ارسال حواله دلار به کانادا

در صرافی پلاس

 ارسال پول و حواله دلار به کانادا یکی از پرتقاضاترین حواله‌هایی است که مشتریان صرافی پلاس درخواست می‌کنند

چطور به کانادا پول ارسال کنیم

ثبت نام

در پنل معاملاتی ما ثبت نام کن

نوع و مقدار ارز

در قسمت ثبت سفارش، نوع و مقدار ارز رو مشخص کن

کیف پول و شبکه انتقال

آدرس کیف پول و نوع شبکه رو بزن

تایید کن!

حالا بزن رو ثبت سفارش

امنیت کاربر در صرافی پلاس

برنامه نویسان حرفه ای ما برای حفظ امنیت شما کاربران عزیز، احراز هویت دو مرحله ای را به این پلتفرم اضافه کرده اند.

در مرحله احراز هویت از طریق ایمیل، یک کد برای شما ایمیل می‌شود و تنها با وارد کردن این کد می‌توانید به حساب خود دسترسی داشته باشید.

 روش بعدی که قابل انتخاب است، روش پیامکی است که یک کد مخصوص برای شما پیامک می‌شود و تنها با وارد کردن این کد به‌همراه رمز عبور می‌توانید به حساب خود دسترسی داشته باشید.

روش سوم که امن‌ترین روش‌ احراز هویت دو مرحله ای است، با نصب اپلیکیشن Google Authenticator و متصل کردن حساب به اپلیکیشن، کد ورود منحصر‌به‌فرد که زمان مشخصی دارد دریافت و با آن کد به حساب خود دسترسی پیدا می‌کنید.

خدمات صرافی پلاس در ارسال پول به کانادا

صرافی پلاس با سال‌ها تجربه در حوزه‌ی ارسال ارز به سراسر جهان یکی از بهترین انتخاب‌ها برای ارسال حوالجات شما است زیرا با توجه به بی‌ثباتی ارز ارسال حواله به خارج از کشور بسیار مشکل است. کارشناسان ما با داشتن حساب‌های بین‌المللی و تجربه‌ی کافی در این حوزه حواله‌های شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با کم‌ترین کارمزد به انجام می‌رسانند.

روش های انتقال پول به کانادا

ارسال حواله بانکی دلار به کانادا

برای ارسال حواله بانکی به کانادا باید اطلاعات خود و شخص دریافت کننده همچنین مبلغ حواله را به کارشناسان صرافی پلاس ارائه کنید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند که آیا ارسال حواله به بانکی که شما قصد ارسال وجه به آن را دارید ممکن است یا خیر.

ارسال حواله وسترن یونیون

«وسترن یونیون» (westernunion) یکی از سیستم‌های مالی آنلاین است که سرعت تراکنش‌های بین المللی که ارائه می‌دهد یکی از برترین‌ها است برای ارسال حواله از طریق وسترن یونیون تنها باید مشخصات شخص دریافت کننده، مبلغ حواله، نام و نام خانوادگی پاسپورتی دریافت کننده همچنین کشور مقصد صحیح دریافت کننده و نوع ارز را مشخص شود. این نوع حواله در کم‌تر از چند ساعت واریز می‌شود.

ارسال حواله دستی در شهرهای مختلف کانادا

صرافی پلاس با سال‌ها تجربه در حوزه‌ی ارسال حواله حواله دستی را برای کاربران خود محقق کرده است به این معنی که حواله‌های دلار کانادا را به صورت  دستی در شهرهای مختلف این شهر به گیرندگان تحویل می‌دهد برای اطلاعات بیشتر از این شیوه با کارشناسان ما در صرافی پلاس تماس بگیرید.

به چه بانک های کانادا امکان ارسال حواله دلار وجود دارد

در صورتی‌که حواله شرکتی یا مربوط به دانشگاه یا موسسه باشد نیاز به INVOICE یا پرفما از سمت شرکت یا موسسه دریافت کننده خواهد بود.

Canadian Imperial Bank of Commerce (CIBC)
SCOTIA BANK
ROYAL BANK (RBC)
BANK OF MONTREAL ONLINE BANKING (BMO)
TD BANK

امنیت کاربر با تایید هویت

هنگام ثبت نام در پلتفرم معاملاتی صرافی پلاس کاربر برای انجام معاملات خود موظف است که احراز هویت انجام دهد.
کاربر ابتدا باید اطلاعات خود از قبیل شماره تلفن، ایمیل، کدملی و … را تایید کند و سپس شروع به کار با پلتفرم کند. کاربر بدون هیچ پیچیدگی و به راحتی می تواند کارت بانکی خود را اضافه کند و تراکنش های خود را انجام دهد.

آموزش کار با پنل معاملاتی

حواله دلار کانادا

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد، کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده، شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد، تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی، و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد، در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها، و شرایط سخت تایپ به پایان رسد و زمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی، و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد، کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده، شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد، تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی، و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد، در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها، و شرایط سخت تایپ به پایان رسد و زمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی، و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

حواله کرون سوئد

تمامی خدمات حواله کرون به سوئد، حواله داخلی کرون به سوئد،‌ حواله وسترن یونیون به سوئد،‌ حواله بانکی به سوئد،‌ حواله پی پال و نقد کردن درآمد ارزی از طریق پی پال را ارائه می دهیم

چرا با صرافی پلاس کار کنیم

۱۰ سال تجربه فعالیت بین المللی

پشتیبانی رایگان و ۲۴ ساعته

ارسال و دریافت حواله جات

خرید و فروش ارزهای دیجیتال

سوالات متداول

کارمزد ارسال حواله به کانادا با توجه به شیوه‌ی پرداخت و مبلغ انتقال متفاوت خواهد بود.

مدارک و اطلاعات مورد نیاز نیز در هرکدام از روش‌های بالا نیز با یکدیگر متفاوتند.

  • BANK NAME
  • BANK ADDRESS
  • ACCOUNT NUMBER
  • TRANSIT NUMBER
  • INS NUMBER
  • SWIFT CODE

 

حساب ها شامل حساب شخص، حساب شرکتی و حساب‌های مربوط به دانشکاه و موسسات در کانادا می‌توان حواله ارسال کرد.

مدت ارسال حواله به کانادا بین ۳ تا ۵ روز کاری متغیر است که با توجه به شیوه‌ی ارسال وجه و مبلغ مورد نظر تعیین خواهد شد.

جهت ارسال حواله بانکی به حساب های کانادا کارشناسان ما به مشخصات حساب گیرنده نیاز دارند از قبیل نام صاحب حساب، BENEFICARY NAME و ادرس صاحب حساب.