نروژ سال‌ها است که دانشجویان زیادی را برای مقاطع تحصیلی به خود جذب می‌کند. با توجه به خدمات رفاهی و تحصیلی که در این کشور برای دانشجویان و شهروندان در نظر گرفته شده است تعداد زیادی از دانشجویان و محصلان از این طریق به دنبال مهاجرت به کشور نروژ هستند. صرافی پلاس مجموعه‌ای است که سال‌ها است در حوزه‌ی ارسال حوالجات به این کشور فعالیت دارد و وجه مورد نظر را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با کم‌ترین کارمزد به دست شخص گیرنده می‌رساند در ادامه به شیوه‌های مختلف ارسال پول از ایران به نروژ خواهیم پرداخت.

نحوه ارسال حواله کرون نروژ

تمامی حوالجات به کشور نروژ از طریق حوالجات بانکی انجام می‌شوند. صرافی پلاس با داشتن حساب‌های بین‌المللی درخواست مشتریان را مبنی بر ارسال حوالجات به کشور نروژ را از طریق بانک‌های موجود در این کشور به انجام می رساند.
خدمات صرافی پلاس در انتقال پول به نروژ

مشتریان عزیزی که قصد ارسال حواله به کشور نروژ را دارند با راهنمایی رایگان کارشناسان در مجموعه می‌توانند بهترین نوع را برای ارسال حوالجات خود انتخاب کنند. ارسال سریوجه و کامزد پایین تراکنش‌ها در این مجموعه را می‌توان جز بهترین خدمات دانست.
مدارک مورد نیاز برای ارسال حواله کرون نروژ

برای ارسال حواله به نروژ طبیعتا باید مدارکی به کارشناسان ما ارسال کنید که این مدارک عبارتند از اطلاعات حساب بانکی شخص یا شرکت دریافت کننده در آن کشور است. برای اطلاعات بیشتر از این موضوع می توانید با کارشناسان ما در صرافی پلاس ارتباط برقرار کنید. پس درواقع برای ارسال حواله به نروژ کلیه اطلاعات حساب بانکی شخص گیرنده نیاز است.

کارمزد حواله کرون نروژ

کارمزد ارسال حواله به کرون با توجه به شیوه‌ی انتقال و نوع حساب متغیر هستند به همین دلیل بهتر است برای اطلاعات بیشتر از این موضوع با کارشناسان ما در مجموعه‌ی صرافی پلاس تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

به چه بانک هایی در نروژ امکان ارسال حواله وجود دارد؟

تقریبا به تمامی بانک‌های موجود در این کشور حواله ارسال می‌شود که سه بانک «بانک نروژین» (Bank Norwegian)، «نوردیا بانک» (Nordea Bank) و «دی ان بی ناساس بانک» (DNB ASA Bank) جز محبوب‌ترین‌ها برای مشتریان هستند. بهتر است جهت ارسال حواله به سایر بانک‌ها با کارشناسان ما هماهنگ نمایید‌. بسته به میزان‌ مبلغ ارسالی و بانک گیرنده بین ۲ الی ۵ روز کاری زمان‌بر است.

چرا صرافی پلاس را برای ارسال حواله به نروژ انتخاب کنیم؟

اگر تا به امروز تنها یکبار از خدمات صرافی پلاس استفاده کرده باشید یا با ثبت سفارش در این سایت سفارش خود را به انجام رسانده باشید متوجه تفاوت صرافی پلاس با دیگر رقبای خود خواهید شد زیرا صرافی پلاس با کارشناسان مجربی که در مجموعه دارد سفارش‌های شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن با کارمزدهای رقابتی به انجام می‌رساند. مشتریان ما سال‌ها است که با فراغ خاطر در این مجموعه خدمات مالی بین‌المللی خود را به انجام می‌رسانند.
صرافی پلاس با سال‌ها تجربه در حوزه‌ی حواله‌های بانکی نروژ یکی از پیشگامان این عرصه است. مجموعه‌ی ما با سال‌ها تجربه در خدمات ارسال وجه به تمامی نقاط دنیا با کم‌ترین کارمزد و کوتاه‌ترین زمان یکی از بهترین و قابل اعتماد‌ترین شرکت‌های پرداخت ارزی است. علاوه بر حواله بانکی حواله کرون نروژ به این کشور، حواله وسترن یونیون، حواله داخلی حواله کرون نروژ، حواله پی پال و نقد کردن درآمد ارزی از این کشور برای مشتریان عزیز مجموعه‌ی صرافی پلاس انجام می‌شود.

فهرست