حواله به ایتالیا‌ ؛ ایتالیا (Italy) نام کشوری است که در جنوب قاره‌ی اروپا قرار گرفته است که به دلیل شباهت نقشه‌اش به چکمه، به کشور چکمه‌ای شناخته می‌شود. پایتخت کشور ایتالیا رم است.  شبه جزیره‌ ایتالیا، جزیره‌ سیسیل و جزیره‌ ساردنی واقع در دریای مدیترانه هستند که ایتالیای امروزی را تشکیل داده‌اند. ایتالیا کشوری پیشرفته است که یکی از هفت کشور صنعتی جهان شمرده می‌شود.

ایتالیا به دلیل قدمت طولانی، فرهنگ غنی، تاریخ پر فراز و نشیب، مناظر شگفت انگیز طبیعی و آثار  تاریخی باقی‌مانده از دوران باستان، یکی از مقاصد اصلی گردشگری جهان به‌شمار می‌رود. ایتالیا کشوری وسیع که با وسعتی حدود ۳۰۱ هزار و ۳۴۰ کیلومتر مربع و جمعیتی بالغ بر ۶۰ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر، به عنوان چهارمین کشور پر جمعیت قاره‌‌ی اروپا ، شناخته می‌شود.

نکته‌ی حائز اهمیت و جالب در مورد ایتالیا این است که بخش‌هایی از کشور که خارج از خاک آن قرار گرفته‌اند و کشورهایی مستقل درون مرزی تشکیل داده‌اند؛ به عنوان مثال کامپیونه دیتالیا به عنوان بخشی از خاک ایتالیا، در سوئیس واقع شده است و دو کشور بسیار کوچک با نام‌های واتیکان و سان مارینو به ترتیب در شهر رم و ایالت امیلیا، در مرزهای جغرافیایی این کشور قرار کرفته‌اند

طبیعتا زندگی در ایتالیا در شرایط مختلف نیاز به مراوده‌های مالی بین المللی بخصوص از کشور ایران به کشور ایتالیا یا بالعکس را برای مهاجرین ایرانی در این کشور را می‌طلبد. ما در مجموعه‌ی صرافی پلاس تمامی امور مالی مشتریان را نه تنها از کشور ایتالیا بلکه از تمامی کشورهای دنیا انجام می‌دهیم.

صرافی پلاس انواع حواله‌های مختلف از قبیل حواله‌های بین بانکی، وسترن یونیون،‌ پی پال و‌ سوئیفت را به کشور جین  انجام می‌دهیم. حواله‌های واریزی در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای مشتریان عزیز انجام خواهند شد.

حواله یورو به ایتالیا

در ادامه شرایط ارسال حواله به ایتالیا را برای شما شرح خواهیم داد پس با ما در وبلاگ صرافی پلاس همراه باشید.

به چه بانک هایی در ایتالیا می توان حواله ارسال کرد؟

کارشناسان حاذق ما در صرافی پلاس به تمامی بانک‌های ایتالیا حواله ارسال می‌نمایند. پس ما برای ارسال حواله‌ی بین بانکی به ایتالیامحدودیتی مرتبط با نوع بانک وجود ندارد.

به چه حساب هایی می توان در ایتالیا حواله ارسال کرد؟

ارسال حواله به حساب‌های شخصی،‌ شرکتی و دانشگاه امکان پذیر است.

چه اطلاعاتی برای ارسال حواله به ایتالیا نیاز است؟

برای ارسال حواله اطلاعاتی از قبیل نام بانک، شماره حساب بانکی، نام صاحب حساب و مبلغ حواله مورد نیاز است.

چگونه حواله دانشجویی انجام می ‌شود؟

برای ارسال‌ حواله‌های دانشجویی باید تمامی اطلاعات دانشگاه از قبیل مشخصات حساب بانکی دانشگاهی، مشخصات بانکی شخص دانشجو همراه و شماره‌ی دانشجویی برای کارشناسان ما ارسال شود.

کارمزد انتقال وجه به ایتالیا چقدر است؟

کارمزد انتقال وجه به ایتالیا بنا به نوع حواله‌ای که انجام می‌شود متفاوت خواهد بود که باید برای اطلاع از آن به آیدی تلگرامی صرافی پلاس پیام دهید تا با کارشناسان حاذق ما در ارتباط بوده و پاسخ سوال‌های خود را دریافت نمایید.

چه روزهایی می‌توان به ایتالیا حواله ارسال نمود؟

ارسال حواله در روزهای دوشنبه و پنج شنبه انجام می‌شود که روزهای غیر تعطیل ایتالیا محسوب می‌شوند.

حواله دستی با حواله بانکی چه تفاوتی دارد؟

حواله دستی به صورت پول نقدی حضوری به مشتری تحویل داده شده و حواله بانکی به حساب بانکی مشتری واریز خواهد شد.

ارسال حواله به حساب شخصی ایتالیا چگونه است؟

حواله به شخص یا شرکت قابل انجام است. برای ارسال حواله اگر اطلاعاتی که از مشتریان درخواست می‌شود به درستی به کارشناسان ما ارسال شوند حواله در کوتاه‌ترین زمان ممکن ارسال خواهد شد. برای اطلاع از زمان ارسال حواله می‌توانید از طریق آیدی تلگرامی ما با کارشناسان در ارتباط باشید.

صرافی پلاس با سال‌ها تجربه در حوزه‌ی خدمات ارزی یکی از پیشگامان این عرصه است. ما در صرافی پلاس حواله‌های مختلف به تمامی کشورهای دنیار را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهیم. مشتریان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند با کارشناسان حاذق و مجرب مجموعه از طریق ثبت نام در سایت و ارسال تیکت در ارتباط باشند. صرافی پلاس در ۷ روز هفته و به صورت ۲۴ ساعته (به جز روزهای تعطیل) در حال خدمت به مشتریان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست