خرید و فروش با ویزا کارت

در صرافی پلاس

صرافی پلاس با داشتن حساب بانکی خارج از کشور و همچنین دارا بودن ویزا کارت فیزیکی آماده ارائه خدمات به هموطنان خود در داخل ایران هست

خرید با ویزا کارت و مستر کارت

چطور با ویزا کارت و مستر کارت خرید کنیم

ثبت نام

در پنل معاملاتی ما ثبت نام کن

سفارش خرید با ویزا

در قسمت ثبت سفارش ، سفارش خرید با ویزا را انتخاب کن

آدرس سایت و میزان ارز

ادرس سایت مورد نظر و میزان ارز را انتخاب کن

تایید کن!

حالا بزن رو ثبت سفارش

خرید با ویزا/مستر کارت


  • نرخ لحظه ای دلار ویزا/مستر:
  • در حال به روز رسانی ...

امنیت کاربر در صرافی پلاس

برنامه نویسان حرفه ای ما برای حفظ امنیت شما کاربران عزیز، احراز هویت دو مرحله ای را به این پلتفرم اضافه کرده اند.

با اضافه شدن روش احراز هویت دو مرحله به پلتفرم صرافی پلاس، امنیت تراکنش‌های مالی کاربران عزیز به شکل چشمگیری افزایش یافته است.

نخستین روش احراز هویت، از طریق کدی که به ایمیل شما ارسال می‌شود صورت می‌پذیرد. شما فقط و فقط با وارد کردن این کد امکان دسترسی به حساب خود را خواهید داشت.

روش احراز هویت بعدی در صرافی پلاس، روش پیامکی است که طی آن یک کد مخصوص برای شما پیامک می‌شود و آنگاه شما تنها با وارد کردن این کد به همراه رمز عبور، می‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید.

روش سوم و امن‌ترین روش، همان احراز هویت دو مرحله‌ای است. برای این منظور نیز باید ابتدا اپلیکیشن Google Authenticator را نصب کنید و سپس حساب خود را به این اپ متصل نمایید. از آن‌ پس در هربار اقدام برای ورود به حساب‌ کاربری خود، کد منحصربه‌فردی که زمان کارایی محدودی دارد دریافت خواهید کرد و با آن کد وارد حساب خود خواهید شد.

خرید با ویزا کارت

 امروزه استفاده از کارت‌ها‌ی اعتباری تقریبا در تمام نقاط دنیا مقدور بوده و در موارد مختلف از پرداخت هزینه رستوران‌، رزرو هتل تا دریافت پول توسط خودپردازها به کار گرفته می‌شوند. یکی دیگر از مهم‌ترین کاربردهای کارت‌های اعتباری امکان انجام پرداخت توسط آن‌ها بر روی سایت‌های اینترنتی است. پرداخت با ویزا کارت و مستر کارت برای خریدهای اینترنتی یکی از خدمات محبوب مجموعه صرافی پلاس است.

کجا می توان از ویزا کارت استفاده کرد؟

  • پرداخت هزینه آزمون‌های مختلف از جمله تافل و آیلتس.
  • پرداخت هزینه دانشگاه‌های خارجی.
  • پرداخت هزینه سفارت‌های خارجی برای اخذ ویزا، تایید مدارک پرداخت هزینه خرید هاست و دامنه‌های خارجی.
  • پرداخت و رزرو هتل در سراسر دنیا.
  • پرداخت هزینه حق اشتراک سایت‌های مختلف.
  • پرداخت هزینه همایش، کنفرانس و غیره.
  • خرید گیفت کارت از آمازون

خرید و فروش با ویزاکارت پس از تایید هویت

انجام احراز هویت، نخستین اقدام ضروری است که کاربر هنگام ثبت‌نام در پلتفرم معاملاتی صرافی پلاس باید انجام دهد.

برای این منظور کاربر باید ابتدا اطلاعات شخصی خود از جمله شماره تلفن، ایمیل، کدملی و … را ثبت و منتظر تایید بماند تا بتواند فعالیت خود در صرافی پلاس را آغاز کند. بعد از آن طی روندی بسیار ساده، فقط کافی است که کاربر کارت بانکی خود را در سیستم ثبت کند و به انجام تراکنش بپردازد.

آموزش کار با پنل معاملاتی

میتونی با وب مانی هم خرید کنی!

