یکی از کشورهایی که ایرانیان علاقمندند به آن مهاجرت کنند و سالیانه مهاجرت‌های زیادی به این کشور صورت می‌گیرد استرالیا است. دلایل زیادی وجود دارد که استرالیا مقصدی دوست داشتنی برای ایرانیان است یکی از این دلایل را می‌توان تحصیل در دانشگاه‌های برتر دنیا که در این کشور هستند، دانست. بنا به همین دلیل ارسال حوالجات از جانب خانواده‌های این دانشجویان در کشور افزایش پیدا می‌کند. صرافی پلاس با سال‌ها تجربه در حوزه‌ی ارسال حواله دلار به استرالیا فعالیت می‌کند و حواله‌های مختلفی را به این کشور ارسال کرده است در این مقاله قصد داریم شرایط کلی ارسال حواله به استرالیا را به صورت کامل برای شما شرح دهیم.

حواله دلار به استرالیاروش های انتقال پول به استرالیا

در ادامه به روش‌های انتقال پول به کشور استرالیا اشاره خواهیم کرد:

ارسال حواله بانکی دلار به کانادا

برای ارسال حواله بانکی به استرالیا باید اطلاعات خود و شخص دریافت کننده همچنین مبلغ حواله را به کارشناسان صرافی پلاس ارائه کنید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند که آیا ارسال حواله به بانکی که شما قصد ارسال وجه به آن را دارید ممکن است یا خیر. همان‌طور که قبلا نیز ذکر کردیم برای ارسال وجه به استرالیا باید با ارسال تیکت با تماس تلفنی با دفتر تهران با کارشناسان ما صحبت کنید تا آن‌ها شما را در این مورد راهنمایی کنند زیرا با وجود عدم ثبات در بازار ارز و شرایط تحریم‌ها شرایط قابل تغییر است.

ارسال حواله وسترن یونیون

«وسترن یونیون» (westernunion) یکی از سیستم‌های مالی آنلاین است که سرعت تراکنش‌های بین المللی که ارائه می‌دهد یکی از برترین‌ها است برای ارسال حواله از طریق وسترن یونیون تنها باید مشخصات شخص دریافت کننده، مبلغ حواله، نام و نام خانوادگی پاسپورتی دریافت کننده  همچنین کشور مقصد صحیح دریافت کننده و نوع ارز را مشخص شود. این نوع حواله در کم‌تر از چند ساعت واریز می‌شود.

خدمات صرافی پلاس برای انتقال پول به استرالیا

صرافی پلاس با تجربه‌ی بالا و کارشناسان مجرب بهترین شیوه‌ها را در انتقال حواله به استرالیا را برای مشتریان خود انتخاب می‌کند تا با کارمزد رقابتی و سریع‌ترین زمان ممکن وجه مورد نظر به دست گیرنده در کشور مقصد برسد.

مدارک مورد نیاز برای حواله دلار استرالیا

ارسال حواله به کشور استرالیا با روش بانکی امکان‌پذیر است. برای ارسال حواله بانکی به استرالیا باید اطلاعات خود و شخص دریافت کننده همچنین مبلغ حواله را به کارشناسان صرافی پلاس ارائه کنید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند که آیا ارسال حواله به بانکی که شما قصد ارسال وجه به آن را دارید ممکن است یا خیر. همان‌طور که قبلا نیز ذکر کردیم برای ارسال وجه به استرالیا باید با ارسال تیکت با تماس تلفنی با دفتر تهران با کارشناسان ما صحبت کنید تا آن‌ها شما را در این مورد راهنمایی کنند زیرا با وجود عدم ثبات در بازار ارز شرایط قابل تغییر است.

کارمزد حواله دلار به استرالیا

کارمزدها با توجه به شرایط حواله و فرد دریافت کننده در کشور مقصد و شیوه‌ی انتقال می‌توانند متفاوت باشند به همین دلیل برای اطلاعات دقیق از این موضوع با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید یا به صورت تیکت در سایت اقدام کنید.

به چه بانک هایی در استرالیا امکان ارسال حواله وجود دارد؟

در حال حاضر امکان ارسال حواله به اکثر بانک‌های استرالیا فراهم است و مشتریان می‌توانند برای ارسال حواله‌های خود به کشور استرالیا پس از ثبت نام و احراز هویت اقدام به ارسال حواله‌های خود از طریق صرافی پلاس کنند. تعدادی از بانک‌هایی که صرافی پلاس به آن‌ها حواله ارسال می‌کنند عبارتند از:

  • Commonwealth bank
  • Westpac
  • National Australia Bank
  • Telestra bank
  • George Bank
  • Bankwest
  • و غیره

مدت زمان ارسال حواله دلار استرالیا

باید به این موضوع اشاره کنیم که میزان مبلغ ارسالی به این کشور تعیین کننده‌ی زمان ارسال وجه به این کشور است بنابراین بسته به میزان مبلغ ارسالی حوالجات زمانی بین ۱ تا ۳ روز کاری را نیاز دارند.

چرا ارسال حواله دلار به استرالیا با صراف پلاس؟

صرافی پلاس جز اولین شرکت‌های خدمات مالی است که در حوزه‌ی ارسال حواله به خارج از کشور فعالیت داشته است، این مجموعه با داشتن تجربه‌ی کافی و کارشناسان حاذق در این حوزه حواله‌های مشتریان را به راحتی به هر نثطه از جهان ارسال می‌کند. علاوه بر تمامی این مسائل با کارمزدهای رقابتی که ارائه می‌دهد یکی از پیشروترین‌ها در حوزه‌ی خدمات مالی است. مشتریان عزیزی که قصد ارسال حواله به تمامی کشورهای جهان را دارند می‌توانند با ثبت نام در سایت و ثبت سفارش خدمت مورد نظر خود را دریافت کنند یا همچنین با مراجعه به دفتر تهران مجموعه به صورت حضوری سفارش خود را به ثبت برسانند.

فهرست