالیت بین المللی

پشتیبانی رایگان و ۲۴ ساعته

ارسال و دریافت حواله جات

خرید و فروش ارزهای دیجیتال

سوالات متداول

سامانه صرافی پلاس دارای احراز هویت دو مرحله ای است که به سه روش ایمیل، پیامک و اپلیکیشن Google Authenticator انجام صورت میگیرد.

به طور کلی دو نوع اکانت پی پال برای استفاده وجود دارد، حساب Personal و حساب Business. حساب پرسونال مخصوص کسانی است که تعداد بالایی تراکنش برای انجام دادن ندارند و به نوعی به صورت شخصی برای پرداخت آنلاین و خرید از فروشگاه‌های اینترنتی از این حساب استفاده می کنند. اما حساب بیزنس برای آن دسته از افرادی هست که قصد تراکنش تعداد بالا را دارند و از سایت های فریلنسر و بروکر ها قصد دریافت درآمد خود را دارند.

برای این خدمات به ایمیل متصل به حساب پی پال گیرنده نیاز هست.

سفارشاتی که مربوط به حساب پی پال شما می شود به صورت آنی انجام میگردد.

بله، کافیست آدرس فروشگاه اینترنتی را همراه با توضیحات خود داخل پلتفرم معاملاتی صرافی پلاس وارد کنید و از خرید خود لذت ببرید.