پرداخت ژورنال ‌و کنفرانس ‌بین ‌المللی ؛ هر ساله تعداد زیادی کنفراس و همایش بین المللی در زمینه‌های علمی، فرهنگی،‌ اقتصادی، هنری و تخصصی در سراسر دنیا برگزار می‌شود. هموطنامان نیز برای شرکت در این همایش و کنفرانس‌ها به کشورهای مختلف دنیا سفر می‌کنند. بعضی دیگر از ایرانیان نیز مقاله‌های علمی و پژوهشی خود را برای دریافت پذیرش به این کنفران و همایش‌ها ارسال می‌کنند.

پس از ارسال مقاله‌ها به کنفرانس یا همایش‌ها (مشابه ژورنال‌های خارجی)، موسسه‌ی برگزار کننده رویداد پس از دریافت نسخه «چکیده» (Abstract) در مودت زمان معین شده مقاله را بررسی کرده و تصمیم نهایی ود را بابت «قبول» (Accept) یا «رد کردن» (Reject) مقاله به اطلاع نویسنده می‌رساند.

کنفرانس‌ و همایش‌ها معمولا هزینه‌هایی بابت «ثبت نام» (Registration Fee) که اجازه‌ی شرکت افراد در این رویدادها را می‌دهد، اخذ می‌کنند. بعضی از کنفرانس‌ها و همایش‌ها نیاز به تهیه «بلیط» (Ticket) هستند.

اگر کنفرانس علمی یا پژوهشی برگزار شود، موسسه برگزار کننده همایش از نویسنده‌ی مقاله هزینه‌ای در قالب (Conference Fee یا Abstract Acceptance Fee) در جهت ارائه‌ی مقالات علمی در پوستر کنفرانس یا اضافه کردن «متن کامل» (Full Text) مقاله در کتابچه گزارش مقالات کنفرانس دریافت می‌نماید.

مبلغ این کار می‌تواند از ۱۰ دلار تا بالاتر از هزار دلار (پوند یا یورو) متغیر است. این مبلغ در شرایطی شاما هزینه‌ی هتل و پذیرایی می‌شود.

چگونه هزینه ی کنفرانس یا همایش ها را پرداخت نماییم؟

داوطلبان و علاقمندان می‌توانند برای پرداخت هزینه‌‌های مربوط به مجموعه‌ی صرافی پلاس مراجعه نمایند.

در ادامه به شیوه‌های پرداخت پرداخت ژورنال ‌ها و کنفرانس ‌های بین ‌المللی اشاره می‌کنیم:

پرداخت ژورنال ‌و کنفرانس ‌بین ‌المللی ؛ با پی پال

معمولا پرداخت هزینه‌های مربوط به کنفرانس‌ها و نمایشگاه‌ها از طریق پی پال انجام پذیر است. با این نوع پرداخت پس از مطالعه‌ی دستورالعمل و پرکردن صفحه‌ی پرداخت پی پال می‌توان ثبت سفارش کرده تا پرداخت هزینه‌ی کنفرانس در مدت حداکثر سه ساعت انجام می‌شود. این صفحه پایین پرداخت پی پال در دسترس است.

پرداخت ژورنال ‌و کنفرانس ‌بین ‌المللی ؛ با ویزا کارت و مستر کارت

یکی دیگر از شیوه های پرداخت ژورنال‌ها و کنفرانس‌ها از طریق ویزا کارت و مستر کارت است. پس از انتخاب آیکون ویزا کارت و مستر کارت می‌توان اقدام به ثبت سفارش کرده و هزینه‌ را پرداخت نمود.

صرافی پلاس با سال‌ها تجربه در حوزه‌ی خدمات ارزی یکی از پیشگامان این عرصه است. ما در صرافی پلاس حواله‌های مختلف به تمامی کشورهای دنیار را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهیم. مشتریان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند با کارشناسان حاذق و مجرب مجموعه از طریق ثبت نام در سایت و ارسال تیکت در ارتباط باشند. صرافی پلاس در ۷ روز هفته و به صورت ۲۴ ساعته (به جز روزهای تعطیل) در حال خدمت به مشتریان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست