خرید با وب مانی

در صرافی پلاس

شارژ سریع حساب وب مانی و خرید از فروشگاه های بین المللی در پلتفرم معاملاتی صرافی پلاس

چطور با وب مانی خرید کنیم

ثبت نام

در پنل معاملاتی ما ثبت نام کن

نوع و مقدار ارز

در قسمت ثبت سفارش، نوع و مقدار ارز رو مشخص کن

کیف پول و شبکه انتقال

آدرس کیف پول و نوع شبکه رو بزن

تایید کن!

حالا بزن رو ثبت سفارش

شارژ حساب وب مانی


  • نرخ لحظه ای دلار وب مانی:
  • در حال به روز رسانی ...

امنیت کاربر در صرافی پلاس

برنامه نویسان حرفه ای ما برای حفظ امنیت شما کاربران عزیز، احراز هویت دو مرحله ای را به این پلتفرم اضافه کرده اند.

با اضافه شدن روش احراز هویت دو مرحله به پلتفرم صرافی پلاس، امنیت تراکنش‌های مالی کاربران عزیز به شکل چشمگیری افزایش یافته است.

نخستین روش احراز هویت، از طریق کدی که به ایمیل شما ارسال می‌شود صورت می‌پذیرد. شما فقط و فقط با وارد کردن این کد امکان دسترسی به حساب خود را خواهید داشت.

روش احراز هویت بعدی در صرافی پلاس، روش پیامکی است که طی آن یک کد مخصوص برای شما پیامک می‌شود و آنگاه شما تنها با وارد کردن این کد به همراه رمز عبور، می‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید.

روش سوم و امن‌ترین روش، همان احراز هویت دو مرحله‌ای است. برای این منظور نیز باید ابتدا اپلیکیشن Google Authenticator را نصب کنید و سپس حساب خود را به این اپ متصل نمایید. از آن‌ پس در هربار اقدام برای ورود به حساب‌ کاربری خود، کد منحصربه‌فردی که زمان کارایی محدودی دارد دریافت خواهید کرد و با آن کد وارد حساب خود خواهید شد.

شارژ و نقد کردن وب مانی پس از تایید هویت

هنگام ثبت نام در پلتفرم معاملاتی صرافی پلاس کاربر برای انجام معاملات خود موظف است که احراز هویت انجام دهد.
کاربر ابتدا باید اطلاعات خود از قبیل شماره تلفن، ایمیل، کدملی و … را تایید کند و سپس شروع به کار با پلتفرم کند. کاربر بدون هیچ پیچیدگی و به راحتی می تواند کارت بانکی خود را اضافه کند و تراکنش های خود را انجام دهد.

آموزش کار با پنل معاملاتی

میتونی آنی حسابت رو شارژ کنی!

با استفاده از خدمات شارژ حساب وب مانی در صرافی پلاس شما می‌توانید اکانت وب مانی خود را با بهترین نرخ و در سریع‌ترین زمان ممکن شارژ کنید.

شارژ حساب وب مانی

خرید کردن با وب مانی

از زمانی که اینترنت بین مردم محبوبیت پیدا کرد، بسیاری از کاربران توانستند به‌صورت دیجیتال و بدون نیاز به پرداخت از طریق تراکنش مستقیم بانکی، برای خرید و فروش آنلاین اقدام کنند. یکی از محبوب‌ترین روش‌های پرداخت ارزی خرید با وب مانی است.

وب مانی یک کیف پول آنلاین به شمار می رود که در خریدهای اینترنتی شما را از داشتن حساب بانکی بین‌المللی یا هرگونه کارت اعتباری بین‌المللی از جمله ویزاکارت و مسترکارت بی‌نیاز میکند. مرکز این سیستم مالی در روسیه فعال است و باتوجه به شرایط موجود، یکی از معتبرترین سیستم‌های مالی شناخته می‌شود که ایرانیان به راحتی می‌توانند از آن استفاده نمایند.

باید اشاره کنیم که وب مانی بیشتر در کشورهای آسیای میانه و آسیای شرقی محبوبیت دارد. تراکنش‌های آنی با کارمزد کم را می‌توان از جمله مزایای خرید با وب مانی برشمرد. در ادامه این مطلب از وب‌سایت صرافی پلاس می‌خواهیم خرید از وب مانی با صرافی پلاس را مورد بررسی قرار دهیم.