یکی از محبوب‌ترین روش‌های پرداخت ارزی خرید با وب مانی است. وب مانی یک کیف پول آنلاین به شمار می رود که در خریدهای اینترنتی شما را از داشتن حساب بانکی بین‌المللی یا هرگونه کارت اعتباری بین‌المللی از جمله ویزاکارت و مسترکارت بی‌نیاز میکند.

با خدمات خرید وب مانی که توسط صرافی پلاس ارائه می‌شود می‌توانید به راحتی از پرداخت ارزی خود را انجام دهید.

خرید با ویزا کارت و مستر کارت

امروزه تقریبا به هر فروشگاه آنلاین خارجی که سر بزنید یا هر شرکتی که یک سرویس یا محصول خارجی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد، دو سرویس ویزا و مستر کارت در هنگام پرداخت نهایی دیده می‌شود. اما خرید با ویزا و مسترکارت چگونه انجام می‌شود؟ چه نوع روش پرداختی است و چطور به کمک شما می‌آیند؟ در این مطلب از صرافی پلاس با ما همراه باشید تا به معرفی خدمات پرداخت ارزی با ویزاکارت و مسترکارت آشنا شوید.

خدمات پرداخت ارزی با ویزا کارت و مستر کارت

چنانچه نیاز به مشاوره و انجام خدمات پرداخت ارزی توسط یک مجموعه معتبر دارید، می‌توانید با مراجعه به وبسایت صرافی پلاس و تماس با کارشناسان ما از این خدمات بهره‌مند شوید.

خرید با ویزا و مسترکارت

ویزا کارت و مستر کارت دو سیستم پرداخت بین‌المللی هستند که با استفاده از کارت‌های اعتباری آن‌ها، شما به راحتی می‌توانید هر محصول یا سرویس را خریداری یا هر نوع هزینه‌ای را به آسانی پرداخت کنید. خرید از سایت‌های خارجی متعددی از جمله آمازون، خرید و دریافت اشتراک سرویس‌های دیجیتال سرگرمی یا آموزشی، یا حتی پرداخت هزینه امتحانات بین‌المللی یا دانشگاه، همه و همه با کمک ویزا و مسترکارت شدنی است.

ویزا کارت چیست؟

ویزا کارت (VISA Card) یک شرکت چند ملیتی خدمات مالی آمریکایی محسوب می‌شود که در سال ۱۹۵۸ فعالیت خود را آغاز کرد. شرکت ویزا که نمایندگی اصلی آن در کالیفرنیای ایالات متحده آمریکا قرار دارد، خدماتی نظیر تسهیلات برای معاملات و مبادلات مالی در سرتاسر جهان را به صورت کارت‌های اعتباری و کارت‌های نقدی در اختیار مشتریان قرار خواهد داد. این شرکت تا سال ۲۰۲۰ بیش از ۳۴۳ میلیون کارت اعتباری را در ایالات متحده آمریکا و بیش از ۷۹۸ کارت اعتباری را در سرتاسر جهان عرضه کرده است.

همچنین گفتنی است که درآمد کلی این شرکت ۲۳ میلیارد دلار با حجم پرداخت ۸.۸ تریلیون دلار تخمین زده می‌شود. محصولات اصلی ویزا کارت شامل کارت‌های اعتباری، بدهی و کارت‌های پیش پرداخت برای راهکارهای پرداخت تجاری و بخش‌هایی نظیر مواردی مانند خدمات، پردازش داده‌ها، معاملات بین المللی و غیره است.

مستر کارت چیست؟

مستر کارت (Master Card) یکی دیگر از شرکت‌های خدمات مالی آمریکایی به شمار می‌رود که در زمینه عرضه کارت‌های اعتباری و  نقدی در حال فعالیت است. دفتر اصلی این شرکت در نیویورک قرار دارد و بخشی از سهام آن در بازار بورس نیویورک هم مورد معامله قرار می‌گیرد.

