شارژ آنی حساب وب مانی در صرافی پلاس

شارژ سریع حساب وب مانی و خرید از فروشگاه های بین المللی در پلتفرم معاملاتی صرافی پلاس

وب مانی
وب مانی

فروش وب مانی

در ساده ترین روش ممکن موجودی حساب وب مانی خود را نقد و آن را به ریال تبدیل کنید.

وب مانی

تجربه خرید بین المللی

با شارژ حساب وب مانی توسط صرافی پلاس میتوانید پا به بازار جهانی بگذارید.

وب مانی

شارژ حساب وب مانی

در کمترین زمان و سریع ترین روش با صرافی پلاس حساب خود را شارژ کنید.

پلتفرم معاملاتی وب مانی صرافی پلاس

صرافی پلاس مجموعه‌ی پرداخت بین‌المللی با ۱۰ سال تجربه‌ی فعالیت‌های بین‌المللی مالی است که خدماتی از قبیل پی‌پال، ‌پرفکت‌مانی،‌ وبمانی، خرید و فروش ارزهای دیجیتال،‌ پرداخت آزمون‌های بین‌المللی،‌ ارسال حواله‌، خرید و پرداخت با ویزا کارت و غیره را برای کاربران ارائه می‌دهد. کاربران عزیز می‌توانند با توجه به نیازهای خود خدماتی که نیاز دارند را سفارش دهند تا سفارش آن‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ داده شود.

وب مانی

مراحل شارژ حساب وب مانی در صرافی پلاس

بعد از ورود و ثبت نام در پلتفرم معاملاتی صرافی پلاس می توانید موجودی (پلتفرم به صورت تومان محاسبه می کند) حساب خود را از طریق واریز بانکی و کارت های عضو شبکه شتاب افزایش دهید و مراحل زیر را دنبال کنید.
۱- از طریق منو کنار وارد قسمت سفارشات شده و ثبت سفارش را انتخاب کنید ۲- از بین گزینه های موجود در وبمانی، گزینه شارژ حساب را انتخاب کنید ۳- مقدار شارژ و آدرس کیف پول خود را وارد کنید ۴- قوانین و شرایط را مطالعه کنید و سپس آن را تایید کنید و روی ثبت سفارش کلیک کنید

مراحل نقد کردن وب مانی در صرافی پلاس

بعد از ورود و ثبت نام در پلتفرم معاملاتی صرافی پلاس مراحل زیر را دنبال کنید.
۱- از طریق منو کنار وارد قسمت فروش شده و ثبت فروش را انتخاب کنید ۲- از بین گزینه های موجود در وبمانی، گزینه فروش وبمانی را انتخاب کنید ۳- مقدار آن را مشخص کنید (به دلار محاسبه می شود) ۴- قوانین و شرایط را مطالعه کنید و سپس آن را تایید کنید و روی ثبت فروش کلیک کنید

مراحل خرید از سایت های بین المللی با حساب وب مانی

بعد از ورود و ثبت نام در پلتفرم معاملاتی صرافی پلاس مراحل زیر را دنبال کنید.
۱- از طریق منو کنار وارد قسمت سفارشات شده و ثبت سفارش را انتخاب کنید ۲- از بین گزینه های موجود، گزینه خرید با وبمانی را انتخاب کنید ۳- آدرس اینترنتی فروشگاه را وارد کنید و اگر نیاز به لاگین کردن داخل سایت دارد، نام کاربری و رمزعبور خود را وارد کنید ۴- قوانین و شرایط را مطالعه کنید و سپس آن را تایید کنید و روی ثبت سفارش کلیک کنید

شارژ و نقد کردن وب مانی پس از تایید هویت

هنگام ثبت نام در پلتفرم معاملاتی صرافی پلاس کاربر برای انجام معاملات خود موظف است که احراز هویت انجام دهد.
کاربر ابتدا باید اطلاعات خود از قبیل شماره تلفن، ایمیل، کدملی و … را تایید کند و سپس شروع به کار با پلتفرم کند. کاربر بدون هیچ پیچیدگی و به راحتی می تواند کارت بانکی خود را اضافه کند و تراکنش های خود را انجام دهد.