خرید با وب مانی

وب مانی یکی از سیستم های مالی دارای مجوز رسمی از بانک مرکزی روسیه به حساب می‌آید و خوشبختانه هیچگونه بحث تحریم و ممنوعیت را برای شهروندان ایرانی اعمال نکرده است. با توجه به مشکلات تجاری موجود در حال حاضر، استفاده از خدمات وب مانی برای همه افراد گزینه مناسبی خواهد بود.

آن دسته از افرادی که حساب وب مانی دارند، می‌توانند از طریق پنل سایت صرافی پلاس حساب خود را شارژ و یا اقدام به نقد کردن وب مانی کنند. برای این منظور تنها کافیست در پنل کاربری خود بخش شارژ خساب وب مانی را به صورت آنلاین تکمیل و مقدار مورد نیاز را به واحد دلار وارد کنید.

پس از پرداخت مبلغ عملیات افزایش موجودی و شارژ حساب شما به صورت خودکار انجام و به موجودی کیف پول WMZ شما افزوده خواهد شد.

مزایای خرید از سایت های خارجی

قبل از افتتاح حساب و خرید با وب مانی، لازم است مزایای خرید منحصربه‌فرد آن را از سایت های خارجی بدانید:

  • عدم ریسک استرداد وجه
  • کاهش هزینه پرداخت کارمزد
  • خریدوفروش وب مانی به‌ صورت کاملا خودکار
  • امکان خرید بیت‌کوین به ‌صورت مستقیم
  • امکان ثبت تراکنش برای خریداران الکترونیکی
  • عدم امکان محدود شدن اکانت یا Hold شدن وجه تراکنش
  • عدم نیاز به هیچگونه افتتاح حساب در بانک‌های سنتی بین‌المللی

از آنجایی که وب مانی یک پلتفرم عالی محسوب می‌شود، در نتیجه می‌تواند رقابت بسیار خوبی با پرفکت مانی و پی پال داشته باشد. این نکته را در نظر داشته باشید که وب مانی هیچ‌گونه هزینه ماهیانه‌ای برای شما ندارد و هزینه انطباق با سیستم PCI هم در آن از شما اخذ نخواهد شد. همچنین گفتنی است که سیستم API به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته و امنیت کامل آن توسط چند سیستم چند لایه فراهم آمده است.

خرید با وب مانی از سایت های خارجی

همانطور که در بخش‌های قبلی هم گفته شد، به خاطر عدم تحریم این کمپانی برای کاربران ایرانی می‌توان از کیف پول وب مانی در کشور ایران استفاده کرد. از این رو، وب مانی در ایران محبوبیت زیادی دارد. اما سوال اصلی که در زمان استفاده از خدمات این شبکه ممکن است ذهن کاربران را درگیر کند این است که خرید با وب مانی از کدام سایت‌ها امکان‌پذیر است؟ چرا که شاید بتوان گفت هدف تشکیل حساب وب مانی به کمک انواع کیف پول های الکترونیکی استفاده از سیستم پرداخت ارزی در سایت های مختلف است. بنابراین اگر این توانایی را نداشته باشید تا از حساب بانکی بین المللی که ایجاد کرده‌اید به درستی استفاده کنید، به طور کاملا واضح دچار ضرر شده‌اید!

در یک پژوهش ثابت شده است که میزان شهرت وب مانی نسبت به پرفکت مانی در سطح جهانی بالاتر است. بنابراین از جمله وب‌سایت هایی که با استفاده از وب مانی می‌توانید به راحتی از آن‌ها خرید انجام دهید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سایت DX : فروشگاه اینترنتی
  • سایت tinydeal : فروشگاه اینترنتی
  • سایت Sellane : خرید و فروش کالا
  • سایت Dhgate : فروشگاه اینترنتی
  • سایت Mango : فروشگاه اینترنتی پوشاک
  • سایت علی اکسپرس : فروشگاه اینترنتی
  • سایت UralAirLines : شرکت هواپیمایی
  • سایت Web Names : ارائه خدمات هاستینگ
  • سایت Emirates : فروش بلیط هواپیمایی امارات
  • سایت فریلنسر دات کام : سایت دورکاری خارجی
  • سایت Reseller Club : ارائه خدمات متنوع هاستینگ به کاربران
  • سایت Go Get SSL : ارائه خدمات متنوع هاستینگ (میزبانی وب)

پرداخت ارزی و خرید با وب مانی با خدمات صرافی پلاس

ازآنجایی‌که استفاده از خدمات سیستم پرداخت وب مانی در ایران از طریق واسطه‌ها و صرافی‌ها امکان‌پذیر خواهد بود، پیشنهاد ما به شما، ثبت‌نام و احراز هویت در پلتفرم صرافی پلاس است؛ اما دلیل این پیشنهاد ارزشمند چیست؟

امنیت بالای آن

امنیت بالای پلتفرم صرافی پلاس سبب شده است تا امکان هک و دسترسی دیگران به‌ حساب شما در زمان خرید با وب مانی وجود نداشته باشد.

