ارسال حواله دلار به استرالیا

در صرافی پلاس

صرافی پلاس با سال‌ها تجربه در حوزه‌ی ارسال حواله دلار به استرالیا فعالیت می‌کند و حواله‌های مختلفی را به این کشور ارسال کرده است

چطور به استرالیا پول ارسال کنیم

ثبت نام

در پنل معاملاتی ما ثبت نام کن

نوع و مقدار ارز

در قسمت ثبت سفارش، نوع و مقدار ارز رو مشخص کن

کیف پول و شبکه انتقال

آدرس کیف پول و نوع شبکه رو بزن

تایید کن!

حالا بزن رو ثبت سفارش

امنیت کاربر در صرافی پلاس

برنامه نویسان حرفه ای ما برای حفظ امنیت شما کاربران عزیز، احراز هویت دو مرحله ای را به این پلتفرم اضافه کرده اند.

در مرحله احراز هویت از طریق ایمیل، یک کد برای شما ایمیل می‌شود و تنها با وارد کردن این کد می‌توانید به حساب خود دسترسی داشته باشید.

 روش بعدی که قابل انتخاب است، روش پیامکی است که یک کد مخصوص برای شما پیامک می‌شود و تنها با وارد کردن این کد به‌همراه رمز عبور می‌توانید به حساب خود دسترسی داشته باشید.

روش سوم که امن‌ترین روش‌ احراز هویت دو مرحله ای است، با نصب اپلیکیشن Google Authenticator و متصل کردن حساب به اپلیکیشن، کد ورود منحصر‌به‌فرد که زمان مشخصی دارد دریافت و با آن کد به حساب خود دسترسی پیدا می‌کنید.

امنیت کاربر با تایید هویت

هنگام ثبت نام در پلتفرم معاملاتی صرافی پلاس کاربر برای انجام معاملات خود موظف است که احراز هویت انجام دهد.
کاربر ابتدا باید اطلاعات خود از قبیل شماره تلفن، ایمیل، کدملی و … را تایید کند و سپس شروع به کار با پلتفرم کند. کاربر بدون هیچ پیچیدگی و به راحتی می تواند کارت بانکی خود را اضافه کند و تراکنش های خود را انجام دهد.

چرا ارسال حواله دلار به استرالیا با صراف پلاس؟

صرافی پلاس جز اولین شرکت‌های خدمات مالی است که در حوزه‌ی ارسال حواله به خارج از کشور فعالیت داشته است، این مجموعه با داشتن تجربه‌ی کافی و کارشناسان حاذق در این حوزه حواله‌های مشتریان را به راحتی به هر نثطه از جهان ارسال می‌کند. علاوه بر تمامی این مسائل با کارمزدهای رقابتی که ارائه می‌دهد یکی از پیشروترین‌ها در حوزه‌ی خدمات مالی است. مشتریان عزیزی که قصد ارسال حواله به تمامی کشورهای جهان را دارند می‌توانند با ثبت نام در سایت و ثبت سفارش خدمت مورد نظر خود را دریافت کنند یا همچنین با مراجعه به دفتر تهران مجموعه به صورت حضوری سفارش خود را به ثبت برسانند.

حواله بانکی دلار به استرالیا

برای ارسال حواله بانکی به استرالیا باید اطلاعات خود و شخص دریافت کننده همچنین مبلغ حواله را به کارشناسان صرافی پلاس ارائه کنید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند که آیا ارسال حواله به بانکی که شما قصد ارسال وجه به آن را دارید ممکن است یا خیر.برای ارسال وجه به استرالیا باید با ارسال تیکت با تماس تلفنی با دفتر تهران با کارشناسان ما صحبت کنید تا آن‌ها شما را در این مورد راهنمایی کنند

حواله وسترن یونیون

«وسترن یونیون» (westernunion) یکی از سیستم‌های مالی آنلاین است که سرعت تراکنش‌های بین المللی که ارائه می‌دهد یکی از برترین‌ها است برای ارسال حواله از طریق وسترن یونیون تنها باید مشخصات شخص دریافت کننده، مبلغ حواله، نام و نام خانوادگی پاسپورتی دریافت کننده همچنین کشور مقصد صحیح دریافت کننده و نوع ارز را مشخص شود. این نوع حواله در کم‌تر از چند ساعت واریز می‌شود.

به چه بانک هایی در استرالیا امکان ارسال حواله وجود دارد

در حال حاضر امکان ارسال حواله به اکثر بانک‌های استرالیا فراهم است و مشتریان می‌توانند برای ارسال حواله‌های خود به کشور استرالیا پس از ثبت نام و احراز هویت اقدام به ارسال حواله‌های خود از طریق صرافی پلاس کنند.

Bankwest
George Bank
Telestra bank
National Australia Bank
Westpac
Commonwealth bank

آموزش کار با پنل معاملاتی

حواله دلار استرالیا

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد، کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده، شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد، تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی، و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد، در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها، و شرایط سخت تایپ به پایان رسد و زمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی، و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد، کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده، شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد، تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی، و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد، در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها، و شرایط سخت تایپ به پایان رسد و زمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی، و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

حواله دلار کانادا

 ارسال پول و حواله دلار به کانادا یکی از پرتقاضاترین حواله‌هایی است که مشتریان صرافی پلاس درخواست می‌کنند

چرا با صرافی پلاس کار کنیم

۱۰ سال تجربه فعالیت بین المللی

پشتیبانی رایگان و ۲۴ ساعته

ارسال و دریافت حواله جات

خرید و فروش ارزهای دیجیتال

سوالات متداول

سامانه صرافی پلاس دارای احراز هویت دو مرحله ای است که به سه روش ایمیل، پیامک و اپلیکیشن Google Authenticator انجام صورت میگیرد.

ارسال حواله به کشور استرالیا با روش بانکی امکان‌پذیر است. برای ارسال حواله بانکی به استرالیا باید اطلاعات خود و شخص دریافت کننده همچنین مبلغ حواله را به کارشناسان صرافی پلاس ارائه کنید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند که آیا ارسال حواله به بانکی که شما قصد ارسال وجه به آن را دارید ممکن است یا خیر. همان‌طور که قبلا نیز ذکر کردیم برای ارسال وجه به استرالیا باید با ارسال تیکت با تماس تلفنی با دفتر تهران با کارشناسان ما صحبت کنید تا آن‌ها شما را در این مورد راهنمایی کنند زیرا با وجود عدم ثبات در بازار ارز شرایط قابل تغییر است.

کارمزدها با توجه به شرایط حواله و فرد دریافت کننده در کشور مقصد و شیوه‌ی انتقال می‌توانند متفاوت باشند به همین دلیل برای اطلاعات دقیق از این موضوع با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید یا به صورت تیکت در سایت اقدام کنید.

باید به این موضوع اشاره کنیم که میزان مبلغ ارسالی به این کشور تعیین کننده‌ی زمان ارسال وجه به این کشور است بنابراین بسته به میزان مبلغ ارسالی حوالجات زمانی بین ۱ تا ۳ روز کاری را نیاز دارند.