این شرکت در دهه ۱۹۶۰ شروع به کار کرد و امروزه صدها میلیون کاربر دارد. جالب است بدانید که در سال ۲۰۱۹ مسترکارت توانست به درآمد کلی در حدود ۱۷ میلیارد دلاری با حجم پرداخت ۶.۵ تریلیون دلاری دست پیدا کند. محصولات اصلی مسترکارت شامل کارت اعتباری مصرف کننده، کارت بدهی، کارت‌های اعتباری پیش پرداخت و کارت محصولات تجاری هستند. همچنین مسترکارت دارای یک بخش تجاری قابل گزارش است که به عنوان راه حل‌های پرداخت آنلاین ارزی شناخته می‌شود و توسط مناطق مختلف ایالات متحده و سایر مناطق مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مهم‌ترین کاربرد مستر کارت ارائه کارت اعتباری برای خریدهای حضوری و آنلاین خواهد بود. ضمن اینکه این کارت اعتباری در بیش از ۲۰۰ کشور دنیا اعتبار دارد و در هر یک از این کشورها که سکونت داشته باشید، می‌توانید برای خرید با مستر کارت و مبلغ مورد نظر برای محصول یا سرویس مورد نیاز خود اقدام نمایید.

توجه داشته باشید که با استفاده از کارت اعتباری مستر کارت می‌توانید حتی بیشتر از سقف موجودی درون حساب خود خرید انجام دهید. در این صورت باید در یک بازه زمانی مشخص، از طریق پرداخت با مستر کارت، برای تسویه بدهی خود اقدام کنید.

ناگفته نماند که مستر کارت هم همچون ویزا کارت، دبیت کارت یا کارت بدهی به متقاضیان ارائه می‌دهد. دبیت کارت همانند کارت‌های بانکی است که مستقیما به حساب جاری افراد در بانک‌ها متصل می‌شود و می‌توان به صورت مستقیم در هر نقطه دنیا از این کارت‌ها بهره برد. البته باید بگوییم که از این کارت‌ها تنها تا سقف موجودی بانکی خود می‌توانید خرید کنید.

آشنایی با این دو کارت بین المللی به شما در فرایند خرید با ویزا و مسترکارت کمک شایانی میکند.

انواع ویزاکارت کدام است؟

ویزا کارت در دو نوع فیزیکی و مجازی در دنیا عرضه می‌شود. در صورتی که یک کارت اعتباری همراه خود داشته باشید، می‌توانید تا سقف معینی که برای‌ شما تعیین شده است با استفاده از آن خرید کنید. هنگامی که هزینه خرید‌تان نسبت به موجودی حساب بیشتر شود، شما به فروشگاه یا وبسایت موردنظر بدهکار خواهید شد.

در صورت بدهکار شدن، یک فرصت مشخص برای پرداخت بدهی برای‌ شما تعیین می‌شود. در نقطه مقابل، کارت نقدی مانند کارت‌های بانکی معمولی عمل خواهد کرد. بدین شکل که تا هر میزان موجودی که در حساب خود دارید، قدرت خرید مردم خواهید داشت.

ویزا کارت به دو صورت ارائه می‌شود، یکی مجازی و دیگری فیزیکی. اما در واقع هدف اصلی ویزا کارت، ایجاد بستری مطمئن برای مصرف کنندگان، کسب وکارها، بانک‌ها و حتی دولت‌ها در راستای استفاده از پول فیات به صورت دیجیتال به شمار می‌رود.

در ادامه مبحث خرید با ویزا و مسترکارت، باید اضافه کنیم که با استفاده از ویزا کارت شما می‌توانید به صورت حضوری از دستگاه‌های کارت خوان خریدهای خود را انجام دهید. از طرفی، با استفاده از دستگاه‌های خودپرداز پول نقد دریافت کنید و از طریق سایت‌ها و اپلیکیشن‌های متعددی که از ویزا کارت پشتیبانی می‌کنند، محصول یا سرویس موردنظر خود را با خیال راحت دریافت کنید.

 ویزا کارت یک سیستم بین‌المللی شناخته شده است که بانک‌ها و شرکت‌های متعددی با این شرکت مالی فعالیت می‌کنند. به این صورت که مثلا اگر شما در کشور فرانسه یک ویزا کارت دریافت کرده باشید، می‌توانید آن را از ترکیه تا آمریکا مورد استفاده قرار دهید و نگران مبادله پول و وجه مورد نظر خود نباشید. اجازه بدهید در ادامه موضوع خرید با ویزا و مسترکارت، درمورد مزایای مسترکارت بیشتر توضیح بدهیم.

مزایای داشتن ویزا و مسترکارت

کمپانی‌های سازنده مستر کارت و ویزا کارت با توزیع کارت های خود در دنیا به‌عنوان معروف‌ترین شبکه های مالی در جهان شناخته می‌شوند. این شرکت های بزرگ در تمام دنیا همانند سایر برندهای مطرح، همواره خدمات و تسهیلات ویژه ای را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند که منجر به توسعه بیش از پیش آن‌ها در سطح دنیا خواهد شد. در ادامه این بخش سعی شده است تا مهم‌ترین و رایج ترین مزایای استفاده از ویزا کارت مستر کارت را مورد بررسی قرار دهیم.

