ارسال حواله کرون به نروژ

در صرافی پلاس

صرافی پلاس مجموعه‌ای است که سال‌ها است در حوزه‌ی ارسال حوالجات به این کشور فعالیت دارد و وجه مورد نظر را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با کم‌ترین کارمزد به دست شخص گیرنده می‌رساند

چطور به نروژ پول ارسال کنیم

ثبت نام

در پنل معاملاتی ما ثبت نام کن

نوع و مقدار ارز

در قسمت ثبت سفارش، نوع و مقدار ارز رو مشخص کن

کیف پول و شبکه انتقال

آدرس کیف پول و نوع شبکه رو بزن

تایید کن!

حالا بزن رو ثبت سفارش

امنیت کاربر در صرافی پلاس

برنامه نویسان حرفه ای ما برای حفظ امنیت شما کاربران عزیز، احراز هویت دو مرحله ای را به این پلتفرم اضافه کرده اند.

در مرحله احراز هویت از طریق ایمیل، یک کد برای شما ایمیل می‌شود و تنها با وارد کردن این کد می‌توانید به حساب خود دسترسی داشته باشید.

 روش بعدی که قابل انتخاب است، روش پیامکی است که یک کد مخصوص برای شما پیامک می‌شود و تنها با وارد کردن این کد به‌همراه رمز عبور می‌توانید به حساب خود دسترسی داشته باشید.

روش سوم که امن‌ترین روش‌ احراز هویت دو مرحله ای است، با نصب اپلیکیشن Google Authenticator و متصل کردن حساب به اپلیکیشن، کد ورود منحصر‌به‌فرد که زمان مشخصی دارد دریافت و با آن کد به حساب خود دسترسی پیدا می‌کنید.

نحوه ارسال حواله کرون نروژ

تمامی حوالجات به کشور نروژ از طریق حوالجات بانکی انجام می‌شوند. صرافی پلاس با داشتن حساب‌های بین‌المللی درخواست مشتریان را مبنی بر ارسال حوالجات به کشور نروژ را از طریق بانک‌های موجود در این کشور به انجام می رساند.

ارسال سریوجه و کامزد پایین تراکنش‌ها در این مجموعه را می‌توان جز بهترین خدمات دانست.

چرا صرافی پلاس را برای ارسال حواله به نروژ انتخاب کنیم؟

اگر تا به امروز تنها یکبار از خدمات صرافی پلاس استفاده کرده باشید یا با ثبت سفارش در این سایت سفارش خود را به انجام رسانده باشید متوجه تفاوت صرافی پلاس با دیگر رقبای خود خواهید شد زیرا صرافی پلاس با کارشناسان مجربی که در مجموعه دارد سفارش‌های شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن با کارمزدهای رقابتی به انجام می‌رساند. مشتریان ما سال‌ها است که با فراغ خاطر در این مجموعه خدمات مالی بین‌المللی خود را به انجام می‌رسانند.

صرافی پلاس با سال‌ها تجربه در حوزه‌ی حواله‌های بانکی نروژ یکی از پیشگامان این عرصه است. مجموعه‌ی ما با سال‌ها تجربه در خدمات ارسال وجه به تمامی نقاط دنیا با کم‌ترین کارمزد و کوتاه‌ترین زمان یکی از بهترین و قابل اعتماد‌ترین شرکت‌های پرداخت ارزی است. علاوه بر حواله بانکی حواله کرون نروژ به این کشور، حواله وسترن یونیون، حواله داخلی حواله کرون نروژ، حواله پی پال و نقد کردن درآمد ارزی از این کشور برای مشتریان عزیز مجموعه‌ی صرافی پلاس انجام می‌شود.

به چه بانک های نروژ امکان ارسال حواله کرون وجود دارد

تقریبا به تمامی بانک‌های موجود در این کشور حواله ارسال می‌شود که سه بانک «بانک نروژین» (Bank Norwegian)، «نوردیا بانک» (Nordea Bank) و «دی ان بی ناساس بانک» (DNB ASA Bank) جز محبوب‌ترین‌ها برای مشتریان هستند. بهتر است جهت ارسال حواله به سایر بانک‌ها با کارشناسان ما هماهنگ نمایید‌. بسته به میزان‌ مبلغ ارسالی و بانک گیرنده بین ۲ الی ۵ روز کاری زمان‌بر است.

Bank Norwegian
Nordea Bank
DNB ASA Bank

امنیت کاربر با تایید هویت

هنگام ثبت نام در پلتفرم معاملاتی صرافی پلاس کاربر برای انجام معاملات خود موظف است که احراز هویت انجام دهد.
کاربر ابتدا باید اطلاعات خود از قبیل شماره تلفن، ایمیل، کدملی و … را تایید کند و سپس شروع به کار با پلتفرم کند. کاربر بدون هیچ پیچیدگی و به راحتی می تواند کارت بانکی خود را اضافه کند و تراکنش های خود را انجام دهد.

آموزش کار با پنل معاملاتی

حواله کرون نروژ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد، کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده، شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد، تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی، و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد، در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها، و شرایط سخت تایپ به پایان رسد و زمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی، و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد، کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده، شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد، تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی، و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد، در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها، و شرایط سخت تایپ به پایان رسد و زمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی، و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

حواله درهم امارات

صرافی پلاس با سال‌ها تجربه در حوزه‌ی ارسال حواله به سراسر جهان حواله‌های شما عزیزان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن ارسال می‌کند.

چرا با صرافی پلاس کار کنیم

۱۰ سال تجربه فعالیت بین المللی

پشتیبانی رایگان و ۲۴ ساعته

ارسال و دریافت حواله جات

خرید و فروش ارزهای دیجیتال

سوالات متداول

برای ارسال حواله به نروژ طبیعتا باید مدارکی به کارشناسان ما ارسال کنید که این مدارک عبارتند از اطلاعات حساب بانکی شخص یا شرکت دریافت کننده در آن کشور است. برای اطلاعات بیشتر از این موضوع می توانید با کارشناسان ما در صرافی پلاس ارتباط برقرار کنید. پس درواقع برای ارسال حواله به نروژ کلیه اطلاعات حساب بانکی شخص گیرنده نیاز است.

کارمزد ارسال حواله به کرون با توجه به شیوه‌ی انتقال و نوع حساب متغیر هستند به همین دلیل بهتر است برای اطلاعات بیشتر از این موضوع با کارشناسان ما در مجموعه‌ی صرافی پلاس تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.