نحوه احراز هویت

به‌منظور جلوگیری از فساد اقتصادی، کاهش ریسک کلاه برداری و پول‌شویی در مؤسسات مالی از قبیل بانک‌ها و همچنین حساب‌های بین‌المللی، شناسایی و تأیید هویت مشتری اهمیت خیلی زیادی دارد.

ارائه خدمات در صرافی پلاس با سرعت بالا

سرعت بالا برای انجام سفارشات مشتریان در پلتفرم صرافی پلاس منجر به محبوبیت آن در بین افراد شده است.

پشتیبانی آنلاین و تلفنی

یکی از مهم‌ترین معیارها برای انتخاب صرافی، ارائه پشتیبانی مناسب به کاربران به شمار می‌رود. یک صرافی با امنیت بالا که پاسخگوی سؤالات مشتریان باشد، قادر است تا در جایگاه مطلوبی قرار بگیرد که خوشبختانه مجموعه صرافی پلاس با خدمات پشتیبانی آنلاین و تلفنی موفق شده است پاسخ‌گوی سؤالات همه مشتریان خود باشد.

هزینه کارمزد کم

همان‌طور که قبلا هم توضیح دادیم، کارمزد پلتفرم صرافی پلاس نسبت به دیگر صرافی‌ها بسیار اندک و ناچیز است.

رابط کاربری آسان

یک مورد بسیار مهم که توانسته است سبب محبوبیت صرافی پلاس در میان کاربران شود، رابط کاربری آسان است. از آن جایی که استفاده از خدمات صرافی پلاس بسیار راحت است، کاربران دغدغه چگونگی استفاده از آن را نخواهند داشت.

نحوه قیمت‌گذاری و اختلاف قیمت بین خرید و فروش

اختلاف قیمت بین خرید و فروش در پلتفرم صرافی پلاس بسیار ناچیز خواهد بود؛ شما عزیزان برای اطمینان خاطر می‌توانید پیش از انجام معامله در پنل کاربری خود و خرید با وب مانی، قیمت خرید و فروش ارز موردنظر را ارزیابی کنید.

نحوه تسویه‌حساب

نحوه تسویه‌حساب در صرافی پلاس به‌صورت آنی و در اولین فرصت است؛ ازاین‌رو مشتریان نگرانی بابت دیرکرد دریافت وجه خود نخواهند داشت.

کاربردهای وب مانی

حال که با مفهوم وب مانی و اهمیت خرید با وب مانی آشنا شدید، لازم است با کاربرد وب مانی هم آشنایی داشته باشید. در واقع شما برای انجام انواع پرداخت‌های بین‌المللی از جمله خرید از فروشگاه‌های اینترنتی خارجی نظیر علی اکسپرس، نقد کردن در آمد دلاری در بازار فارکس، پرداخت هزینه آزمون‌های تافل و آیلتس، خرید خدمات هاستینگ یا دامنه وب‌سایت، خرید از صرافی‌های ارز دیجیتال، بازی‌های آنلاین، امکان خرید سرویس‌ بازی متعدد بدون محدودیت، امکان پرداخت هزینه چاپ مقاله در ژورنال‌های خارجی یا حتی دریافت درآمد فریلنسری خود و خدماتی از این قبیل می‌توانید از این سرویس ارزشمند بهره بگیرید.

وب مانی برای کاربران ایرانی محدودیت استفاده ندارد و از امنیت بسیار بالایی برخوردار است. همچنین شما در این پلتفرم می‌توانید با محدودکردن آی‌پی از ورود و دسترسی دیگران به‌حساب خود هم جلوگیری کنید که این موضوع می‌تواند امنیت شما را به میزان قابل توجهی ارتقا دهد.

کارمزدهای وب مانی چقدر است؟

اما سؤال بسیار مهمی که ممکن است برای کاربران پیش بیاید به نرخ کارمزد وب مانی در حال حاضر مربوط می شود. در این باره بباید بگوییم که نرخ کارمزد حساب وب مانی %۰.۸ خواهد بود.