خرید آنلاین

یکی از مهم‌ترین مزایای خرید با ویزا و مسترکارت، امکان انجام خرید اینترنتی آسان از تمامی فروشگاه‌های اینترنتی خواهد بود. در تمام نقاط جهان همچون ایران، خرید آنلاین از فروشگاه های اینترنتی بسیار محبوبیت دارد و برخلاف ایران که هر بانک یک درگاه اینترنتی جداگانه ای را به خود اختصاص داده است، معمولا فروشندگان اینترنتی و صاحبان کسب و کار از درگاه های ویزا و مستر در سایت خود بهره می‌گیرند. این کار به طرز عجیبی به گستردگی کسب و کار آن شرکت یا شخص کمک خواهد کرد.

 تصور کنید شما یک کسب و کار در فضای اینترنت دارید و به جای اینکه بتوانید محصولات خود را فقط به ایرانیان داخل کشور بفروشید، این امکان برایتان وجود داشته باشد که محصولاتتان را به تمام مردم دنیا عرضه کنید و به راحتی آن‌ها فروش برسانید.

سفرهای ارزان قیمت

یکی دیگر از مزایای منحصربه‌فرد خرید با ویزا و مسترکارت که بسیار محبوبیت دارد، ارائه پیشنهادات شگفت انگیز و تخفیفات زیاد به تمامی مشتریان در سراسر جهان است. این یعنی چندان فرقی نمی کند که شما کارتتان را از کدام بانک و شرکت دریافت می‌کنید. مستر کارت و ویزا کارت به شما امکان سفرهای ارزان قیمت، رزرو هتل‌های ارزان قیمت بدون هیچگونه نیاز به حمل یک چمدان پر پول را خواهند داد.

خرید از سایت های بین المللی با تخفیف ویژه

بسیاری از فروشندگان کالا در سطح دنیا با همکاری این کمپانی‌ها تخفیفات زیادی را به دارندگان این کارت‌های اعتباری عرضه می‌کنند، به عنوان مثال، بسیاری از فروشندگان مطرح در اروپا هر دوشنبه به دارندگان ویزا کارت و مستر کارت در هنگام خرید با ویزا و مسترکارت، تخفیفات شگفت انگیزی را ارائه می‌دهند.

حمل و نقل آسان پول در جهان

شاید بتوان از مهم‌ترین و بهترین مزایای استفاده از مستر کارت و ویزا کارت، جابه جایی وجه نقد با امنیت کامل را عنوان کرد.  این امکان در هنگام استفاده در سفرهای خارجی بیشتر نمایان خواهد شد. در این راستا دلایل متعددی برای استفاده از این کارت ها به جای وجه نقد وجود دارد. به عنوان مثال، در فرودگاه‌های کشورهای مختلف جهان به شما اجازه خروج بیشتر از سقف مشخص ارز از کشور داده نمی‌شود و دلیل بعدی هم به امنیت و جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی بازمی‌گردد.

امکان اتصال به کیف پول های پی پال و گوگل ولت

در حال حاضر بسیاری از تاجران، برنامه نویسان و آن دسته از افرادی که در سطح جهانی از طریق اینترنت سرمایه گذاری یا خدمات به مشتریان خود ارائه می‌دهند، اغلب برای جابجایی راحت پول بین شرکت ها و اشخاص از کیف پول های الکترونیکی نظیر پی پال و گوگل ولت بهره می‌گیرند. این روش به آن‌ها کمک می‌کند تا برای اینکه بتوانند این مبالغ را نقد کنند، آن را به مستر کارت یا ویزا کارت خود منتقل کنند. بدین ترتیب، در کنار مزایای بی شمار خرید با ویزا و مسترکارت، این مزیت، یکی از مهم‌ترین خدماتی به شمار می‌رود که در حال حاضر دارندگان این کارت ها در سطح دنیا در حال استفاده از آن هستند.

