[vc_single_image image=”4268″ img_size=”full”]

ارسال حواله به امارات

در دنیای فناوری این روزها تنها  با چند کلیک ساده می‌توان مبلغ قابل توجهی را به هر نقطه از دنیا ارسال کرد. اما با توجه به تحریم‌های اعمال شده به کشور ایران ارسال وجه به سایر نقاط دنیا دارای پیچیدگی‌ها و ریسک‌هایی است که همین امر ارسال حواله به سایر کشورهای دنیا را کمی سخت می‌کند. با تمامی این موارد باید به این موضوع اشاره کنیم که برای ارسال حواله به امارات و همچنین سایر کشورها جای هیچ نگرانی نیست زیرا صرافی پلاس با سال‌ها تجربه در حوزه‌ی ارسال حواله به سراسر جهان حواله‌های شما عزیزان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن ارسال می‌کند.

روش های ارسال پول به امارات

برای ارسال حواله به امارات روش‌های متفاوتی از قبیل ارسال حواله با وسترن یونیون، ارسال حواله بانکی به امارات و تحویل دستی یا کش مورد استفاده قرار می‌گیرد. با توجه به شرایط شما عزیزان و شخص دریافت کننده‌ی وجه در کشور امارت کارشناسان صرافی پلاس یکی از روش‌های ذکر شده را برای ارسال حواله انتخاب می‌کنند.

ارسال حواله بانکی به امارات

برای ارسال حواله بانکی به امارات باید اطلاعات خود و شخص دریافت کننده همچنین مبلغ حواله را به کارشناسان صرافی پلاس ارائه کنید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند که آیا ارسال حواله به بانکی که شما قصد ارسال وجه به آن  را دارید ممکن است یا خیر. همان‌طور که قبلا نیز ذکر کردیم برای ارسال وجه به امارات باید با ارسال تیکت با تماس تلفنی با دفتر تهران با کارشناسان ما صحبت کنید تا آن‌ها شما را در این مورد راهنمایی کنند زیرا با وجود عدم ثبات در بازار ارز و شرایط تحریم‌ها شرایط قابل تغییر است.

ارسال حواله دستی یا کش در امارات

صرافی پلاس با سال‌ها تجربه در حوزه‌ی ارسال حواله حواله دستی را برای کاربران خود محقق کرده است به این معنی که حواله‌های امارت را به صورت  دستی در شهرهای مختلف این شهر به گیرندگان تحویل می‌دهد برای اطلاعات بیشتر از این شیوه با کارشناسان ما در صرافی پلاس تماس بگیرید.

ارسال حواله وسترن یونیون

وسترن یونیون یکی از سیستم‌های مالی آنلاین است که سریع‌ترین روش انتقال وجه بین المللی را در بین رقبای خود دارد برای ارسال حواله از این طریق فقط باید مشخصات گیرنده، مبلغ حواله، نام و نام خانوادگی درست پاسپورتی دریافت کننده و نوع ارزهمچنین کشور گیرنده را مشخص کنید. این نوع حواله در کم‌تر از چند ساعت به حساب شخص دریافت کننده واریز می‌شود.

خدمات ارسال پول به امارات توسط صرافی پلاس

صرافی پلاس با سال‌ها تجربه در حوزه‌ی ارسال ارز به سراسر جهان یکی از بهترین انتخاب‌ها برای ارسال حوالجات شما است زیرا با توجه به تحریم‌ها و بی‌ثباتی ارز ارسال حواله به خارج از کشور بسیار مشکل است. کارشناسان ما با داشتن حساب‌های بین‌المللی و تجربه‌ی کافی در این حوزه حواله‌های شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با کم‌ترین کارمزد به انجام می‌رسانند.

به چه بانک هایی امکان ارسال حواله فراهم می باشد؟

Emirates NBD Bank , Mashreq Bank , National Bank of Abu Dhabi (NBAD) , Abu Dhabi Commercial Bank (ADCB) , Emirates Islamic Bank , RAKBANK

مدت زمان ارسال حواله درهم چقدر است؟

مدت زمان ارسال حواله درهم کمتر از 24 میباشد.

کارمزد ارسال حواله درهم چقدر است؟

در حال حاضر کارمزد ارسال حواله های درهم برای مبالغ کمتر از 100000 درهم 50 درهم میباشد.

ثبت سفارش و انجام حواله درهم

برای ارسال حواله درهم به کشور امارات در صورت نداشتن حساب کاربری باید ابتدا در سایت ثبت نام کرده و برای امنیت بیشتر خودتان احراز هویت شوید سپس می‌توانید سفارش خود را ثبت کنید و در صورت داشتن هر سوالی به کارشناسان ما تیکت بزنید. کارشناسان صرافی پلاس به صورت ۲۴ ساعته در سایت پاسخ‌گوی شما عزیزان خواهند بود.

قیمت حواله درهم امارات

برای آگاهای از قیمت حواله‌ی درهم در صرافی پلاس باید در زمانی که قصد ارسال حواله را دارید با کارشناسان ما در صرافی پلاس تماس بگیرید زیرا با توجه به نوسانات شدید بازار قیمت‌ها بصورت لحظه‌ای تغییر می‌کنند که باید استعلام قیمت در آن زمان انجام شود.

نکات پایانی

  • برای ارسال حواله به خارج از کشور ابتدا باید در سایت صرافی پلاس ثبت نام کرده و احراز هویت شوید سپس ثبت سفارش کنید.
  • به دلیل نوسانات قیمت و شرایط تحریم‌ها هیچ قیمت قطعی را نمی‌توان اعلام کرد به همین دلیل بهتر است زمانی که قصد ارسال حواله مورد نظر خود را دارید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا راهنمایی شوید.
  • کارمزد هر حواله متفاوت خواهد بود که در زمان ارسال حواله با توجه به شیوه ارسال وجه به شما اعلام خواهد شد.
  • زمان ارسال حواله نیز با توجه به شیوه‌ی ارسال حواله به مشتریان عزیز ذکر خواهد شد.
فهرست