ترکیه به دلیل هم‌مرز بودن و تجارت موجود با ایران جز کشورهایی محسوب می‌شود که مشتریان مراوده‌های مالی زیادی با این کشور دارند به همین دلیل تعداد تقاضای ارسال حواله به این کشور هر روز رو به افرایش با توجه به سوالات زیادی که مشتریان در باره‌ی نحوه‌ی ارسال حواله به این کشوره می‌پرسند در این مقاله نحوه ارسال حواله لیر را به صورت کلی در این مثاله ذکر کرده‌ایم.

ارسال پول به ترکیه

ارسال پول به ترکیه به شیوه‌های مختلفی انجام می‌شود که یکی از محیوی‌ترین آن‌ها ارسال پول به صورت نثل و انتقالات بانکی است. تمامی شیوه‌های ارسال پول به ترکیه در ادامه به صورت جزئی برای تاجرانی و دانشجویانی که در این کشور زندگی می‌کنند و قصد مراوده‌های مالی با این کشور را دارند ذکر خواهند شد.

با چه ارزهایی می توان به ترکیه پول انتقال داد‌؟

صرافی پلاس با داشتن حساب بانکی در کشور ترکیه قادر است با ارزهای دلار، یورو و پول رسمی این کشور یعنی لیر به این کشور حواله ارسال کند. اگر قصد ارسال حواله با این ارزها را به کشور ترکیه دارید می‌توانید با فراغ خاطر به صرافی پلاس اعتماد کنید.

خدمات صرافی پلاس در ارسال حواله به ترکیه

مجموعه‌ی صرافی پلاس با داشتن حساب بانکی در این کشور حوالجات مشتریان را پس از ثبت نام و ثبت سفارش در کم‌تر از ۲۴ ساعت برای مشتریان به انجام می‌رساند. همچنین قابل ذکر است که پرداخت‌های خرید از سایت‌های این کشور نیز در سایت صرافی پلاس امکان‌پذیر بوده و مشتریان می‌توانند پرداخت‌های خود را در صرافی پلاس به انجام برسانند.

مدارک مورد نیاز برای ارسال حواله لیر به ترکیه

برای ارسال حواله به ترکیه طبیعتا باید مدارکی به کارشناسان ما ارسال کنید که این مدارک عبارتند از اطلاعات حساب بانکی شخص یا شرکت دریافت کننده در آن کشور است. برای اطلاعات بیشتر از این موضوع می‌توانید با کارشناسان ما در صرافی پلاس ارتباط برقرار کنید. پس درواقع برای ارسال حواله به ترکیه کلیه اطلاعات حساب بانکی شخص گیرنده نیاز است.

هزینه و کارمزد حواله لیر

هزینه و کارمزد حواله لیر یا حواله به کشور ترکیه کاملا بسته به میزان مبلغی است که مشتریان قصد ارسال آن را دارند اما این مبلغ حدودا بین ۳۰ تا ۱۰۰ لیر متفاوت خواهد بود.

به چه بانک های ترکیه امکان ارسال حواله لیر موجود است؟

در صرافی پلاس به کلیه بانک‌های موجود در ترکیه می‌توان حواله ارسال کرد به تعدادی از آن‌ها در ادامه اشاره خواهیم کرد:

  • Türkiye İşBank
  • YapıveKredi Bank
  • Garanti Bank
  • Akbank
  • Halk Bank
  • Ziraat Bank

صرافی پلاس ؛ صرافی انتقال پول به ترکیه

به دلیل حجم بالای سفارشات برای ارسال حواله لیر به ترکیه صرافی پلاس را می‌توان صرافی انتقال پول به ترکیه نیز شناخت. با توجه به داشتن حساب بانکی ترکیه صرافی پلاس حوالجاتاین کشور را به سادگی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به انجام می‌رساند. به همین دلیل مشتریان عزیزی که قصد ارسال حوالجات به ترکیه را دارند می‌توانند با فراغ خاطر به صرافی پلاس مراجعه کنند.

مراحل ثبت سفارش در صرافی پلاس

برای ثبت سفارش در سایت صرافی پلاس جهت ارسال حواله لیر به ترکیه کافی است وارد سایت صرافی پلاس شده و با ثبت نام و احراز هویت که تنها به دلیل جلوگیری از کلاه‌برداری ها ممکن موجود است پیش آید وارد قسمت خدمات و حواله شوید و سفارش خود را به ثبت برسانید.

فهرست