خرید از سایت های خارجی با ویزاکارت

شما با دریافت ویزا کارت یا مستر کارت، به راحتی قادر خواهید بود تا تقریبا در تمامی سایت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین خریدهای مورد نظر خود را انجام دهید. اگر قصد استفاده از ویزا یا مسترکارت را دارید، برای خرید اینترنتی با این سرویس‌ها می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • روی این کارت‌ها، یک شماره ۱۶ رقمی، تاریخ انقضا، نام صاحب کارت، نوع کارت و کد سه رقمی امنیتی (مشابه CVV2 کارت‌های بانک‌های داخلی) درج شده است.
  • همچنین این امکان وجود دارد که روی کارت، بخشی به نام Billing Address هم درج شده باشد. این بخش مربوط به آدرسی است که در هنگام درخواست کارت اعتباری خود ارائه داده‌اید.
  • در زمان خرید با ویزا و مسترکارت، در صفحه پرداخت هر سایتی، با انتخاب بر روی گزینه یا نام ویزا یا مستر کارت، وارد بخش اطلاعات خواهید شد.
  • در این صفحه شما می‌توانید اطلاعات موجود روی کارت را وارد نمایید.
  • دقت داشته باشید جدا از اطلاعات شخصی خود که وارد می‌کنید، در بخش اطلاعات کارت اعتباری خود، باید ابتدا نوع کارت را هم مشخص نمایید. سپس در ادامه باید شماره ۱۶ رقمی روی کارت را وارد کنید.
  • همچنین فراموش نکنید که ماه، سال انقضا و همچنین شماره اعتباری ۳ رقمی را هم بایستی با دقت وارد کنید.
  • در نهایت هم باید گزینه پرداخت را بزنید و خرید با ویزا و مسترکارت را تکمیل فرمایید.

خدمات ویزا و مسترکارت با صرافی پلاس

برای خرید و استفاده از خدمات بسیاری از وب‌سایت‌های خارجی معتبر به ویزا کارت و مسترکارت نیاز خواهید داشت. در بسیاری از موارد تهیه ویزاکارت و مسترکارت برای یک خرید آنلاین امری مقرون به صرفه نخواهد بود. پس ما در صرافی پلاس امکانی را فراهم کرده ایم تا شما بتوانید برای راحتی خرید با ویزا و مسترکارت،  با خیال راحت خدمات مورد نیاز خود را از سایت های آنلاین بین المللی دریافت کنید. با استفاده از سرویس خرید با ویزاکارت و مسترکارت در صرافی پلاس، شما امکان بهره مندی از خدماتی همچون پرداخت هزینه‌های مربوط به وقت سفارت، پرداخت هزینه‌های مربوط به هتل، بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس، پرداخت هزینه ثبت‌نام آزمون های بین‌المللی و غیره در سریع‌ترین زمان ممکن را خواهید داشت.

در نتیجه

در جهان امروزی، بسیاری از فروشگاه‌ها و مراکز خدماتی معتبر در دنیا از کارت‌های اعتباری ویزاکارت و مسترکارت برای پرداخت بهره می برند. بسیاری از مراکز خرید، پرداخت هزینه‌های مرتبط با ویزا، پرداخت های بلیط هواپیما، رزرو هتل و غیره با استفاده از ویزاکارت و مسترکارت قابلیت پرداخت را خواهند داشت. از آنجایی که به دلیل تحریم های ناعادلانه امکان داشتن ویزاکارت و مسترکارت برای استفاده از خدمات پرداخت ارزی برای ایرانیان وجود ندارد، صرافی پلاس این امکان را فراهم کرده است که کاربران ایرانی بتوانند هزینه‌های مربوط به مراکز خدماتی و خرید مختلف را با خیال راحت انجام دهند. با استفاده از سرویس خرید با ویزا و مسترکارت صرافی پلاس، در سریع ترین زمان و بهترین قیمت می‌توانید کالا و خدمات خود را دریافت نمایید.

چرا با صرافی پلاس کار کنیم

۱۰ سال تجربه فعالیت بین المللی

پشتیبانی رایگان و ۲۴ ساعته

ارسال و دریافت حواله جات

خرید و فروش ارزهای دیجیتال

سوالات متداول

زمان لازم برای انجام سفارشات ویزاکارت و مسترکارت در کمتر از سه ساعت خواهد بود.

باتوجه به شرایط و ضوابط وب‌سایت‌هایی که از آن‌ها خرید می‌کنید، ممکن است مالیات به سفارش ثبت شده تعلق بگیرد که اپراتور انجام دهنده در زمان سفارش آن را به شما اطلاع خواهد داد.