دقت داشته باشید یک مزیت فوق‌العاده افتتاح حساب در وب مانی این است که سقف کارمزد آن ۵۰ دلار محاسبه خواهد شد و بیشتر از آن از حساب شما کسر نمی‌شود. به‌عنوان‌مثال، شما برای واریز ۱۰۰۰ دلار به‌حساب فرد دیگری بایستی ۸ دلار کارمزد را پرداخت کنید، پس موجودی حساب شما باید ۱۰۰۸ دلار باشد، البته این کارمزد حتی برای مبالغ کم هم هیچ‌گاه از ۰.۰۱ WM کمتر نخواهد بود.

لازم به ذکر است که کارمزد این سیستم نسبت به سایر سیستم‌های مالی بسیار کم محاسبه شده است. البته این را نیز باید اضافه کنیم که تحت شرایطی خاص کارمزد وب مانی صفر در نظر گرفته می‌شود که شامل موارد زیر است:

  • بین کیف پول‌های یکسان با یک WMID- (با ثبت‌نام و افتتاح حساب در وب مانی به شما یک شناسه وب مانی یا همان WMID تعلق خواهد گرفت که کاملاً یونیک و اختصاصی برای هر فرد است.)
  • بین کیف پول‌های یکسان با WebMoney Passport یکسان- (این شرایط مخصوص کاربرانی خواهد بود که دارای WM-Passport بالاتر از سطح Initial هستند)

وب مانی با چه ارزهایی کار می‌کند؟

شما می‌توانید با استفاده از سرویس وب مانی با ارزهای زیادی کار کنید. انواع کیف پول‌هایی که کاربران وب مانی می‌توانند در زمان خرید با وب مانی در حساب‌های خود بسازند، شامل موارد زیر است:

  • WMZ: کیف پول دلار آمریکا (USD)
  • WME: کیف پول یورو برای اتحادیه اروپا (EUR)
  • WMR: کیف پول روبل روسیه (RUB)
  • WMU: کیف پول گریونا اوکراین (UAH)
  • WMB: کیف پول روبل بلاروس (BYR)
  • WMV: کیف پول دانگ ویتنام (VND)
  • WMX: کیف پول بیت‌کوین (BTC)
  • WMG: کیف پول طلا

با ساختن هرکدام از کیف پول‌های ذکر شده در بالا، در حساب وب مانی خود، یک آدرس مخصوص مربوط به آن کیف پول در اختیارتان قرار می‌گیرد که برای دریافت نمودن وب مانی باید آن را به فرستنده تحویل بدهید. همچنین هر یک از این کیف پول‌ها آدرس مخصوص به خود را دارند که کاربران برای دریافت وجه از دیگران می‌توانند، آن را به سایر افراد بدهند. به عنوان مثال اگر قصد دریافت ۱۰۰ یورو وب مانی دارید، می‌بایست آدرس کیف پول یورو خود را در اختیار فرد یا وب سایت موردنظر قرار دهید.

کلام پایانی

در این نوشته سعی کردیم در مورد ماهیت وب مانی، شارژ حساب وب مانی و مزایای خرید با وب مانی توضیحاتی را در اختیار شما قرار بدهیم. پس از مطالعه نکات این راهنما، می‌توانید با خیال راحت در سایت‌های خارجی خرید کنید. همچنین با استفاده از خدمات خرید با وب مانی در صرافی پلاس می‌توانید بدون هیچ‌گونه نگرانی، درآمد دلاری خود را به ریال تبدیل کنید. صرافی پلاس با بالاترین سرعت و بیشترین میزان امنیت، توانسته است نظر کاربران بسیاری را به خود جلب کند؛ چرا که سفارشات در سیستم این مجموعه به‌صورت اتوماتیک و آنی انجام می‌گیرد.

چرا با صرافی پلاس کار کنیم

۱۰ سال تجربه فعالیت بین المللی

پشتیبانی رایگان و ۲۴ ساعته

ارسال و دریافت حواله جات

خرید و فروش ارزهای دیجیتال

سوالات متداول

سامانه صرافی پلاس دارای احراز هویت دو مرحله ای است که به سه روش ایمیل، پیامک و اپلیکیشن Google Authenticator انجام صورت میگیرد.

در صورتی که احراز هویت کرده باشید و حساب شما تایید شود، در ثبت سفارش برای شما محدودیتی وجود ندارد.

بله، کافیست آدرس فروشگاه اینترنتی را همراه با توضیحات خود داخل پلتفرم معاملاتی صرافی پلاس وارد کنید و از خرید خود لذت ببرید.

بله. خرید از هر وبسایتی که از درگاه پرداخت وب مانی پشتیبانی کند امکان‌پذیر خواهد بود.