امنیت کاربر در صرافی پلاس

برنامه نویسان حرفه ای ما برای حفظ امنیت شما کاربران عزیز، احراز هویت دو مرحله ای را به این پلتفرم اضافه کرده اند. در مرحله احراز هویت از طریق ایمیل، یک کد برای شما ایمیل می‌شود و تنها با وارد کردن این کد می‌توانید به حساب خود دسترسی داشته باشید. روش بعدی که قابل انتخاب است، روش پیامکی است که یک کد مخصوص برای شما پیامک می‌شود و تنها با وارد کردن این کد به‌همراه رمز عبور می‌توانید به حساب خود دسترسی داشته باشید. روش سوم که امن‌ترین روش‌ احراز هویت دو مرحله ای است، با نصب اپلیکیشن Google Authenticator و متصل کردن حساب به اپلیکیشن، کد ورود منحصر‌به‌فرد که زمان مشخصی دارد دریافت و با آن کد به حساب خود دسترسی پیدا می‌کنید.

پشتیبانی صرافی پلاس

اگر درباره خدمت وب مانی صرافی پلاس سوالی دارید و یا میخواهید روش معاملات صرافی پلاس را بدانید، بر روی دکمه درخواست پشتیبانی کلیک کنید.

با صرافی پلاس به روز باشید

خرید از سایت های خارجی
مقالات

خرید از سایت های خارجی

با توجه به شرایط کنونی کشور و تحریم‌های اعمال شده خرید از سایت‌های خارجی شاید کمی غیرممکن به نظر برسد،‌

فیشینگ
عمومی

فیشینگ چیست؟

فیشینگ (phishing) نوعی حمله مهندسی‌ شده برای سرقت اطلاعات و داده‌های کاربران است. برای مثال، دزدیده‌شدن اطلاعات مرتبط با کارت‌های

هاست نیم
هاست و دامنه

هاست نیم (NAME)‌ چیست؟

هاست نیم برچسبی است که به دستگاه یا هاست در شبکه اختصاص داده می‌شود،‌ درواقع هاست نیم یک دستگاه را

سوالات متداول

سامانه صرافی پلاس دارای احراز هویت دو مرحله ای است که به سه روش ایمیل، پیامک و اپلیکیشن Google Authenticator انجام صورت میگیرد.

بعد از ثبت نام در پلتفرم معاملاتی صرافی پلاس و احراز هویت خود میتوانید وارد قسمت ثبت سفارش بشید و حساب خود را شارژ کنید.

به تعداد محدود تا سقف ۱۰ دلار می توانید بدون احراز هویت ثبت سفارش و خرید نمایید.

در صورتی که احراز هویت کرده باشید و حساب شما تایید شود، در ثبت سفارش برای شما محدودیتی وجود ندارد.

در صورت احراز هویت کامل حساب کاربری سفارشات وب مانی به صورت آنی انجام میگردد.

بله، کافیست آدرس فروشگاه اینترنتی را همراه با توضیحات خود داخل پلتفرم معاملاتی صرافی پلاس وارد کنید و از خرید خود لذت ببرید.

جهت فروش وب مانی به ما می توانید از طریق واریز به حساب ما یا فروش بصورت اتوماتیک موجودی خود را نقد نمایید.

برای فروش وب مانی، نقد کردن آن و تبدیل به ریال؛ محدودیتی وجود ندارد.

ارز دیجیتال

صرافی پلاس مجموعه‌ی پرداخت بین‌المللی با ۱۰ سال تجربه‌ی فعالیت‌های بین‌المللی مالی است که خدماتی از قبیل پی‌پال، ‌پرفکت‌مانی،‌ وبمانی، خرید و فروش ارزهای دیجیتال،‌ پرداخت آزمون‌های بین‌المللی،‌ ارسال حواله‌، خرید و پرداخت با ویزا کارت و غیره را برای کاربران ارائه می‌دهد.

اطلاعات تماس

شبکه های اجتماعی

تمامی حقوق متعلق به صرافی پلاس © میباشد.