برای ارسال پول آنلاین به صورت بین المللی روش‌های زیادی پیش پای شما قرار می‌گیرند که یکی از این گزینه‌ها مانی گرام است که این سیستم مالی آنلاین شناخته شده و معروفی است با این حال استارت‌آپ‌های جدیدی مانند وردرمیت هستند که می‌توانند رقیبان جدی برای سیستم‌های مالی آنلاین و مخصوصا مانی گرام محبوب خواهند شد. در ادامه به مقایسه‌ی این دو سیست مالی آنلاین با یکدیگر خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید.

مانی گرام و وردرمیت چگونه کار می ‌کنند؟

در ادامه به نحوه‌ی کارکرد هردو سیستم مالی آنلاین اشاره خواهیم نمود:

نحوه ی کارکرد مانی گرام

کاربران می‌توانند با مانی گرام وجه را از طریق آنلاین،‌ تلفن همراه یا به صورت حضوری از طریق شعبات مانی گرام انتقال دهند. این پول در کم‌ترین زمان ممکن به حساب بانکی یا حساب مانی گرام شخص واریز می‌شود و گیرنده در هرجایی از جهان که باشد می‌تواند پول خود را دریافت نماید.

نحوه ی کارکرد  ورلدرمیت

ورلدرمیت نیز مانی گرام عمل کرده و وجه را به صورت آنلاین به سراسر جهان ارسال می‌کند. کاربران باید ابتدا اقدام به ثبت نام کرده و شماره تماس خود و گیرنده به همراه کارت شناسایی خود را بارگزاری کنند. ورلدرمیت می‌تواند ارز را به ارزی که گیرنده مایل است آن را دریافت کند تبدیل کرده و ارسال نماید. کاربران می‌توانند از طریق آنلاین، موبایل و وایر بانکی وجه را به سراسر دنیا ارسال نمایند.

کارمزد کدام سیستم مالی آنلاین کم‌ تر است مانی گرام یا ورلدرمیت؟

در ادامه به کارمزد  این دو سیستم مالی آنلاین خواهیم پرداخت:

کارمزد در مانی گرام

کشور مقد و کشور مبدا، نحوه‌ی ارسال و مبلغ ارسال عواملی هستند که بر کارمزد مانی گرام تاثیر می‌گذارند. به عنوان مثال اگر ۵۰۰ دلار با استفاده از کارت اعتباری به شخصی در مکزیک ارسال نمایید ۷ دلار کارمزد برای آن تعریف می‌شود در صورتی که اگر با همین روش ۵۰۰ دلار به بلژیک ارسال نمایید کارمزدی که از شما اخذ می‌شود ۳۱ دلار است.

کارمزد در ورلدرمیت

ورلدرمیت نیز مانند مانی گرام کشور مقصد در کامزد وجهی که ارسال می‌کنید، موثر است. پس با توجه به کشور مقصد کارمزد تعیین می‌شود اما کارمزد این سیستم مالی آنلاین برای بیشتر کشورها ۳.۹۹ دلار تعریف شده است. روشی که برای انتقال پول از ورلدرمیت انتخاب می‌کنید نیز در کارمزدها تاثیرگذار است.

وردرمیت

کدام نرخ تبدیل ارز بهتری را ارائه می دهند مانی گرام یا ورلدرمیت؟

برای درک این موضوع که کدام یک از این دو سیستم مالی آنلاین نرخ تبدیل ارز بهتری را ارائه می‌دهد باید نرخ اصلی بازار را بررسی نمایید که با عرضه و تقاضا تعیین می‌شوند. در ادامه ما نرخ‌هایی که در هر کدام گذاشته می‌شود را بیان می‌کنیم تا بتوانید این دو را بایکدیگر قیاس کنید.

نرخ تبدیل ارز مانی گرام

بسته به کشور مقصدی که پول ارسال می‌کنید نرخ مانی گرانم می‌تواند ۵٪ بیشتر باشد که این هزینه علاوه بر کارمزدی است که از کاربر اخذ می‌شود.

اگر در نرخ متوسط بازار ۱ دلار برابر با ۱.۳۰ دلار استرالیا باشد نرخ مانی گرام به ازای ۱ دلار آمریکا برابر با ۱.۲۴ دلار استرالیا خواهد بود.

نرخ تبدیل ارز ورلدرمیت

ورلد مانی نرخ ارز کم تری نسبت به مانی گرام دارد که آن ۱٪ است یعنی نرخی که در ولرد رمیت است ۱ درصد بیشتر از بازار مرجع است.

اگر در نرخ متوسط بازار ۱ دلار برابر با ۱.۳۰ دلار استرالیا باشد نرخ ورلدرمیت به ازای ۱ دلار آمریکا برابر با ۱.۲۹ دلار استرالیا خواهد بود.

وردرمیت

کدام یک سریع تر عمل می کند مانی گرام یا ورلدرمیت؟

در ادامه به سرعت انتقال این دو سیستم مالی آنلاین خواهیم پرداخت:

سرعت انتقال در مانی گرام

سرعت انتقال وجه از طریق مانی گرام بسته به شیوه‌ی انتقال متفاوت خواهد بود بدیهی است که اگر از شیوه‌های ارزان‌تر برای ارسال پول در مانی گرام استفاده نمایید سرعت انتقال کاهش یافته و به ۲ تا ۴ روز کاری می‌رسد.

سرعت انتقال در ورلدرمیت

در ورلد رمیت نیز شرایط متفاوت از مانی گرام متفاوت نخواهد بود و بسته به شیوه‌ی انتقال وجه سرعت انتقال ممکن است از چند دقیقه تا چند روز متغیر باشد. طبیعی است که ارسال از طریق موبایل یا وب سرعت بالاتری نسبت به دیگر گزینه‌ها خواهد داشت.

صرافی پلاس با سال‌ها تجربه در حوزه‌ی خدمات ارزی یکی از پیشگامان این عرصه است. ما در صرافی پلاس حواله‌های مختلف به تمامی کشورهای دنیار را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهیم. مشتریان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند با کارشناسان حاذق و مجرب مجموعه از طریق ثبت نام در سایت و ارسال تیکت در ارتباط باشند. صرافی پلاس در ۷ روز هفته و به صورت ۲۴ ساعته (به جز روزهای تعطیل) در حال خدمت به مشتریان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست